חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ וליווי לקבלת מענקים מרשות החדשנות לתעשייה המסורתית

האם אתה בעל עסק יצרני בתעשיית המזון או תעשייה מסורתית אחרת?

האם אתה מעוניין לחזק את העסק ולשפר את היכולות שלך?

האם תרצה להתייעל, לפתח מוצרים כדי להתחרות בשוק, להיכנס לקטגוריות חדשות?

אולי כבר היום יש לך תוכנית אסטרטגית אך אין לך את המימון ו/או הידע לקדם אותן?

הגיע הזמן להביא את מי שיכול באמת לעזור מקצועית ומימונית ביישום התוכנית העסקית שלך.

ייעוץ וליווי לקבלת מענקים מרשות החדשנות לתעשייה המסורתית

כאשר אחת הדרכים המעניינות והאטרקטיבית שביניהן היא בחינת הגש, בקשה לאחד ממסלולי המענקים שמדינת ישראל מציעה לתעשייה הישראלית.

ממשלת ישראל מפעילה מסלולים שונים לעודד את התעשייה הישראלית להתפתח, להתייעל, לייצא וליצור מקומות עבודה לישראלים במדינת ישראל. הממשלה באמצעות רשות החדשנות מוציאה קולות קוראים ומסלולים שונים למענקים, על-מנת לעודד את התעשייה הישראלית בתמיכה כספית של מענקים שיכולים לתת לעסק שלך דחיפה רצינית.

הממשלה מתקצבת בתקציב השנתי שלה דרך המדען הראשי ומשרד הכלכלה את הכלים והכסף לעשות זאת באמצעות  רשות החדשנות.  הרשות לחדשנות פותחת בפני היצרנים בתעשייה המסורתית מסלולים עם דרישות סף בסיסיות כדי לאפשר לאותם יצרנים ללא יכולות מסודרות של פיתוח וכוח-אדם מקצועי לרכוש ידע ולהעסיק יועצים מקצועיים המומחים בתחומם ולתת לאותו יצרן קפיצת מדרגה במינימום סיכון כלכלי.

המסלולים מגוונים ומתחלקים לפי קטגוריות, כאשר  כל מסלול מותאם לאופי המבקש (יצרן מסורתי, סטארט-אפ, אזורי פיתוח וכו') ולפי דרישות שונות בהתאם להשקעה הכלכלית ורמת הסיכון של הפרויקטים במסלול.

אם נבחן את אחד המסלולים הבסיסיים הוא מסלול מכינה למו"פ. זהו מסלול בסיסי שפתוח כל השנה ומעודד יצרנים קטנים בתעשייה המסורתית להתקדם לפיתוח מוצרים שיאשרו ליצרן הקטן להתחרות בשווקים שבהם הוא נמצא כיום, לפתוח לו שווקים חדשים עם מוצרים חדשניים ואף לעודד יצוא של מוצרים שיותאמו למדינות בחו"ל.

להמחשה של תעשייה מסורתית הנבחנת לפי הגדרות של משרד הכלכלה נביא כדוגמא את תעשיית המזון הנחשבת כתעשייה מסורתית. יצרן מזון יכול להגיש בקשה דרך מסלול המכינה למו"פ שמאפשר ליצרן לשכור את שירותיו של טכנולוג מזון מומחה, ולפתח קטגוריה חדשה של מוצרים במפעל היצרן שתאפשר לו לייצא את מוצריו לשווקים בחו"ל או לקבל ייעוץ לביצוע תהליך של מיפוי ובחינת יכולות טכנולוגיות לצורך גיבוש רעיונות  חדשניים ועוד נושאים שאותו יצרן מעוניין בהם כדי לחזק את החברה.

אנו יכולים במספר פגישות בודדות לתת מעטפת שלמה לעסק ולהגדיר את היעדים של החברה, וכיצד ניתן להשיגם בדרכי פעולה סדורות עם מינימום סיכונים.

בעזרת המומחים שלנו נוכל להגיש וללוות את הבקשה למסלול המתאים ביותר, ולבצע אותה בסיכויי ההצלחה המרביים שייתנו מימון והבטחה להמשכיות בתחום החדשנות וההתייעלות של העסק. באופן זה העסק יכול לראות עתיד בהצלחותיו ולבנות תוכנית רב שנתית שתתמוך הן בפן התפעולי, הפן השיווקי-מכירתי ויכולות לראות התפתחות בעתיד.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

להלן מספר כלי תמיכה שהרשות באמצעות המסלולים הקיימים כיום מוכנה לתת מענק כספי (מתוך אתר הרשות לחדשנות):

כלי תמיכה בסיסי שמטרתו לסייע בגיבוש מוצרים/תהליכים חדשים, במסגרתו המומחה הטכנולוגי יסייע למבקש לבצע תהליך של מיפוי ובחינת יכולות טכנולוגיות לצורך גיבוש רעיונות  חדשניים (מיועד לחברות אשר אינן מנוסות בביצוע תכניות מו”פ בתמיכת רשות החדשנות)

כלי תמיכה לבדיקת התכנות טכנולוגית במסגרתו יבוצע תהליך של בדיקת התכנות טכנולוגית בהובלת המומחה הטכנולוגי, אשר יסייע למבקש בהליך מקדמי של הסרת סיכונים טכנולוגיים.

כלי תמיכה לפיתוח פתרונות לכשלים בתהליך הייצור במסגרתו המומחה הטכנולוגי ינתח בעיה טכנולוגית ספציפית המאפיינת כשל  בתהליך הייצור ויסייע בגיבוש המלצות לפתרון.

כלי תמיכה לשיפור תהליך הייצור במסגרתו המומחה הטכנולוגי יבצע ניתוח של תהליכי הייצור לצורך ייעולם, בדרך של הטמעת שיפורים טכנולוגיים חדשניים שמטרתם שיפור הפריון בייצור.

כלי תמיכה להכנה לייצור תכנית בה יבוצע ניתוח ובחינה של התאמת טכנולוגיית הייצור לייצור תעשייתי, בהובלת מומחה טכנולוגי. המומחה הטכנולוגי יסייע למבקש לבחון ולזהות את תהליכי הייצור הנדרשים לטובת היערכותו לקראת ייצור תעשייתי.

פניה מהירה: