חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עצמאיים? מוזמנים לפתוח לעצמכם קרן השתלמות - לחיסכון מושלם לעתיד

אחרי הקורונה כולנו למדנו שהעתיד אינו צפוי בכלל. בדיוק לכן אנו מעלים לכם פוסט שיעזור לכם להתכונן לקראת העתיד הזה, הלא ידוע. אנו מכירים את הקושי של בעלי עסקים לשים כסף בצד ולחסוך כסף לימים קשים יותר. בדיוק בשביל זה יש לכם אופציה של קרן השתלמות. 

למה קרן השתלמות זו קרן שווה כל כך? 

קרן השתלמות לא רק שומרת לכם על הכסף שעומד בצד, אלא גם מגדילה לכם את הכסף על ידי השקעתו בהשקעות בתחומים שונים הנתונים לבחירתכם החופשית. כמו כן, כמעט ואין תשלומי מס על ניהול קרן השתלמות ועל משיכת הכסף (בזמן המוגדר לכך). דבר נוסף שגורם לקופה להיות יעילה, היא שאתם לא בכל חודש מחדש מחליטים לשים כסף בצד, אלא  באופן קבוע, ממש כמו שאתם מפרישים פנסיה, כך אתם גם מפרישים קרן השתלמות. 

מהי הנקודה היפה ביותר מבחינת בעלי עסקים? 

עצמאיים? מוזמנים לפתוח לעצמכם קרן השתלמות -  לחיסכון מושלם לעתיד.

המעלה הגדולה של קרן השתלמות היא שלחברת הביטוח המנהלת לכם את הקרן יש אינטרס שלא תמשכו את הכסף, כי אתם משלמים לה דמי ניהול על פי כמות הכסף שהצלחתם לחסוך. ומה זה אומר לגביכם? שאם אתם רוצים למשוך את הכסף, חברת הביטוח תהיה מוכנה לתת לכם הלוואה זולה יותר, כמעט ללא ריביות העיקר שלא תמשכו את הכסף. מי מרוויח מזה? אתם והחברה. אתם מרוויחים שלא פגעתם בחיסכון, והכסף ממשיך לגדול מנקודת המוצא הגבוהה בה הוא נמצא כיום, ואילו החברה מרוויחה מכך שיש לכם חיסכון גדול יותר, אבל לכם כמובן זה כלל לא מפריע כל עוד החברה עושה את תפקידה נאמנה. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אילו הטבות מס קיימות לעצמאיים בעלי קרן השתלמות? 

הטבות המס מיועדות לעסקים מורשים. הכלל הבסיסי כדי שיוכל בעל העסק לקבל את ההטבה הוא שתקרת ההפרשות לטובת הקרן יהיו לא יותר מ-18,480 לשנה עסקית אחת. והנה ההטבות כאן לפניכם:

 

  1. כל עוד בעל עסק לא עבר את גובה ההפקדות המותרות, הוא יהיה פטור ממס רווחי הון שהוא לא פחות ולא יותר מ- רבע מהרווחים על רווח מהשקעות. 
  2. ההפקדות לקרן השתלמות מוכרות ברשויות המס להוצאות עבור העסק ומפחיתים לכם על זה מס מביטוח לאומי. זה בתנאי שלא היו הפקדות יותר מ- 4.5% מההכנסות החודשיות של העסק. זו הטבה מאוד רצינית שרק בשבילה שווה לכם לעשות לעצמכם קרן השתלמות (בראש קטן כמובן). 

איך מעבירים את הכסף לטובת הקרן?

כאשר מדובר בעצמאי, זה כבר לא מסודר כמו שכיר, אין כאן משכורת חודשית, אלא שומת מס שנתית. ולכן השאלה היא במקומה. הנה לפניכם שלוש האופציות להעברת ההפקדות לקרן השתלמות:

  1. הוראת קבע מדי חודש, או העברה חודשית קבועה. 
  2. מחלקים את ההפקדות לפי רבעונים או איך שלא נוח לכם, למספר הפקדות מדי תקופה. 
  3. ניתן גם להפקיד לקרן הפקדה חד פעמית גדולה בסוף שנת המס. 

הקליקו כאן להיכרות עם חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים בכל הנושא של ניהול נכון בתוך העסק שלכם, והתרחבות כלכלית בעסק שלכם. אצלינו בעלי העסקים הם מקום ראשון, יחד אתכם נגיע לכל מטרה רחוקה ככל שתהיה.

פניה מהירה: