חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים לעבוד מהבית? הציעו שירותי הקלדה ועימוד

לא כולם מתחברים לעבודה מהבית, אבל מי שמתחבר לזה, חולם על זה ללא הפסקה. בפוסט הזה אנחנו רוצים לתת לכם רעיון נוסף איזו עבודה יכולה להתאים לכם לעבודה מהבית – הקלדה בשיטה עיוורת עבור מוסדות או הוצאות ספרים. 

מה זה המקצוע הזה בכלל? 

קודם כל בואו נרגיע עם המילה מקצוע. לא היינו קוראים לזה מקצוע, ולא צריך לעשות יותר מידי בשביל ללמוד את השיטה העיוורת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת למנועי החיפוש של גוגל לתת לכם להכיר תוכנה של שיטה עיוורת וללמוד איך מקלידים בלי להסתכל על המקלדת. 

כמה מרוויחים על הקלדה? 

45 ש"ח על כל 10,000 תווים. לתשומת לבכם, תווים ולא מילים. גם כל רווח, נקודה, פסיק וסימן שאלה נחשבים לתו. 10,000 זה נשמע מספר עצום. אבל אם תבדקו את עצמכם תוך כמה זמן אתם מצליחים להקליד את מספר התווים הללו, תגלו שזה לא כל כך הרבה. 

שירותי הקלדה ועימוד

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

 

אבל, וכאן מגיע האבל הגדול. מהירות ההקלדה היא אחד הדברים שאין להם גבול. כלומר, אם אתם מקלידים 10,000 תווים בשעתיים, אתם מרוויחים 45 שקלים לשעתיים. אם אתם מקלידים אותם תוך שעה אתם מרוויחים את אותו סכום עבור שעת עבודה. לא יתכן שאתם מקלידים כל הזמן בשיטה העיוורת ולא תגיעו בסופו של דבר לרמת הקלדת דיבור. זוכרים מכל הסיפורים שבבית המשפט יושבת עובדת ומקלידה את מהלך המשפט? רמת ההקלדה המהירה שלה לא נרכשה בשום בית ספר, אלא מתוך אימונים של חודשים ושנים ארוכות. 

מי נזקק לשירותי הקלדה? 

בכל בית ספר יש צורך להקליד חומרים שמורים לא טרחו להקליד. אותו דבר בהוצאות לאור. ישנם ספרים ישנים ומאוד אהובים שהוצאות ספרים מעוניינות להוציא עוד פעם למכירה. הבעיה בה הם נתקלים, אין להם את החומרים האלו בקבצים ממוחשבים וכדי להוציא לאור אי אפשר לסרוק, חייבים את החומר בצורה ממוחשבת. ולצורך זה הם מביאים את הספרים למקלידים שיעשו להם את העבודה. 

כמה זמן לוקח ללמוד את השיטה העיוורת? 

אם אתם לומדים את זה בכיף שלכם, זה אמור לקחת לכם מקסימום שבועיים (אחרי שמרחתם את הזמן). אבל אחרי שבועיים זה לא אומר שהאצבעות שלכם טסות על המקלדת, ממש לא. אלא אחרי שבועיים האצבעות שלכם סיימו לעשות היכרות עם המקשים להם הן שייכות. 

הקושי לעבור לשיטה העיוורת הוא מאוד קשה, כי פתאום אחרי שאתם כבר מקלידים שנים בצורה רגילה, אתם צריכים "לשבור את השיניים" כדי להקליד בשיטה החדשה, אבל זה שווה כל רגע של השקעה. 

הציוד המינימלי אותו תצטרכו לרכוש לנגריה שלכם

חברת המפתח ללווי והקמת עסקים עוזרת מדי יום לעסקים שונים בתחומים ובגדלים שונים להגיע לשלב סיום הקמת העסק, וכן לקידום עסקים קיימים. אנו ממליצים לכם להיפגש איתנו בפגישה על חשבונינו כדי שתבינו טוב יותר מה מחכה לכם בעולם של העצמאיים. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.

פניה מהירה: