חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאילו תחומי עיסוק מרוויחים הכי הרבה בישראל? 

כל אחד מאיתנו רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. בפוסט הזה נרחיב על התחומים שנמצאו הרווחיים ביותר במדינת ישראל. כך שאם אתם נמצאים במקום בו אתם מתלבטים להיכן לפנות, אולי הפוסט הזה יעזור לכם להחליט על מה ללכת. אז בואו נתחיל. 

המקום הראשון והריווחי ביותר הוא תחום הבנקאות והפיננסים!

אל תחשבו שכל פקידי הבנק שאתם רואים הם עשירים גדולים, אבל כל מי שמתחיל לעלות בדרגות התחום הבנקאות והפיננסים, מתחיל לקבל תלושים גבוהים במיוחד. תכל'ס, זה התחום הריווחי ביותר במדינת ישראל. בנקאים במשרות בכירות עובדים מאוד קשה. הם עברו המון שעות עבודה, ניסיון ולימודים, כדי להגיע לאן שהגיעו, אם אתם כאלה שמסוגלים להשקיע זמן וכוחות בעבודה, ויש לכם ראש טוב, אתם מוזמנים לחשוב על הכיוון. 

תחומי עיסוק רווחיים

אחריו בתור איך לא? דיגיטל והייטק

תחום הדיגיטל הולך וצובר תאוצה מיום ליום. בואו לא נדבר על גוגל שזו החברה השלישית בגודלה בעולם (!!!), אלא על כל עובד הייטק ועל המשכורת שלו. הדיגיטל במדינת ישראל נמצא במינוף הזוי, וכלכלנים טוענים כי התחום הזה כנראה ימשיך להיות הריווחי ביותר גם בעוד שנים. מפיתוח תוכנה לבד ניתן להרוויח מעל 100,000 ש"ח. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

גם תחום הרפואה משתלם בישראל

לצערנו לרופאים תמיד יש ביקוש. שכר הרופאים בישראל הוא גבוה כך שאם תרצו לקבל שכר גבוה שכזה, תתחילו כבר עכשיו את לימודי הרפואה היוקרתיים. הלימודים קשים ואורכים שנים. לכן, ההיצע גם הוא לא גדול בתחום. רופאים שפונים לעבודה עצמאית ומקימים קליניקה פרטית משלהם רואים כמובן רווחים גבוהים יותר. 

הבא בתור - תעשיה וייבוא

אנשים כל הזמן קונים ומפעלים כל הזמן מייצרים. סין מנופפת בדגל הייצור. שימו לב, גם המשברים הקשים ביותר עברו עליה בקלילות. גם ההתאוששות שלה מהם, לא ערכה זמן רב. בתוך תחום זה נכלל גם תחום היבוא. יבואנים רבים חיים ברווחיות כלכלית הרבה מעבר לממוצע הישראלי. שוק הצרכנות בישראל עלה מאוד בשנים האחרונות, אנשים נוטים להחליף מוצרים בתדירות הרבה יותר גבוהה, וזה מה שנותן את התנופה לכל תחום היבוא והייצור. 

סחר בנדל"ן, קבלנות ויזמות היו ונשארו ריווחיים

כאשר מדברים על דיור, מדברים על שכר במיליונים, ולכן פשוט מאוד להבין למה כל מי שמתעסק בתחום הזה בצורה מושכלת, מרוויח בגדול. מצוקת הדיור בישראל מגבירה את מחירי הדירות בכל תקופה קצרה, כך שמשקיעים וקבלנים עושים על זה את הקופה שלהם. למרות שמדינת ישראל מגבירה את המיסוי על תחום הנדל"ן היא לא מצליחה להוריד את ההתלהבות משוק הנדל"ן. 

באיזה תחום אתם בוחרים? יש לכם לבטים? 

פנו לחברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו ניתן נלווה אתכם בתהליך של הגשמת החלום שלכם. גם אם אין לכם חלום ברור, נעזור לכם לבנות אותו וללכת בעקבותיו. למה אתם מחכים? הקליקו עכשיו לתזמון פגישה ללא עלות עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: