חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לשיווק יעיל של מוצרי העסק

העולם שלנו אלוף בלמכור. אנשים יוצאים לקניות. זה כלל לא משנה אם יש מה לקנות. העיקר לקנות ולחוות את החוויה הגדולה ביותר ששמה בימינו, חווית קניה. שאלו פעם מומחה למכירות, איך הוא מסכם את המצב היום בעולם המכירות, הלקוחות וכו'? הוא ענה כי הפרסומות משיגות את יעדן. ומה יעדן? לשכנע לקוחות לקנות בכסף שאין להם, את מה שהם בעצם לא צריכים. 

המלחמה היום היא לא מה למכור, ואיזה רמת מוצר למכור. אלא, התחרות היא על הדרך המוצלחת ביותר לדחוף ללקוחות את המוצרים שלכם. כי אנשים בעיקרון לא מונעים מעצמם לקנות כל מה שבא להם. אתם אלו שאמורים על ידי שיווק טוב, להפוך את המוצר שלכם לנחשק עד כדי כך שהוא יגרום ללקוח לרצות לשלם על המוצר שלכם. 

במהלך התחקיר נלקחות סך עסקאות האשראי שנעשו על ידי עסקים קטנים ומתחלקות אצל הבנקים שבוצעו שם העסקאות. כך ניתן לראות כמה אחוזים מתוך כמה עסקאות בוצעו דרך איזה בנק… דבר נוסף שמודד התחקיר, זה את גובה הריביות שנגבות מהעסקים הנעזרים באשראי וכן את הסיכונים על פיהן נקבעות הריביות. וכתוצאה ישירה מכך כמה רווח יש לבנק על כל שירות אשראי, ואחרון אחרון חביב זה האם אתם כלקוחות מרוצים מהשירות שלכם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך משווקים ביעילות את מוצרי העסק?

  • התבדלות-

    תראו ללקוחות פוטנציאלים משוב חיובי שקיבלתם מלקוחות שלכם. זה יוכיח להם שאם הם יקנו ממכם הם יהיו מרוצים כמו פלוני וכמו אלמוני. כמו כן, נסו לחפש מעלות ייחודיות במוצר שאתם מוכרים ותאמינו בהן ללא סייגים.
שיווק מוצרי העסק
  • אנשים אוהבים אמון מלא- חפשו להראות איך עובד המוצר שלכם, במקום ציבורי. קחו למשל מוצר של מגש זכוכית בלתי שביר. ישנה חנות באזור המרכז המוכרת את המגש הזה בחמישים שקלים. כאשר המוכר מקפיד מדי פעם כאשר החנות מלאה, להראות לציבור איך הוא זורק את המגש על הרצפה, והמגש נותר שלם כפי שהיה. ומה נראה לכם? מי לא יוציא 50 שקלים תמורת מגש זכוכית שלא נשבר כאשר הוא נזרק על הרצפה, לא משנה מאיזה גובה??? מה כולם מתכננים לעשות עם המגש? זה כבר לא שאלה לעכשיו…
  • מבצעים- תעשו מבצעים שיתנו לאנשים תחושה שחבל להשאיר את המוצרים על המדף. כי אם יש כזה מבצע, זה יוצא שאני מרוויח כך וכך שקלים. ובקיצור הקפידו על יצירת מבצעים משכנעים שיגרמו לאנשים להיכנס לחנות שלכם וגם לרכוש מוצרים נוספים שאינם במבצע. בשביל להיות עדכני, חייבים לעשות מבצעים, כי כך אנשים חשים את הדינמיות של העסק שלכם. ומה לעשות, בימינו מילת הדגל היא "דינמי".
  • הציעו דוגמיות- אם אתם מוכרים מזון, או כל מוצר אחר שניתן לנסותו ולתת אותו במארזים קטנים וחינמיים, עשו זאת. אנשים אוהבים לקבל, לא משנה שזו קבלה לשם קניה. בעזרת השם, אחרי שינסו את המוצר בטוח יהיו גם כמה שיאהבו את המוצר שלכם וירצו לרכוש ממנו. מי יודע? אולי הם אפילו יהפכו ללקוחות קבועים שלכם.
  • נקודות- ספרו ללקוחות שלכם שאם קונים במחיר מסוים, הם יכולים לרכוש מוצר אחר בחצי מחיר. הוסיפו צבירת נקודות, על כל קניה של 100 שקלים ומעלה צוברים עשר נקודות. אנשים אוהבים את הדבר הזה נקודות ובונוסים והמכירות מושפעות…
  • מידע- אם יש לכם מוצר להיט שאתם מעוניינים להגדיל את כמות המכירות שלו, אתם יכולים להדפיס דפים שעליהם הסבר מפורט על דרכי השימוש בו. דבר זה יכול מאוד להגדיל את המכירות, כי אנשים אוהבים לראות את הדרכים המדויקות לשימוש. אם יהיה מצורף תמונות, זה יהיה עוד יותר טוב.
  • סודיות- אל תהיו רכלנים על הלקוחות שלכם. אחרי מספר שנים שאתם בשוק לקוחות כבר יודעים להגיד אם כולם יודעים אחרי יום בדיוק מה קנו אצלכם בחנות. לכן שמרו על רשימת הקניות של הלקוחות שלכם, בבטן שלכם. כי אין כמו לדעת שמה שאני לא יקנה אני לא אהיה בפיות של האנשים.
  • יצרן? תתמתג!- אם אתם גם היצרנים של המוצרים שלכם, נסו ליצור לעצמכם מותג. כבר עשו על כך עשרות מחקרים, והוכיחו כי מותג למרות היותו חדש ומתחיל, תמיד מוכר יותר מאשר סתם עוד מוצר שעומד על המדף בלי שום שם מותגי שגורם לו לייחודיות על פני מוצרים אחרים.
  • שימור לקוחות- כמו שחשוב להביא כל הזמן לקוחות חדשים לחנות שלכם, כך חשוב לשמר את הלקוחות שכבר קנו אצלכם. נסו לראות איך אתם גורמים ללקוחות שלכם, לדעת שיש כרגע מבצע מדהים על מוצרים. יש כאלה שישלחו בדואר, ויש כאלה, אם העסק קטן שישלחו הודעה, חפשו את הדרך אליה אתם מתחברים.
  • מכרו- הדבר הבסיס אותו אתם בכל מקרה עושים, פשוט תמכרו להם. לקוח שמגיע וקונה שני מוצרים, אין זה אומר שאם תנסו להציע לו מוצר מתחום אחר, שאתם כרגע מאמינים בו, ורוצים למכור ממנו יותר יחידות, זה לא ילך. פשוט נסו למכור לו עוד דברים, כמובן שכדי לעשות זאת בצורה שתגרום לו לקנות ולא להירתע ממכם, אתם צריכים לעשות זאת בחוכמה. לקוח שמרגיש שלוחצים עליו לקנות, חש מאוים והוא לא יחזור לקנות שוב במקום שהוא חש מאוים.
  • פרסום ושיווק- אחרי הכל ולפני הכל, מה שמדבר לאנשים זה הפרסום. אנשים אוהבים לקנות במקום בו מתעדכנים, ממתגים, ועושים מצב. זה נכון שיש חנויות וותיקות שכבר לא רואות צורך למכור, זה נכון. אבל עדיין גם החנויות הוותיקות והמוכרות ביותר שיחליטו לצאת במבצע שיווקי, יראו תוצאות מדהימות ומכירות בסדר גודל גדול יותר מזה שהם מורגלים אליו בלי הפרסומות. 

צריכים עזרה ממקצוענים? 

אנו במפתח ללווי והקמת עסקים נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. עם ליווי עסקי אתם יכולים להגיע למיצוי פוטנציאל. כדאי לכם לבוא אלינו לפגישה ראשונה ללא עלות וללמוד משהו על איך מגדילים היקף מכירות, ומתקדמים עם העסק. הקליקו כאן לתזמון פגישה.  

בעלי עסק? קטן או גדול? צריכים הלוואה לניהול תקין של העסק שלכם? 

מצאתם את הכתובת. אנו במפתח ללווי מהקמת עסקים מתמחים במתן אשראי לעסקים קטנים וגדולים עם תנאי הריבית הטובים ביותר. לא יכול להיות שאתם רוצים לקחת הלוואה ולא תקבלו אותה הכי זול שאפשר. כי אם יש מומחים בתחום למה לא לנצל את השירותים שלהם? אנו נשמח לעזור לכם בבניית תוכנית עסקית ובכל מה שקשור לניהול תקין של העסק שלכם. מזומנים להכיר אותנו. 

 

בחן את עצמך – האם אתה משווק נכון את העסק שלך?

בתור בעלי עסק, חשוב לדעת לשווק נכון את העסק ובמיוחד בדור של היום שאם אתם לא נמצאים במדיה החברתית אתם לא קיימים, בזמנים של היום, הכל ניתן למצוא באינטרנט והכל יותר נגיש. חשוב מאוד להבין שאם לא תשקיעו בשיווק זה יפגע לכם בעסק ולקוחות לא יגיעו אליכם שהרי זו המטרה בסופו של דבר.

יכול להיות שאתם מבזבזים זמן ומשאבים כדי לשווק את העסק אך עושים זאת לא נכון, על מנת להבין אם אתם משווקים טוב את העסק שלכם ריכזנו עבורכם שאלון עם 20 שאלות שבכל שאלה יש 3 תשובות אפשריות ורק אחת נכונה, לאחר מענה השאלות תקבלו תוצאה למטה האם אתם משווקים נכון את העסק או לא.

להלן השאלות:

 

פניה מהירה: