חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לגרום ללקוחות שלכם לאהוב אתכם? שמרו על אתיקה (ולא דווקא רפואית)

אנשים רבים בטוחים שאתיקה, זה דבר שמיועד לבנקים, לקופות חולים ולעוד כמה מטפלים רגשיים בדרך. בפוסט הזה, אנחנו רוצים להסביר לכם עד כמה חשוב בכל עסק קטן כגדול לשמור על אתיקה. רוצים לגרום ללקוחות להעדיף אתכם על פני אחרים? קחו את המושג אתיקה, ותאמצו אותו לעסק שלכם. כי אתיקה = אמון. 

בעלי עסק קטן? גם אתם צריכים לשמור על אתיקה עסקית

מה היא אתיקה עסקית? ולמי צריך לשמור אתיקה? בעסק שלכם אתם צריכים לשמור אתיקה לכל הצדדים שמקיפים אתכם. כלומר, ללקוחות שלכם, למתחרים שלכם, לעיתון בו אתם מפרסמים, לספקים שלכם ולכל סביבת העבודה שלכם. 

האתיקה העסקית עוזרת לכם לשמור על יחסים מצויינים עם כל מי שאתם צריכים איתו יחסים מצויינים בעסק שלכם. מכירים את המושג שאי אפשר להחזיר את המילים לאחור? על ידי שמירת אתיקה, אתם מגינים על עצמכם מהיתקלות במצבים מבישים שאינם נעימים לאף אחד. 

אתיקה עסקית

האתיקה שלכם חשובה לכל מי שסובב את העסק שלכם. אבל בגלל שספקים ניתן להחליף בסופו של דבר, הרי שהכי חשובים, הם הלקוחות שלכם. כדי שהלקוחות שלכם יידעו שאתם שומרים על אתיקה עסקית, אתם צריכים להביא את זה לידיעתם. 

בנוסף לכך תרוויחו שהעובדים שלכם יהיו רציניים יותר. נסו לדמיין איזו תחושה יש לעובד שיודע שהבוס שלו, מעגל פינות כשצריך, לעומת עובד שיודע שבמקום העבודה שלו, מילה זה מילה, גם אם זה לא נעים כל כך. אומנם לפעמים הרבה יותר קל לעגל פינות, אבל למרות שזה נראה קשה, רק העתיד יוכיח, שהדרך הקצרה והקלה ביותר, היא הדרך הישרה. למה כל מי שממתג את העסק שלו, מצליח למכור?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה שמירת האתיקה קריטית במיוחד לבעלי המקצועות החופשיים?

חשמלאים? עורכי דין? קוסמטיקאית? יועצי משכנתאות? כאשר הלקוחות מגיעים אליכם, או אתם אליהם, הם מצפים ממכם שתשמרו בסוד את המידע שצברתם עליהם. אם אתם רואים בעל מקצוע שאינו מצליח, למרות שהוא מקצועי בתחומו, יכול להיות שזה בגלל שאנשים חוששים ממנו שאינו ישמור על הפרטיות שלהם. 

כאשר מגיעים לפתוח עסק יש כל כך הרבה הוצאות שעוזרות לכם לקדם את העסק שלכם, והנה פה יש לכם הזדמנות לאמץ לעצמכם דרך חיים בעסק שלכם, ולהגדיל על ידי כך את הרווחים שלכם בצורה מוכחת, לא תעשו את זה? 

לפני שאתם ממשיכים הלאה בשגרת יומכם, הכירו את קבוצת המפתח

מוזמנים לפגישה עסקית ללא עלות, כדי לראות אם יש מה לקדם בעסק שלכם. רוב רובם של בעלי העסקים, אינם מתמחים בנקודות הרגישות של הייעוץ עסקי. ולכן בדרך כלל, יש לנו מה לשפר ולייעל בעסקים איתם אנחנו נפגשים, מזומנים להיפגש איתנו ולהנות ממקפצה בעסק שלכם. 

פניה מהירה: