חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לכם עסק של הסרטות ועריכת וידאו? אל תפספסו את הפוסט הזה

בעולם של היום, על כל דבר מפיקים סרטון. לסבא יש יום הולדת עגול – הוא חוגג במזל טוב את גיל 60, חייבים להפיק לו וידאו מהנכדים. אבא היה חולה קורונה מורדם ומונשם והבריא – חייבים להפיק לו וידאו מהילדים. ובקיצור, יש היום אין ספור הזדמנויות להפיק סרטונים. ואתם כעורכי וידאו נהנים מזה מאוד. בפוסט הזה רצינו להמליץ לכם להשקיע בעוד ציוד כדי להגדיל את קהל היעד שלכם. 

איזה עוד ציוד כדאי למפיקי וידאו לקנות? 

מצלמת אקסטרה – זו מצלמה קטנה אותה ניתן לחגור על בן אדם, כך שבסרט יוכלו לראות את המתרחש דרך זווית של מי שחווה את החוויה. למה זה יגדיל לכם את קהל היעד? קחו לדוגמא, סוכן נסיעות המארגן טיולים לקבוצות שיוצאות לטיול ורוצה שתלוו אותו כדי להפיק סרטון שמסכם את המסע איתו. 

ברגע שיש לכם את מצלמת האקסטרה, הסרטון שלכם יוכל לקבל צבע חי ואמיתי לגמרי. למה? כי את הקטע של הזחילה על השלג, תוכלו לתעד גם מהמצלמה הרגילה, וגם על ידי קשירת מצלמת האקסטרה לאחד הגולשים. בטוח שאחרי כזה סרטון, יהיו לסוכן הטיולים יותר לקוחות. 

מחזירים מענקים או מקבלים? 

בתקופת הקורונה בעלי עסקים רבים קיבלו מענקים גדולים מאוד. בחודשים האחרונים מאז התחילה הממשלה החדשה בפעילותה הלא כל כך מבורכת… היא דרשה מבעלי עסקים רבים להחזיר מענקים שקיבלו מהביטוח לאומי. אך יחד עם זאת הוקמה קרן חדשה לעסקים. השילוב מעניין אבל עובדה שהוא קיים. 

עריכת וידוא

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

רחפן – נניח שאתם עורכים סרטון לבית ספר. מאות תלמידים יחד שרים לערב הורים שעתיד להיות. ברגע שיש לכם רחפן תוכלו לצלם את התלמידים גם מזווית עליונה שתקפיץ את הרמה. בנוסף לכך, יש לכם אפשרויות להוסיף סצנות נוספות שלא יכלתם להגיע אליהן לולא הרחפן. לדוגמא, תוכלו להסריט מישהו רץ בשטח פתוח או עולה על צוק וכו'. 

מסך ירוק- מסך ירוק יכול לשמש אתכם בהסרטות פודקאסטים, הצגות, הפקות אופנה ועוד. כמובן שכדי לנהל סטודיו כזה, תצטרכו גם להשקיע בציוד של תאורה איכותית, כי אין לכם את אור היום הטבעי, של הסרטות החוץ. אבל זה יכול להגדיל לכם את הלקוחות ואת כמות העבודות. 

ועוד טיפ לסיום כדי שתוכלו להרוויח יותר

תלמדו לעשות את מה שאתם אוהבים ואת מה שלא, תשחררו לאחרים. נשמע משפט מפולסף, אבל זה ממש לא. כמה אתם מרוויחים לשעה? למרות שאתם לא מרוויחים לפי שעה, כדאי לכם לעשות חשבון. 

אם יש לכם הרבה ביקוש להסרטות ועריכה, ואתם רואים שאתם לא מצליחים לעמוד בעומס הפניות אתם יכולים לחלק מהתפקידים שלכם לאנשים אחרים, כדי שאתם תוכלו לצרף למעגל הלקוחות שלכם עוד לקוחות, וגם כדי להרוויח יותר. למי אתם יכולים לחלק תפקידים ומה? 

  • מפיק- ההתנהלות מול הלקוחות דורשת המון זמן והמון אנרגיות. אם אתם חושבים שההספקים שלכם בכמות ההסרטות יעלו אם תשתמשו בשירותי מפיק שיתקשר עם הלקוחות, לכו על זה. 
  • עורך סצנה- כדי להסריט סרטון, אתם צריכים לתכנן אותו. התכנון כולל רעיונות לזוויות הסרטות, הוראות לשחקנים ועוד. עורך סצנה יוכל לערוך עבורכם טבלה בה הוא מפרט מה הולך להיות בכל שניה בסרטון, וכל מה שנותר לכם זה להסריט על פי ההוראות שלו. כמובן שתוכלו במקום להוסיף גם את הנגhעות שלכם לפי ההשראה, אבל זה יחסוך לכם המון זמן. 

חולמים להגדיל את העסק שלכם? לא יuדעים איך לעשות את זה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מוזמנים לעשות היכרות עם חברת המפתח ללווי והקמת עסקים שתלווה אתכם בדרך להצלחה העסקית שלכם. הקליקו כאן לתזמון פגישה ללא עלות עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: