חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תנהלו את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר ב - 2022? 

כל שנה שחולפת כאשר אתם בראש עסק, חייבת לקדם אתכם. גם אם אתם מרגישים שהרווחים שלכם מספקים אתכם, זה לא אומר שאין לכם לאן להתקדם. ולהתקדם זה לא בהכרח להרוויח יותר, אלא לנהל את הכסף בצורה חכמה יותר. בפוסט הזה נדבר על ניהול נכון של עסק. אנו מקווים שהוא יתן לכם ערך מוסף. בהצלחה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

יוצרים בידול מהמתחרים

ממי אתם יכולים ללמוד? מהמתחרים שלכם. הבעיה היא שאם לפני כמה שנים המתחרים היו עסקים שפועלים בקרבת מקום לאזור מגוריכם. כיום, גם עסקים שממוקמים בחו"ל עלולים להיות מתחרים שלכם. איך? על ידי תשתית דיגיטלית. 

אם אתם כבר מנהלים עסק, מסתבר שכבר יצא לכם לדבר עם קופירייטר במטרה למתג את העסק והוא הסביר לכם שאתם צריכים להיות מובדלים מכל שאר המתחרים שלכם. היכרות עם המתחרים שלכם תעזור לכם להיבדל ולהיות ייחודיים יותר. תבדקו מה הם נותנים ללקוחות שלהם ותנו אתם משהו מיוחד יותר, שווה יותר. בידול ממתחרים יכול להיעשות על ידי פילוח קהל היעד בצורה מדויקת יותר, דבר שיכול מאוד להעלות את כמות המכירות של העסק. בקיצור… למדו את המתחרים שלכם וחפשו מה אתם יכולים לתת, משהו שלא יהיה ניתן למצוא באף מקום אחר. 

זה עלול להיות קשה, אבל זה שווה. 

ניהול עסק

בונים תוכנית פיננסית

אם יש לכם עסק, אתם צריכים לעבוד בו. טוב… זה ברור. הכוונה היא שאתם צריכים לא רק לנהל אותו ולשרוד את היום יום, אלא לשאוף קדימה, להוביל ולדעת מה אתם עושים. איך בדיוק ממשים זאת? על זה בדיוק אנחנו רוצים לדבר. כדי שלא תצטרכו לשלוף בכל חודש החלטה חדשה מה לגבי התקציב החודשי, אתם צריכים לבדוק מה גובה ההכנסות שלכם לפי עונות, מה גובה ההוצאות של משכורות, שכירות יבוא ועוד ועוד. ואז להתחיל לראות, כמה כסף יש לכם כדי לנהל את החנות, לשדרג, להשקיע בפרסום וכו'. אפשר להגיע לכל הנקודות האלו, על ידי היערכות מראש ובניית תוכנית פיננסית. 

אם אין לכם ידע פיננסי ואתם לא מהאנשים שאוהבים מספרים וחשבונות חשוב מאוד שתעשו את זה עם רואה חשבון המתמחה בעסקים או עם יועץ עסקי. הם יעזרו לכם להכיר את העסק כמו שלא ידעתם שאפשר להכיר. שום מצב כלכלי לא אמור להפתיע אתכם, כי הם יכינו לכם את הקרקע לקראת כל מני תרחישים כלכליים, טובים יותר או פחות. 

איך חברת המפתח תעזור לכם?

אנו מלווים עסקים רבים בדרך אל הרגיעה הכלכלית. רוצים גם אתם לנהל את העסק ולהרגיש שאתם מבינים מה אתם עושים? הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים יוכלו להכיר אתכם ולהזניק קדימה את העסק שלכם.

פניה מהירה: