חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוקחים! בואו להרחיב את מעגל התעסוקה שלכם

רוקחים בבית מרקחת הם בעלי ידע רב. המון אנשים צריכים את הידע הזה לצורך התמודדות עם חיי היום יום שלהם. כל תחום שלאנשים יש בו צורך, יש לו פוטנציאל להביא הרבה כסף למי שמתעסק איתו. אנחנו שמחים להנגיש לכם מגוון רעיונות איך אתם יכולים להרחיב את המעגל המצומצם של בית מרקחת לעוד ועוד נישות בתחום מתן תרופות ושירות ייעוץ. 

 

אם תמיד חלמתם להיות מורים ובסוף הלכתם על התחום המפתיע של רוקחות, אתם יכולים לנווט את תחום ההתמקצעות שלכם למתן הרצאות בתחום. אם אתם אוהבים אנשים אתם יכולים להיכנס יותר לנישה של מטפל אישי ומייעץ רפואי. בכתבה הבאה תמצאו כל מיני רעיונות שחלקן יתאימו לכם וחלקם לא. אתם מוזמנים ליישם את התחומים שמתאימים לכם. 

 

המשיכו איתנו. 

באילו תחומים רוקחים יכולים להתמקצע? 

  • חינוך לספורט- רוקחים יכולים להתמקצע מעט בתחום הספורט והחינוך הגופני. אנשים יאהבו את זה. תעשו סקר בין אנשים שאתם מכירים אם הם היו רוצים לפתוח קבוצת ספורט עם מאמן שבמקצועו הוא רוקח, הייתם מופתעים לשמוע את ה"כן" הגורף שלהם.
  • ימי העשרה- אתם יכולים ליזום ימי עיון יחד עם שוחרי תחום הבריאות. אומנם זה ידרוש ממכם להכין את עצמכם כמו שצריך כדי למסור את השיעורים שלכם. אבל מכאן ועד הדרך למתן הרצאות בתחום, תהיה קצרה.
  • טיפול באנשים מבוגרים- אנשים מבוגרים צריכים המון פעמים עזרה בתחום והם גם מוכנים לשלם על כך. מבוגרים רבים חיים די בבדידות ואין להם מי שילך ויקנה להם את התרופות שהם זקוקים להם. לתחום זה יש ביקוש רב.
רוקח

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • תרופות לבית- כל בית שיש בו חיים של אנשים חייב להחזיק בבית מגוון של תרופות. אם תפתחו עסק הנותן שירותים ספציפיים בתחום הזה. זה עשוי להגביר את המודעות של הציבור לנושא. כל אישה שמנהלת משק בית רוצה לראות שהבית שלה מאובזר כמו שצריך. אם היא תקלוט שיש כמה דברים שחסרים לה היא תרוץ לרכוש אותם ולמלא את ארונות ביתה.

  • ייעוץ רפואי- חולים שאין להם הרבה סיכויים כמו חולי סוכר לפני כריתת איבר או אפילו חולים במחלות מסכנות חיים. פונים מחוסר ברירה ליועצים רפואיים שאינם חושבים רק לפי מה שהחוק מחייב את בתי החולים אלא הרבה מחוץ לקופסא. גם אופציה זו רלוונטית לכם.

  • מכירת מכשירים- בתחום הרפואה יש נישה של מכשירים רבים שאנשים זקוקים להם. לא התחתנתם עם תחום מכירת התרופות. אתם יכולים לעשות הסבת מקצוע ולהתחיל לשווק מכשירים רפואיים.

  • נישת הקוסמטיקה- כאשר בריאות וקוסמטיקה נפגשים ביחד, זה הופך ללהיט של ממש. אנשים אוהבים דברים בריאים שהם מורחים על העור. אתם יכולים להתפתח בתחום זה.

  • בית מרקחת אינטרנטי- אתם לא צריכים להירתע כל כך מהשכרת מקום ומתשלומים עבור שיפוץ, עיצוב והשכרת החנות שלכם. אתם יכולים לפתוח אתר מקוון למכירת תרופות. מה שכן, יהיה עליכם להשקיע רבות כדי להביא את האתר למודעות הציבור. אבל אחרי שתיכנסו לזה חזק, זה יהיה בסדר.

הכירו את המפתח ללווי והקמת עסקים

בימינו לא צריכים להיות מוכשרים כל כך כדי לפתוח עסק מקוון. כל מה שאתם צריכים להיפגש עם המומחים שלנו. לספר להם קצת היסטוריה על עצמכם, קצת נתונים אישיים וכלכליים. ויחד איתנו תגשימו חלומות ותתחילו להתקדם מבחינה עסקית ואישית. אנחנו מאמינים כי כל אדם באשר הוא זכאי להיות בעל עסק עצמאי גם אם הוא לא המוכשר שבאדם. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח. 

פניה מהירה: