חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה גורם לבעלי עסקים לאבד את העסק שלהם בידיים? 

כל אחד שפותח עסק חולם על עסק מצליח שיעמוד ויתנהל במשך שנים ארוכות ובריאות. למה אם כן, אנחנו שומעים על כל כך הרבה בעלי עסקים שנכשלו בניהול העסק שלהם והם נאלצים לסגור את הבסטה, או גרוע מכך, להכריז על פשיטת רגל? מה הסיבה לכך? בפוסט הזה נרחיב על טעויות של בעלי עסקים, ואתם מזומנים ללמוד מטעויות של אחרים. 

מיקום העסק לא מתאים

יש היום בכל תחום שהוא, מגוון רחב ביותר של עסקים. איך בעל עסק יכול להבטיח את הצלחתו מול כל כך הרבה מתחרים? הלוקיישן אותו בחר לעסק שלו. גם אם השכרת נכס מסחרי במקום הלהיט ביותר, היא יקרה, זו יכולה להיות הנקודה שתתן לכם את הדחיפה להצלחת העסק שלכם. עליכם לבחור להשכיר את הנכס המסחרי לעסק שלכם במקום בו מסתובבים לקוחות פוטנציאלים באופן שוטף. 

לא אוהבים את תחום העסק

קריסת עסק

כאשר אתם פותחים עסק, אתם מתחתנים איתו. אתם נושמים אותו, אוכלים אותו, חושבים אותו, חולמים אותו והולכים איתו לכל מקום. קשה עד בלתי אפשרי להתמיד בניהול עסק בתחום שלא אוהבים. בנוסף לכך, אם אתם רוצים שהלקוחות יאהבו את העסק שלכם, גם אתם צריכים לאהוב אותו, אתם משדרים ללקוחות שלכם, את מה שאתם חשים כלפי העסק שלכם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

לא עושים תוכנית עסקית

אנשים רבים שבאים לפתוח עסק, עדיין לא קולטים שהם בעלי עסק, במלוא מובן המשפט. בעלי עסק יודעים שבלי תוכנית עסקית לא פותחים עסק. ולכן, גם אם אתם מתכוננים ללכת על עסק בקטנה, זה עדיין לא אומר שאתם יכולים לדלג על השלב של ביצוע תוכנית עסקית. תוכנית עסקית מספרת לכם את הסיפור של העסק שלכם, את ההתנהלות כלפי העתיד, את המצב הכלכלי שלכם, את התקציב שלכם, ובקיצור כל מה שצריך כדי שעסק יצליח להתנהל בצורה שפויה. 

לא יודעים לנהל נכון תזרים מזומנים

ילדים קטנים יודעים שעסק טוב זה עסק רווחי. בעלי עסקים יודעים שעסק טוב, זה עסק שמנהל נכון את תזרים המזומנים שלו. כי גם אם אתם עסק סופר רווחי אבל אתם לא מתנהלים נכון עם הכסף שלכם, קרוב לוודאי שיום יבוא ותדרשו לסגור את העסק מחוסר תקציב. 

להקים עסק זה מקצוע לכל דבר ועניין. ולכן, אנו ממליצים לכם לא להתקמצן על הזמן שלכם ולהשקיע בלימוד ההתנהלות להקמת עסק והדרך להתנהל נכון עם העסק שלכם. 

מרגישים שזה רחוק ממכם? לא יודעים איך להתחיל? 

חברת המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. 

אתם יכולים לבחור לעשות את הדרך של הקמת עסק וללמוד לבד את ההתנהלות הנדרשת, ואתם יכולים לתת למומחים של חברת המפתח לעשות בשבילכם את העבודה. הם ילמדו אתכם את כל הטיפים שיתנו לכם כלים להצלחת העסק. 

אל תמנעו טוב מעצכם ותקליקו כבר עכשיו כדי לתזמן לעצמכם פגישה עם מומחי חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: