חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לכם לקוחות? שמרו עליהם

אחד הדברים הכי יקרים עבור בעלי עסקים, זה הלקוחות שלהם. על הלקוחות מתבססת ההכנסה שלהם, ואם לא הם, שום דבר לא היה ממשיך להתקדם הלאה. חשוב מאוד להשקיע בלקוחות, כך שיהיו מרוצים ממכם, מהשירות שאתם מספקים להם ומההתנהלות מול העסק שלכם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

למה להשקיע בלקוחות קיימים? 

חשוב להבין, כי עדיף לשמר לקוחות, מאשר להכניס לקוחות חדשים. ואם אתם שואלים למה? אז התשובה היא שלהכניס לקוח חדש למעגל הלקוחות שלכם יהיה לכם הרבה יותר קשה, בהשקעה של לקוח קיים, אתם משקיעים שישית מכמות האנרגיות שלכם. והתוצאות הן אותן תוצאות. כמובן שאם אתם מסוגלים להשקיע המון, גם בלקוחות הקיימים וגם בחדשים, זה יהיה מצוין. 

ממש כמו באתרי אינטרנט- חשוב מאוד להקטין את אחוזי הנטישה של האתר, כדי שגוגל יוכל לקדם את האתר בקידום אורגני. גם כאן זה כך. אומנם בעסק אף אחד לא מודד את כמות הלקוחות הנוטשים, אבל חשוב מאוד לשים לב שהקבוצה הזו תהיה קטנה ככל האפשר כדי לשמור על הסיכוי של העסק שלכם להמשיך בלי חששות מפני נפילות כלכליות. 

מיהם הלקוחות בעסק?

שימור לקוחות
  • לקוחות נאמנים- לקוח שבוחר בעסק שלכם ונשאר נאמן לו, באופן קבוע הוא בוחר להשתמש בשירותים שלכם, הוא לקוח נאמן. שימו לב, גם לקוח נאמן עלול למצוא מתחרה שלכם, לכן חשוב מאוד לתת לו את הכבוד הראוי לו. תמיד תזכרו שהלקוח הנאמן הוא לפני כל לקוח אחר. למי שמגיע מגיע.
  • לקוחות מתחלפים- בתוך הקטגוריה הזו נכללים כל הלקוחות שלא מגיעים דווקא אליכם, ורק מפעם לפעם בוחרים להשתמש בשירותים שלכם. גם הלקוחות שמגיעים באופן חד פעמי נכללים כאן. את הלקוחות האלה חשוב מאוד לחזק, כך שתהיה להם סיבה להישאר אצלכם. איך? זה תלוי באופי העסק שלכם. 

איך גורמים ללקוחות לאהוב אתכם? 

אתם צריכים לגרום ללקוחות שלכם לאהוב אתכם ואת העסק שלכם. איך עושים את זה? פשוט מאוד, מתחברים ללקוח. מה הכוונה? אל תסתכלו על הלקוח כעל עוד מישהו שעובר ברחוב, אלא כעל חבר קרוב. כדאי מאוד לזכור בעיות של לקוח ובפעם הבאה שהוא מגיע, להתעניין בו ועוד. אנשים מבוגרים בדיוק כמו ילדים, אוהבים לקבל יחס אישי. בעל עסק שמספק ללקוחות שלו את ההתייחסות הראויה, גורם להם לאהוב את העסק שלו יותר מעסקים אחרים. 

נקודה נוספת וחשובה מאוד בתחום שימור הלקוחות – אם ללקוח יש בעיה עם מוצר שלכם, קחו אחריות. חשוב מאוד להבין שאומנם כאן ועכשיו יכול להיות שאתם מפסידים מזה כסף, אבל אתם גורמים לו להישאר אצלכם, ולספר לכולם שהשירות אצלכם מדהים. 

רוצים לדעת עוד על ניהול נכון של עסקים בישראל? הכירו את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים בליווי עסקים, החל מרגע הקמת העסק ועד שאתם מרגישים שאתם צריכים אותנו. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם חברת המפתח ללווי והקמת עסקים.

פניה מהירה: