חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משתייכים למגזר הערבי ויש לכם עסק? כנראה כבר נתקלתם בזה! קרן חדשה תתן אשראי לבעלי עסק ערבים המתקשים לקבל אשראי!

הערבים במדינת ישראל מתקשים לקבל אשראי. אם לומר את האמת, אפילו לפתוח חשבון בנק עסקי יצוץ הקושי באוכלוסייה הערבית. כל זה מגלגל את הגלגל כך שצעירים רבים מתוסכלים מהחיים ונכנסים למעגל הפשע במדינת ישראל. 

יש לנו בשורה עבורכם - קרן של 15 מיליון שקלים תעזור לכם!

בתקופת הקורונה התקשו בעלי עסקים ערביים יותר מכל עסקים ישראליים אחרים. את כל זה מספרים לנו האחוזים והסטטיסטיקות שנמדדו. כל זה נובע מכך שהם לא קיבלו אפשרות למתן הלוואות מהבנקים. עמותת קרן קורת יצאה במבצע בשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה – מתן אשראי לעסקים מהמגזר הערבי עד 100 אלף שקלים. 

אומנם הפתרון הכי מתבקש הוא שיאפשרו לאוכלוסיה הערבית לקבל הלוואות בבנקים בישראל, אבל גם זה התקדמות. הקרן החדשה תעזור לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לקבל הלוואות של עד 100 אלף שקל בלי צורך לבקש עזרה מהבנקים הישראלים שממשיכים להקשות את עורפם כלפי האוכלוסייה הערבית. 

אשראי לבעלי עסק ערבי

שמעתם על "השוק האפור"? באוכלוסייה הערבית מנסים למצוא פתרונות חלופיים לאי מתן ההלוואות והקשיים הכלכליים. וזה מה שהם מצאו. ערבים רבים בעלי עסק פנו לשם האפור ונתונים תחת איומים ולחצים. המשטרה טוענת כי מפעילי השוק האפור הם אלו שאחראים על כרבע ממקרי הרצח והירי בקרב האוכלוסייה הערבית. זו הדרך לדבר אל מי שלא מחזיר כסף בזמן. זה מה שאנחנו מנסים למנוע, ולצורך כך אנחנו כאן כדי לעזור גם לבעלי עסקים ערביים לקבל הלוואות אשראיות לעסק שלהם כדי להצליח להמשיך לנהל אותו גם אם תסמיני הקורונה עדיין כאן בארץ. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה בעלי עסקים במגזר הערבי נזקקים להלוואה?

השטח פשוט זועק כי ערבים לא מקבלים הלוואות בכמות מספקת. הצרכים שלהם גדולים מאוד. מתוך כלל העסקים בישראל כ-10% מתוכם הם בבעלות ערבית. כמעט הרוב המוחלט של עסקי הערבים במדינת ישראל מוגדרים כעסקים קטנים ואף יותר מכך. מעניין לדעת כי כמעט שלושת רבעי מהאוכלוסייה הערבית מועסקת דווקא על ידי אותם עסקים קטנים. בעלי העסקים נאלצים לשלם משכורות בעוד אין להם כספים מעבר למה שהם צריכים כדי למלא את מלאי החנויות שלהם. 

בקשות להלוואות בתקופת הקורונה

במהלך תקופת הקורונה עסקים רבים ביקשו לקבל הלוואות כדי להצליח לעבור את התקופה הקשה של אי מכירת המוצרים במהלך הסגרים בשנה שעברה. מתוך כלל העסקים, 13% מהבקשות הוגשו לבנקים על ידי עסקים ערביים. אך למעשה רק 11%מתוך אלה קיבלו את אשר ביקשו. יותר מכך, חלק מהבקשות אומנם אושר, אך ממוצע גובה ההלוואות במגזר הערבי נמוך ב 30% מכלל המגזר הישראלי. מה שאומר שהבנקים לא נתנו אחוזי מימון גבוהים לבקשות להלוואות. 

בפועל אושרו רק 8% מהבקשות – אם עושים את החישוב על פי גובה ההלוואות שניתנו בפועל.

בואו לגייס מימון לעסק שלכם

אנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים לא מתכוונים לשבת בשקט עד שלא תראו את העסק שלכם משגשג כמו שאתם חולמים. כי אפשר לחלץ עבור כל אחד הלוואות כפי צורכו. רק צריך לתת למומחים שיש להם את הכלים ואת הקשרים לעשות את הדבר הנכון במקום הנכון. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

 

פניה מהירה: