חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נמאס לכם לרדוף אחרי הלקוחות שלכם? כך תגרמו להם להעביר תשלום בזמן

בעלי עסקים רבים שלא מנהלים חנות, אלא נותנים שירותים שונים, נתקלים בלקוחות שלא מעבירים תשלום. אתם עושים את שלכם, משקיעים, מפרסמים והלקוחות לא קולטים שאתם צריכים את הכסף באופן נואש. עסק לא יכול להתנהל בצורה שפויה כאשר הוא לא מקבל את המגיע לו. איך מתמודדים מול לקוחות מרדניים? איך לא משניאים את הלקוחות עם הדרישה לתשלום? הפוסט הזה יעזור לכם. אז בואו נתחיל. 

איך מסדרים את הגבייה מהלקוחות?

  • לא משחררים שירות עד שהלקוח לא משלם – אל תחששו, לבעלי עסקים יש זכות לדרוש את כל התשלום מראש. ואז, גם אם הלקוח עושה בעיות עם העברת התשלום, לכם אין בעיה עם זה, כי מקסימום, לא תעשו לו את העבודה. אבל לפחות לא עבדתם בחינם. אם אתם נותנים שירות שניתן בהדרגה, אתם יכולים לדרוש מהלקוח אחוז מסוים מהתשלום תמורת כל התקדמות בעבודה, לקוחות מבינים את זה בדרך כלל. כך הם מרגישים בטוחים מצד אחד וגם לא פראיירים מצד שני.
  • תחתמו על חוזה עם הלקוח – מקובל מאוד לחתום על חוזה מול כל לקוח. יש לכם תנאים איתם אתם עובדים ואתם דורשים מהלקוח שיחתום על כך. מי שיודע שאין לו ממה לחשוש, חותם בחפץ לב.
גביה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • דברו על הכסף כמו על השירות – נסו לדמיין שאתם אומרים ללקוח דבר טכני. בטון הזה בדיוק דברו איתו גם על התשלום. ברגע שהלקוח יחוש את הביטחון שלכם, הכל יראה אחרת. ברור שיש לקוחות שהם בעייתים בלי קשר אליכם, אבל יש גם כאלה שלא.
  • מחירון מפורט – ברגע שהלקוח מרגיש שתקעתם לו מחיר לפי מצב הרוח, זה נותן לו תחושה שאפשר למרוח אתכם עם התשלום. אבל אם אתם שולחים לו הצעת מחיר בטבלת XL מסודרת, הוא יחוש שהוא לא יכול לשחק עם התשלומים, הרי יש כאן מחירון ברור ומפורט.
  • תנו אופציה של תשלום בכרטיס אשראי – זה נכון שגבייה בכרטיסי אשראי גורמת לכם לשלם עמלות לחברת האשראי, אבל אין מה לעשות. זו הדרך היחידה בה אתם השולטים על הכסף (אחרי שהכרטיס עבר כמובן…). תודות לכרטיסי האשראי הלקוח לא צריך להיערך מראש עם התשלום, הוא פשוט מגהץ את הכרטיס ובו במקום אתם רואים אם היתרה שלכם גדלה. בצורת תשלום זו, אתם גם לא נדרשים לרדוף אחרי הלקוח ולהשאיר לו טעם מר בפה.

צריכים עזרה בניהול העסק שלכם? מתחשק לכם לרענן את העסק? 

הכירו את חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים בכל מה שקשור לניהול נכון של עסקים כמו גם גיוס אשראי לעסקים. מבחינתנו העסק שלכם אמור להיות סופר רווחי ואנו נעשה הכל יחד אתכם כדי שהמציאות תתאים לשאיפות שלכם. הקליקו כאן כדי להכיר אותנו.

פניה מהירה: