חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה צריך לברר על חברה מזכה?

כאשר פותחים עסק מתבססים על כך שבעתיד הקרוב ההכנסות יהיו קטנות כי לא יהיו אנשים רבים שיועילו בטובם להיכנס לחנות. כאשר פותחים עסק עם זכיינות, חוסכים משמעותית את קשיי הקליטה של תחילת הדרך. כי אם אתם מוכרים אין שום סיבה שאנשים לא יכנסו אליכם כדי לקנות את המוצר שהם כבר אוהבים. אתם לא צריכים לעבור את השלב בו אנשים מתחילים לתת אמון בעסק שלכם. לפני שאתם פותחים חנות על שם מזכה, אתם חייבים לבדוק שהמותג על שמו אתם הולכים לרשום את החנות, הינו מותג מספיק חזק שיגרום לאנשים להיכנס לחנות שלכם. כי אחרי הכל, כל הקטע של רכישת זכיינות ברשת גדולה, זה כדי להכניס יותר לקוחות לחנות שלכם. 

מה צריך לעשות לפני שרוכשים זכיינות?

יש לעשות בירורים שונים כמו:

  • מספר השנים בהם הרשת מציעה שירותי זיכיון. 
  • פריסה ארצית.
  • האם בעלי עסקים שעבדו כזכיינים לרשת הזו, אכן רשמו הצלחות. 
  • שיטת העבודה של הרשת. 
  • האם יש בעלי חנויות שביטלו את חוזה הזכיינות לפני גמר החוזה. ואם כן אז מדוע?
מה צריך לברר על חברה מזכה
  • מה קצב ההתפתחות של חנויות זכייניות לרשת זו. 
  • רווחים של זכיינים.
  • אם יש חנות שנראית לכם המרוויחה ביותר, בדקו מהו הרווח הגדול ביותר אותו ניתן למצות מזכיינות מול הרשת הספציפית עליה אתם מבררים. 
  • ליווי של הרשת המזכה. ישנן רשתות שנותנות בתוך המחיר עליו אתם משלמים על הזכיינות שלכם, ליווי צמוד כחלק מהתנאים. זהו דבר שהוא לא סתם. ולכן, אם אתם חדשים בתחום בו אותם הולכים למכור, אין לכם שום ניסיון מקדים, ואתם חשים שאתם צריכים את הליווי, אל תוותרו עליו. גם אם תצטרכו לשלם על כך תשלום נוסף, זה יהיה לכם שווה יותר. אבל אתם צריכים לראות שיש לכם את זה. 
  • חשוב מאוד שתגיעו לבקר בחנויות מעין זו שאתם הולכים לפתוח עכשיו. תמונה אחת שווה אלף מילים. אתם יכולים להתרשם מכך הרבה יותר מהרבה בירורים אחרים אותם אתם אפילו לא יודעים איך לעשות. 
  • תשלומים לרשת המזכה- פעמים רבות חברות שנותנות שירות זכיינות, דורשות אחר כך עוד ועוד תשלומים. לכן, לפני שאתם מתחברים לרשת מסוימת, כדאי שתבדקו עם בעלי עסקים כמו שאתם מתכננים להיות, האם לא היו להם הפתעות בהמשך הדרך, והאם באמת התשלומים הם רק אותם אלו שאתם יודעים עליהם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

האם כדאי לפתוח עסק?

לפעמים מרוב שאתם מסונוורים על תחום מסוים ועל מותג אחד עליו אתם חולמים מאז שאתם זוכרים את עצמכם, אתם עלולים לא לשים לב לדבר החשוב ביותר, שבגללו אתם פותחים את העסק, כדאיות כלכלית. 

כדאיות כלכלית זהו השיקול שלכם לפני פתיחת עסק. ברור שאתם צריכים גם לאהוב את התחום וכו'. אבל כל זה רק כדי שבסופו של דבר יהיה לכם הצלחה בעסק שלכם. והצלחה בעסק שלכם נמדדת על פי הכדאיות הכלכלית. 

עסק טוב זה עסק מרוויח שנותן בעלי העסק אפשרות להגשים חלומות ולהיות עם תזרים מזומנים גבוה ולא מוגבל. למרות שכבר ראינו אנשים עם הרבה כסף, ועם פרצוף של מלפפון חמוץ, זה עדיין לא סותר כי כסף, אם עושים בו את השימוש הנכון, יכול להוות מקור לאיכות חיים גבוהה. אנו מאמינים כי כדאיות כלכלית יכולה להיות מדודה לא רק על פי גובה ההכנסות היבש, אלא, גם ואפילו בעיקר על פי ההתנהלות הכלכלית העסקית. אתם יכולים למצוא בעלי עסק המכניסים הרבה כסף אך לא יודעים איך לעבוד איתו בצורה תקינה, ואתם יכולים למצוא בעלי עסק שמכניסים סכום גבולי אך ההתנהלות המתוכננת והמוקפדת גורמת לרווחים החודשיים שלהם להיות יפים מאוד.

פנו אל המומחים בתחום

כדי לפתוח עסק זכיינות מצליח, צריך הרבה יותר מאשר סתם הצלחה. אל תעשו אף לא צעד אחד בלי ליווי של מומחים. כי מומחים בתחום הכלכלה יכולים לתת לכם יותר מאשר סתם תמונת מצב. המומחים שלנו ימפו את מצבכם הכלכלי ובהתאם לשאיפות ולמטרות שלכם, יבדקו יחד אתכם מהו העסק המתאים לכם ביותר. 

מה שבטוח, בצורה כזו אתם יכולים לישון רגוע ויודעים שאפילו בחירה קטנה אחת לא עשיתם בפזיזות. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

פניה מהירה: