חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה שווים העובדים שלכם? 

ההוצאה הכי גדולה של כל עסק, בין אם מדובר בחברת ענק ובין אם מדובר בעסק בינוני – זה תשלום המשכורות לעובדים. חשוב מאוד בכל הוצאה עסקית, לבצע סקירה תקופתית כדי לבדוק שאתם לא משלמים יותר מדי עבור משהו שלא שווה את זה. בדיוק כמו שאתם רוכשים מוצר באופן קבוע למלאי החנות, אתם בודקים מדי פעם שאין ספק אחר שמייבא את המוצר הזה במחיר יותר זול. כך עליכם לבדוק האם העובדים שלכם שווים את המשכורות שאתם משלמים להם. המטרה היא לאו דווקא לצמצם עלויות, כמו כדי להמריץ את העובדים שמגיע להם לקבל יותר בגלל מוסר עבודה גבוה ותפוקת עבודה איכותיים יותר. 

העובדים שלכם הם ההשקעה שלכם. עליכם לוודא שהכסף הגדול ביותר מושקע בהשקעות המוצלחות ביותר. עובד טוב יכול להכניס לכם רווחים גדולים ביותר, ולכן שווה להעלות לו את המשכורת ולתת לו את ההרגשה שהוא חשוב לחברה, גם בשביל שיתאמץ יותר וגם בשביל שיהיה מרוצה ולא יחפש מקום עבודה אחר. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

שווי העובדים ומה שחשוב לדעת בנדון

  • הבודק – מי שבודק את שווי העובד לא יכול להיות מנהל כללי או מישהו שלא נתקל עם העובד באופן יום יומי. לכן, חשוב מאוד שהמנהל הישיר של העובד הוא זה שיבדוק את שווי העובד, מתוך היכרות אישית שלו עם העובד. 
  • הספקים – כדי להקל על המלאכה הזו, חשוב מאוד שכל עובד יתעד את ההספקים שלו בצורה מסודרת. העובדים לא צריכים לדעת שזו המטרה לשמה הם מתעדים את הפעולות שלהם. אך כמובן שסעיף זה אינו רלוונטי בכל מקום עבודה. 
  • כשרונות – אם אתם חושבים שהעובד שלכם חזק בתחום מסוים שיכול לתרום למקום העבודה, תנו לו הכשרה או מימון לקורס כדי שיוכל להתקדם ולתרום מעצמו לחברה בצורה טובה יותר. 
שווי עובד

התפקיד שלכם זה לדאוג לעסק שלכם

כאשר עורכים בדיקת שווי עובדים חשוב מאוד להבין כי החברה היא זו שלה אתם דואגים וכל הערכים נעים סביב העיקרון הזה. לכן, כאשר אתם מחליטים להגדיל לעובד את המשכורת זה כדי להגדיל את הסיכויים שהוא יתאמץ יותר למען החברה. וגם כאשר אתם מחליטים החלטות כואבות יותר של תחלופת עובדים מסוימים, אל תחושו לא נעים, כי אחרי הכל, המטרה שלכם זה שהחברה תרוויח כמה שיותר כסף, והעובדים הם כאן כדי לשרת את המטרה הזו. 

חשוב לדעת כי תפוקת עבודה בעסק לא נקבעת על פי כמות עובדים אלא על פי איכותם. 

חולמים לראות את העסק שלכם במקום טוב יותר? מקודם יותר? הכירו את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מנהלים חברה לקידום, ליווי ומימוש פוטנציאל בעסקים גדולים וקטנים. המומחים שלנו מתמקצעים בתחומי עסקים רבים ומגוונים, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקדם את העסק שלכם ולהקפיץ אותו גבוה, זה להקליק כאן ולתזמן לעצמכם פגישה עם המומחים בתחום. 

פניה מהירה: