חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת חנות לחומרי בניין וצבע!

ענף הבנייה בישראל מגלגל מידי שנה מיליונים. חלק נכבד עובר דרך חנויות חומרי הבניה. רבים מכנים חנויות אלו בשם "חנויות טמבור" אך המילה טמבור השתרשה בגלל שלטי חברת טמבור שהיו תלויים בפתחי חנויות חומרי הבנייה. חנויות אלו פרוסות היטב בכל מיקום הארץ. התחרות מאפשרת כניסה לשוק.

מי קהל היעד?

  1. קבלנים.
  2. אנשים פרטיים.
  3. בתי ספר ומוסדות חינוך.
  4. מוסדות ציבור ועמותות.

חנות לחומרי בניה היא חנות מבוקשת מאוד. כשנכנסים אליה, תמיד יהיו בה עוד לקוחות. אם אתם רוצים להיות גם כאלו, אתם מוזמנים ללמוד איך לעבוד. מצפה לכם עבודה רבה וסבלנות.

חומרי בניין

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

שלבים לפתיחת חנות חומרי בנייה

  1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – לפני שתפנו להשקיע בהקמת העסק החדש, אתם חייבים לפנות לייעוץ עסקי. רק אחרי שפניתם לייעוץ עסקי ויועץ עסקי בנה לכם תוכנית עסקית מפורטת הכוללת את כל נתוני העסק שלכם, רק לאחר שהוא בדק את כדאיות פתיחת החנות לחומרי בניה באזור שלכם, תוכלו להתפנות להקמת החנות. לא כל יום פותחים עסק ואתם לא רוצים לפשוט רגל. כך שאתם באמת צריכים לפעול בהנחיית יועץ עסקי מקצועי ומנוסה.
  2. דיווח מול רשויות המס – פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. בנוסף, תצטרכו לדאוג לרישיון עסק בהתאם לחוק רישוי עסקים. לצורך כך פנו ליועץ עסקים מומחה לעסקים בהקמה.
     
  3. השכרת מקום מתאים. תדרשו למצוא מקום גדול מאוד שיכיל את כל מה שאתם רוצים שיהיה בחנות שלכם.
  4. רכישת ציוד  – שולחן, כסאות לעובדים ומחשבים לעריכת חשבון, מעמדים למיקום הסחורה, סחורה ועוד. הסחורה תכיל: חומרי בניה, גופי תאורה, כלי עבודה ועוד.
  5. רכישת ביטוחי חובה – ללקוחות השוהים בבית העסק ולסחורה הקיימת (ביטוח צד ג, ביטוח עובדים וביטוח תכולה).
  6. מיתוג ופרסום- על השלב של מיתוג ופרסום העסק לא מומלץ לוותר. כמו שאמרנו, עסק מצליח חייב להיות מושקע בצורה מקצועית מאוד. אתם רוצים שלקוחות יפנו דווקא לחנות שלכם. אם תפנו לסוכנות פרסום מנוסה שתמתג את החנות שלכם כמו שצריך, אתם תהפכו למבוקשים. כי השם שלכם ילך לפניכם.

כמה עולה להקים חנות לחומרי בנייה?

פתיחת חנות לחומרי בנייה היא השקעה כלכלית של מינימום 150 אלף ש"ח. זאת הסיבה שתשקיעו בייעוץ עסקי לפני הפתיחה החגיגית. כדי להצליח חייבים לבנות תוכנית עסקית. 

יועץ עסקי מומלץ לחנות חומרי בנייה בהקמה

רוצים להקים עסק חדש של מוצרי בנייה? רוצים לדעת העסק שלכם הולך לכיוון הנכון? אנחנו כאן בשבילכם. צוות המומחים של חברת המפתח לליווי והקמת עסקים יעזרו לכם לאורך כל הדרך. אנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל פרטי הקמת העסק שלכם. בשיתוף שלכם נבדוק אם אכן שווה לכם לפתוח את העסק ובאיזו דרך. אנו גם נעזור לכם לתמחר את המוצרים כדי שגם אתם וגם הלקוחות, יצאו מרוצים. לקביעת פגישת יעוץ ראשונית חינם עם יועץ עסקי מנוסה מחברתנו, פנו אלינו.

איך בונים תוכנית עסקית לחנות חומרי בניין וצבע?

חנות חומרי בניין וצבע מתמחה במכירת חומרים ומוצרים המשמשים לבנייה, שיפוץ וקישוט של בתים ומבנים אחרים. חנויות אלה מציעות בדרך כלל מגוון רחב של מוצרים כגון עץ, קיר גבס, ריצוף, רעפים, בידוד, כלי עבודה חשמליים וצבע. חלק מהחנויות מציעות גם שירותים כמו משלוח, התקנה וייעוץ בפרויקטי בנייה שונים. המוצרים והשירותים שמציעות חנויות אלו חיוניים לקבלנים ובעלי בתים.

תוכנית עסקית לחנות חומרי בניין וצבע

תקציר מנהלים:

ציינו את הרעיון העסקי וסקירה קצרה של התוכנית העסקית.

 

סקירה עסקית:

– שם העסק ומיקום

– מי הבעלים והשותפים במידה ויש

– מוצרים ושירותים המוצעים

– קהל היעד

– נוף תחרותי

 

ניתוח שוק:

– ניתוח תעשייה

– גודל השוק וקצב הצמיחה

– פילוח שוק יעד

– ניתוח מתחרים

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

– בידול מוצרים ומיתוג 

– אסטרטגיית תמחור

– תהליך המכירה

– פרסום מקוון\לא מקוון

 

תוכנית מבצעים:

– עיצוב החנות

– ניהול מלאי

– רכש וספקים

– מדיניות ונהלים של חנות

 

תכנית פיננסית:

– עלויות הקמה

– תחזיות מכירות והכנסות

– ניתוח איזון

– ניתוח תזרים מזומנים

– מאזן

 

סיכום:

סכמו את התוכנית העסקית וחזרו על נקודות המפתח.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות חומרי בניין וצבע

תקציר מנהלים

חנות חומרי בניין וצבע היא חנות המתמחה באספקת חומרי בניין ומוצרי צבע איכותיים לקבלנים, בונים ולקוחות. החנות שלנו תמוקם באזור מסחרי, ותציע מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים.

 

ניתוח שוק

שוק חומרי הבניין והצבע הוא תעשייה תחרותית ביותר עם מספר רב של מתחרים גדולים ומספר רב של חנויות קטנות. הביקוש לחומרי בניין ומוצרי צבע גדל ללא הרף ככל שתעשיית הבנייה ממשיכה להתרחב. המיקום שלנו, מבחר המוצרים האיכותיים והתמחור התחרותי שלנו יבדיל אותנו מהמתחרים וימשכו לקוחות לחנות שלנו.

 

מוצרים ושירותים

חנות חומרי בניין וצבע תציע מגוון רחב של מוצרים, כולל עץ, קיר גבס וצבעים. החנות שלנו תציע גם שירות ערבוב צבעים, המאפשר ללקוחות לרכוש צבע בדיוק בצבע וגימור הנדרשים לפרויקט שלהם.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

האסטרטגיה השיווקית שלנו תתמקד ביצירת קשר עם קבלנים ואנשים פרטיים באמצעות פרסום בעיתונים מקומיים ובפרסומים בתעשייה, קמפיינים בדיוור ישיר ויצירת קשרים עם ארגונים ועסקים מקומיים. כמו כן, נציע מבצעים והנחות מיוחדות כדי למשוך לקוחות חדשים לחנות שלנו.

 

תחזיות פיננסיות

בהתבסס על מחקרי שוק ונתוני תעשייה, אנו צופים ביקוש חזק למוצרים ולשירותים שלנו. 

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק

 

סיכום

 

לחנות חומרי בניין וצבע יש פוטנציאל להפוך לחנות מובילה בשוק המגורים והמסחר ההולך וגדל. עם ההתמקדות שלנו בהצעת מוצרים באיכות גבוהה ושירות לקוחות יוצא דופן, אנו בטוחים שנשיג הצלחה בתעשייה תחרותית זו.

פניה מהירה: