חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה זה דו"ח נתוני אשראי? כל מה שרציתם לדעת

כאשר מגיעים לפתוח עסק, פעמים רבות נדרשים לקחת הלוואה. כאשר מגיעים לקחת הלוואה הגוף המלווה, (בדרך כלל הבנקים) יבקש ממכם לראות את דו"ח נתוני האשראי שלכם. לפני כמה שנים, החלה מערכת נתוני האשראי הישראלית לפעול על פי חוק באופן קבוע, ומאז כל אחד שרוצה לקבל שירות פיננסי כלשהו, המערכת בודקת את מצבו על פי דו"ח נתוני האשראי שלו. 

מה מספר לנו דו"ח נתוני אשראי? 

כל פעולה בחשבונות הבנק שלכם נרשמת ומתועדת על ידי המערכת לאיסוף נתוני אשראי. חזר לכם צ'ק? המערכת מתעדכנת. לקחתם הלוואה? המערכת יודעת בדיוק מה גובה ההלוואה שלקחתם והאם הצלחתם לעמוד בתשלומים או שחלילה פיגרתם בהם. יש לכם הוראות קבע? המערכת בודקת האם אתם עומדים בכל הוראות הקבע שלכם או שמדי פעם חוזרות לכם הוראות קבע. 

איך זה כתוב בדו"ח? 

בדו"ח עצמו לא תמצאו מדי הרבה מלל, אלא מספר נקודות. ככל שאתם לקוחות טובים יותר, כך דירוג האשראי שלכם יעלה. דירוג האשראי נע בין 0 ל-1,000. ככל שהמספר יהיה גבוה יותר כך הבנק יתן לכם הלוואות או כל שירות פיננסי אחר במחיר זול יותר. למה? כי אפשר לסמוך עליכם שאתם אנשים רציניים. עד שהוקמה המערכת לא יכלתם להוכיח שאתם לקוחות רציניים, היום יש לכם דרך קלה מאוד לעשות זאת. אבל לא רק שאתם יכולים להוכיח, אלא אתם חייבים להוכיח זאת. 

רוצים לראות את הדו"ח שלכם? הורידו אותו

כדי לראות את הדו"ח המופיעה עליכם אינכם צריכים את אישורו של ראש הממשלה התורן. כל שעליכם לעשות זה להוריד את הדו"ח מאתר בנק ישראל. הדו"ח יורד ללא עלות עד פעם בשנה, ולמעלה מכך תצטרכו לשלם תשלום "ענק" של… 50 ש"ח. 

דוח_נתוני_אשראי

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך זה כתוב בדו"ח? 

האם באמת הפעולות שלי משפיעות על איכות השירות שאקבל? 

למרות שכבר הסברנו, חשוב מאוד לחזור על כך בשנית. אנשים לא מודעים לכך שכאשר הם מפגרים בתשלומים, או לוקחים על עצמם התחייבות שהם די בטוחים שהם לא יעמדו בהם, הם פשוט הורסים לעצמם בידיים. המומחים של המפתח ללווי והקמת פרויקטים מספרים לכם על דו"ח נתוני אשראי באחד הסרטונים שלנו, חפשו אותו. 

האמת היא שזה פשע אדיר שלא מסבירים לכל נער בתיכון מה פירוש רצינות במערכת הבנקאית, ועד כמה חשוב לא לקחת הלוואות יקרות מדי שסביר להניח שיום יבוא והם יהיו כבדות מדי. אבל אם אתם קוראים את הכתבה הבאה אז הרווחתם ידע חשוב עד קריטי. 

רוצים לדעת עוד? 

הכירו את המפתח ללווי והקמת עסקים. החברה עזרה לעשרות בעלי עסקים להגשים חלומות ולהוריד אותם מן הדמיון אל עולם המעשה, לפני שאתם מתייאשים מהעסק שאולי יום אחד תפתחו, אתם מוזמנים להכיר את המפתח ללווי והקמת עסקים, הקליקו.

פניה מהירה: