חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות נעליים?

חולמים לפתוח חנות נעליים? רוצים לדעת איך תעשו את זה שלב אחרי שלב? חברת המפתח ללווי והקמת עסקים הגדירה לעצמה חזון להנגיש לכם את כל המידע המלא. זאת במטרה אחת – כדי שתוכלו לדעת ולהתכונן לקראת הקמת העסק שלכם. אנו מברכים אתכם על ההחלטה האמיצה לפתוח עסק ורוצים לצאת אתכם לדרך. 

אז בואו נתחיל עם השלבים להקמת חנות נעליים. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים בהקמת חנות נעליים? 

  • התמקדו בסוג הסחורה- העבירו לכם בראש את חנויות הנעליים שאתם מכירים. יש חנות שמוכרת נעליים מסטייל גבוה ויש חנות שמוכרת את החברות הפשוטות יותר, יש חנות שמוכרת נעלי בית ונעלי גומי ויש חנות שמוכרת נעלי עור. ובקיצור עליכם להתמקד בסוג הסחורה איתה אתם הולכים להתעסק. באותה קטגוריה תבחרו גם את מידות הנעליים אותם תציעו בחנות שלכם. 
    שימו דגש על מחלקת עודפים. אומנם יש הרבה אנשים שאוהבים לקנות רק את הז'אנרים החדשים ביותר, אבל יש מספיק אחרים שישמחו להכיר אתכם רק בזכות מחלקת העודפים שלכם. לכם זו תהיה עזרה עצומה להתפטר מבלאי במלאי וללקוחות שלכם תהיה חווית רכישה זולה.

מיהם הלקוחות בעסק?

חנות נעליים
  • בחירת ספקים- העולם הרחב שלנו מציע ספקים רבים למכירת נעליים. האמת היא ששלב זה עלול להיות מאוד מורכב. מרוב עצים לא רואים את היער, ומרוב ספקים לא תצליחו להחליט במי לבחור. אבל כמו שכל בעלי העסקים מצליחים לעבור את השלב הזה, בעז"ה גם אתם תעברו אותו בהצלחה. חשוב לזכור שלא מתחתנים עם הספק, ואם אחרי תקופת עבודה מול ספק אתם לא מרוצים מההתנהלות שלו, אתם תמיד יכולים "לחתוך" איתו.
  • בחירת לוקיישן לחנות- חשוב מאוד שאנשים לא יצטרכו לחפש אתכם. גם אם השכירות במקום מרכזי עולה יותר, קחו בחשבון שכך תמכרו יותר. חנות צריכה להיות במבנה המתאים למכירת נעליים, בפרט היא צריכה לכלול מחסן מספיק גדול לאחסון קופסאות הנעליים בצורה מסודרת. 
  • עיצוב פנים ושיפוצים- שלב זה הוא השלב היקר ביותר בתחילת הדרך, אבל חשוב מאוד לא להתקמצן על שום דבר חיוני. מעצבי פנים המבינים בתחום החנויות יתנו לכם מענה מאוד מדויק, ויגרמו ללקוחות שלכם לחוש חווית קניה כבר מהרגע הראשון לכניסתם לחנות. 
  • ממלאים את החנות- כדי שהחנות תוכל להתחיל לתפקד צריך לצייד אותה. בעמדת המוכר צריך להציב דלפק, קופה רושמת, כיסא ומחשב. לחלל החנות צריך מדפים להעמדת הנעליים, מראות וספות למדידה ולהמתנה. 
  • גיוס עובדים- חשוב שתראיינו את העובדים שלכם פנים מול פנים. אומנם זה נכון שהם לא צריכים להיות בעלי רמת משכל גבוהה, אבל כדי שהלקוחות יאהבו אתכם, אתם חייבים לבחור את העובדים שלכם עם פינצטה. העובדים צריכים להיות מאירי פנים ואוהבי בני אדם. כדי לתמרץ את העובדים לעבוד כמו שצריך, חשוב מאוד לתת להם בונוסים על כל מכירה, כך שתהיה להם אופציה להשפיע על המשכורת שלהם לטובה על ידי עשיה מבורכת בחנות. 
  • מיתוג ופרסום- שלב זה הוא שלב חובה. אתם לא פותחים את החנות שלכם ואז ממתגים אותה, אלא רק אחרי שיש לכם מותג רציני מוכן, אתם יוצאים ביום פתיחה מרהיב שקורה לכ-ו-ל-ם לבוא ולהתרשם. 
  • הקמת אתר אינטרנט- אם אתם רוצים להגדיל ראש, להגדיל רווחים ולהגדיל קהל יעד, הקמת אתר אינטרנט היא בדיוק בשבילכם. מטרת הקמת האתר היא לא לצורך התדמית שלכם, אלא גם. אז מה המטרה? לצורך מכירות בכל רחבי הארץ. אנשים אוהבים להזמין, ואתם יכולים להנות מזה. פנו למומחי המפתח דיגיטל שיקימו לכם אתר חנות מושלם. 

חוששים לקפוץ למים? לא יודעים אם אתם מסוגלים לכך מבחינה כלכלית? 

חברת המפתח ללווי והקמת עסקים רוצה לעזור לכם. אנו מתמחים בליווי עסקים בדרך אל היציאה לאוויר העולם. אלינו לא מגיעים רק בעלי עסקים, אלא גם אנשים רגילים שיש להם חלום ענק. אנו נשב אתכם ונברר יחד אתכם מה השאיפות שלכם, לאן אתם חולמים להגיע ועם איזה נתונים אנו צריכים להתמודד. כל מה שעליכם לעשות כדי לחוות גם אתם את הליווי המקצועי של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים זה להקליק כאן, להשאיר לנו פרטים. את השאר כבר נעשה בשבילכם. 

איך לבנות תוכנית עסקית לחנות נעליים?

עסק לחנות נעליים הוא עסק המתמחה במכירת הנעלה לגברים, נשים וילדים. החנות מציעה בדרך כלל מגוון רחב של נעליים, כולל סנדלים, מגפיים, נעלי ספורט ועוד. חלק מחנויות הנעליים מוכרות גם אביזרים נלווים כגון גרביים, מדרסים ומוצרי טיפוח לנעליים.

 

עסקי חנויות הנעליים הם תחרותיים ביותר, והצלחה בתעשייה דורשת לרוב הבנה מעמיקה של מגמות אופנה, העדפות צרכנים ומודעות למותג. חנויות נעליים מצליחות חייבות להיות מסוגלות להציע מבחר רחב של הנעלה הפונה לקהל לקוחות מגוון תוך מתן שירות לקוחות יוצא דופן.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית לחנות נעליים

תקציר מנהלים

סקירה כללית של עסקי חנות הנעליים שלכם, המטרה, המוצרים והשירותים, שוק היעד והיתרון התחרותי.

 

תיאור חברה

תיאור מפורט על העסק שלכם, כולל מבנה העסק, מיקום ומבנה משפטי.

 

ניתוח שוק

ערכו ניתוח שוק יסודי כדי לזהות את הגודל ופוטנציאל הצמיחה של תעשיית הנעליים, כמו גם את שוק היעד והמתחרים שלכם.

 

קו מוצרים ושירות

תארו את קו המוצרים והשירות של חנות הנעליים שלכם, כולל סוגי הנעליים שאתם מציעים, המותגים וכל שירות נוסף שאתם מספקים כמו תיקון נעליים ונעליים בהתאמה אישית .

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

תארו את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלכם, כולל האופן שבו אתם מתכננים להגיע לשוק היעד שלכם, הפלטפורמות שבהם תשתמשו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם וגם מבצעים.

 

תוכנית מבצעית

סקירה מפורטת על אופן הפעולה של חנות הנעליים שלכם, כולל כוח אדם, מיקום החנות, אסטרטגיית ניהול המלאי וכל מערכות או טכנולוגיה נוספת שבה תשתמשו.

 

תכנית פיננסית

פרטו את התוכנית הפיננסית המקיפה המתארת את עלויות ההפעלה שלכם, ההכנסות וההוצאות החזויות, תחזיות תזרים מזומנים וכל מקורות המימון שבהם אתם מתכננים להשתמש.

 

סיכום

סכמו את התוכנית העסקית שלכם וספקו תוכנית פעולה ברורה להגדלת העסק שלכם בחנות הנעליים.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות נעליים

תקציר מנהלים

חנות הנעליים שלנו מתמחה במכירת הנעלה איכותית לגברים, נשים וילדים. המשימה שלנו היא לספק נעליים בסטייל, נוחות ובמחיר סביר ללקוחות תוך מתן שירות לקוחות יוצא דופן. היתרון התחרותי שלנו הוא ההתמקדות שלנו בהתאמה אישית של נעליים ובהזמנות מותאמות אישית.

 

תיאור חברה

העסק ימוקם ברובע קניות מעולה במרכז העיר (שם העיר). לבעלים ניסיון רב בתעשיית הנעליים ובתור התחלה הוא ינהל לבד את החנות ובהמשך יעסיק עובדים לפי הצורך.

 

ניתוח שוק

שוק היעד שלנו יהיה אנשים בכל הגילאים. המתחרים העיקריים שלנו כוללים חנויות נעליים באזורי קניות סמוכים כמו פוט לוקר, גלי ועוד.

 

קו מוצרים ושירות

החנות תציע מגוון רחב של נעליים, כולל נעלי עקב, מגפיים, סנדלים ונעלי ספורט. אנו נמכור מותגים פופולריים כמו נייק, אדידס, לי קופר ועוד. בנוסף למלאי הסטנדרטי שלנו, נציע שירותי התאמה אישית.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

אסטרטגיית השיווק והמכירות שלנו תכלול שילוב של ערוצים מקוונים ולא מקוונים. אנו נמנף פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלנו, בנוסף גם שיווק בדוא"ל למאגר הלקוחות שלנו. כמו כן, נציע מבצעים מיוחדים כדי למשוך ולשמר לקוחות.

 

תוכנית מבצעית

החנות תפעל באזור עם תנועה רבה במרכז העיר(שם העיר). פריסת החנות שלנו תעוצב כך שנספק חווית קנייה נוחה ומסבירת פנים ללקוחותינו. אנו נשתמש בתוכנת ניהול מלאי כדי לעקוב אחר המלאי שלנו.

 

תכנית פיננסית

עלויות ההפעלה שלנו יכללו שכירות, רכישת מלאי ראשונית, ציוד לחנות והוצאות שיווק. 

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

סיכום

עם ההתמקדות שלנו בהנעלה איכותית ושירותי התאמה אישית אנו בטוחים שנוכל למשוך ולשמור על בסיס לקוחות תוך מתן שירות לקוחות יוצא דופן.

פניה מהירה: