חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העסק בגירעון? יש פתרון!

יש כל מני סגנונות של עסקים במגזר העסקי. יש עסקים שיכולים להתנהל בצורה שבעל העסק מנהל אותו ורק בתקופות של עומס להוסיף עובדים. אבל, יש עסקים כמו בתי תוכנה, שיש צורך בהרבה מוחות עובדים. מה שאומר שכבר מהשלבים הראשונים של העסק, צריך להתחיל לשלם משכורות, למרות שעוד אין מאיפה. גירעון הוא מצב בו ההכנסות לא מכסות את ההוצאות. איך מתמודדים עם מצב כזה? למה עסקים מגיעים למצב כזה? בואו נדבר על זה. 

האם הצבתם מטרה ברורה לעסק? 

מחקרים מוכיחים שכאשר יש מטרה ויש צרכים גבוהים, גם ההספקים יראו בהתאם. לכן, אם אתם לא מגדירים יעדים, מספרים על הצרכים של החברה ומה היא רוצה להשיג בתוך שבועיים ימים, יהיה קשה להשיג תוצאות מהעובדים. אבל אם תשתפו את העובדים שלכם, תראו בעיניים כי התוצאות מדהימות. לא תמיד הפתרון של עסק בגירעון, זה לפטר את העובדים. אתם צריכים ללמוד לנצל את כוח האדם שקיים לרשותכם. כמובן בצורה שלא תכביד על העובדים ותגרמו להם לריאקציה. 

עסק בגירעון

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אל תחפשו לחסוך כסף

אם מדברים על משק בית, חיסכון בכסף, הינה אחת המטרות החשובות ביותר שחייבים להשיג במהלך שינוי כלכלי. אבל כאשר מדברים על עסק, אין מטרה מוגדרת לחסוך כסף. אז מה כן? קחו את מה שכבר דיברנו בסעיף הקודם – ניצול כוח אדם, זה סוג של חיסכון, כי אם כבר יש לכם את כוח האדם פה, ואתם מפיקים ממנו יותר תועלת, חסכם עוד משכורות של עובדים נוספים – זאת הדרך הנכונה לחסוך כסף בעסק עצמאי. ברור שאם יש לכם הוצאות כבדות לעסק שלכם, שאתם מרגישים שבלעדיהן, מרווח הנשימה החודשי שלכם, היה גדול יותר, אתם מוזמנים לנסות להפחית אותן. 

עוד דרך לחסוך כסף – שירות אדיב ואמין. כן כן, ממש כמו ששמעתם. ברגע שאתם נותנים שירות עם כל הלב ללקוח, למרות שברגע זה אולי אפילו הפסדתם עליו כסף, הוא דואג לפרסם אתכם, פרסום שכזה, יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בפרסום ומיתוג העסק שלכם. לא שאתם יכולים לוותר עליו לחלוטין, אבל הגדלת רווחים וחיסכון בהוצאות הפרסום, זה בטח יביא לכם. 

נסו להיות הכי רלוונטים שיש

בעולם היום אפשר לקנות כל דבר מכל מקום. ולכן, כדי להצליח להביא את הלקוח לבחור דווקא בכם, אתם צריכים גם לספק לו חווית קניה, גם לתת לו שירות טוב וגם לתת לו את מה שהוא צריך. שימו לב, אם יש לכם עסק של מכירות, חשוב מאוד שהיה לכם אתר מכירות לעסק. כך תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם בלי הגבלה של מקום וזמן. 

רוצים לדעת עוד על ניהול נכון של עסקים? הקליקו כאן כדי להכיר את היועצים העסקיים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים, מומחים בלהוציא עסקים ממשברים ולמנף אותם קדימה.

פניה מהירה: