חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לפתוח עסק קטן? מוזמנים לשמוע מה יש לנו להציע לכם

כדי לפתוח עסק צריך להבין בתחום בו אתם הולכים לשחות יומם וליל. מה עושים כדי לפתוח עסק עצמאי כאשר אתם לא רוצים לקחת על עצמכם עול גדול מדי? אנחנו ממליצים לשכם לקרוא את הפוסט הבא שיעזור לכם למצוא רעיונות במציאת תחום לעסק העצמאי שלכם. 

הרעיונות שלנו כדי שאתם תתחילו לעשות כסף בקרוב

  • פתחו עסק למכירת חולצות טריקו- אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה חולצות בצבעים חלקים עם הדפס מינימלי יכולות לרוץ באופנה של היום. עם השקעה של כמה מאות שקלים עד כמה אלפים אתם יכולים להתחיל למכור ולראות את המזומנים צ'יק צ'ק אצלכם בחזרה, בעזרת ד'. אתם גם יכולים להתמקד בנישה של מכירת חולצות עם הדפס לפי בחירה אישית, אבל זה כבר קצת יותר מסובך. 
  • מגן לטלפונים- הטלפון שלנו מלווה אותנו כל יום שעה שעה. ברגע שתנסו למכור את המוצר הזה תראו עד כמה אנשים נהנים לגוון במגן הטלפון שלהם. כמובן שאם תמכרו גם כיסויים עם ייחודיות מסוימת זה ילך יותר ואפילו יותר טוב. אם אתם יודעים לצייר, אתם יכולים כמובן לייצר בסין בעלות מוזלת מאוד מגנים עם ציורים שלכם. אם כבר אתם מתחילים להתעסק עם פלאפונים אתם יכולים להתחיל לאט לאט למכור עוד מוצרים מהסוג הזה, כמו קלמרים בסגנון אישי ועוד.
ניהול תזרים מזומנים
  • צעצועים פשוטים- מכירים את חנויות השני שקל? זה נראה לכם שהם מרוויחים רק שני שקלים. אבל דווקא בגלל העלות המוזלת של הצעצועים של עד 10 שקלים, כל אחד שרוצה לקנות משהו, קונה והרווחים מגיעים ובגדול. כדי להצליח עם כזה עסק תצטרכו לפתוח חנות או אפילו דוכן כדי שהילדים יראו אתכם. 
  • תכשיטים מחורזים בעבודת יד- יש לכם את הכישרון להכין תכשיטים בכל מיני דוגמאות מעניינות? אנשים אוהבים דברים שכף יד אדם מוכר עומדת מאחוריהם. תתחילו לעשות סוגים שונים של תכשיטים ותצאו עם זה לרחוב. אחרי שתראו מה הולך יותר, אתם כבר תדעו לבד אילו תכשיטים הם בגדר הצלחות שכדי לשחזר. 

 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מאיפה מגייסים כסף כדי להתחיל עסק? 

בואו נתחיל. כדי להצליח לפתוח עסק, גם עסק קטן, חייבים לראות מאיפה אנחנו מממנים את זה. אתם ודאי עובדים כשכירים בינתיים ורוצים להגדיל את ההכנסה שלכם. לכן אתם צריכים קודם כל לשפר את ההתנהלות שלכם כדי שיהיה לכם מצב בו אתם מכניסים כסף, חיים איתו וגם נשאר ממנו בצד. חוץ מזה אתם יכולים לבקש מהבוס שלכם להגדיל את שעות העבודה שלכם. אם אתם יעילים הוא ישמח שאתם מציעים לו את עצמכם. 

אם אתם קטינים וחושבים להתחיל להכניס כסף בצורה כזו, בקשו עזרה מההורים. גם אם ההורים שלכם אינם בעלי יכולת, אל תדלגו עליהם. נסו להתייעץ איתם ולבקש מהם עצה, איך לעשות את זה. 

אתם בכיוון הנכון

כאשר פותחים עסק עצמאי מגלים כמה דברים מעניינים. בעצם לא חייבים לעבוד הרבה שעות כדי להרוויח הרבה כסף. עם כל הרוכשים נכנסו יחד וקנו הרבה דברים עשיתם את היומית שלכם בתוך שעה. רק 15% מאזרחי ישראל הם עצמאיים. חשוב שתדעו שלעצמאיים יש סיכוי רב יותר להגדיל את ההכנסות שלהם מעל לממוצע המקובל. 

מוזמנים לפגישת יעוץ עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: