חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת קונדיטוריה למכירת עוגות וחלות מהבית!

אוהבת לאפות? מעונינת לפתוח עסק ביתי וחם? מתחברת לעבודה מהבית? את יכולה לפתוח עסק של עוגות וחלות ביתיות. מיהו קהל היעד לעסק כעזה, מהם השלבים לפתיחת העסק, וכמה עולה להקים עסק של עוגות וחלות ביתיות? המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים עונים.

מיהו קהל היעד לקונדיטוריה?

אמהות עסוקות – לא כל עקרת בית אוהבת לאפות. אבל כל משפחה אוהבת לפנק את עצמה עם מאפים טעימים וניחוחות. עסק כזה הוא הצלה גם לאמהות עסוקות שאין להם זמן להכין עוגת יום הולדת לחוגג התורן.

בעלי שמחות – עוגות ויטרינה ועוגות ביתיות לשילוב בברים בשמחות, חינה, בר/ת מצווה, בריתות וכדומה.  

    1. ערבים ומפגשים – בכל מפגש נחמד לכבד. כך שבאמת תוכלו להיות שליחים לשלוח מאפים טובים.
    2. נופשים– אנשים אוהבים לפרגן לעצמם לכבוד שבת עוגות וחלות. כשנוסעים לעיר אחרת ורוצים טעם של בית אנשים מוכנים לשלם כל מחיר ולחסוך את הכנת האוכל.
מאפים ולחמניות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

השלבים לפתיחת קונדיטוריה מהבית

  1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – לפני שפותחים עסק חדש, חשוב מאוד לפנות לייעוץ עסקי. אם תפתחו עסק בלי לדעת מהן ההוצאות וההכנסות הצפויות. אתם עלולים למצוא את עצמכם פושטים את הרגל. לכן, פנו ליועץ עסקי וכך תהיו רגועים שאתם על הגל הנכון. יועץ עסקי יבנה לכם תוכנית עסקית שתשקף את רווחיות העסק.

  2. רישום עוסק פטור – פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. רואה חשבון יעשה לכם את העבודה הזו. יועצים עסקיים רבים מציעים גם את השירות הזה ללקוחותיהם.
     
  3. הכשרת המקום – אתם לא צריכים להשכיר מקום כדי להכין את המאפים. אם יש לכם משטחי עבודה גדולים ומרחב מספק, אתם יכולים לאפות את המאפים בבית.

  4. רכישת ציוד  – תדרשו לקנות מיקסר גדול, תבניות בגדלים שונים, מוצרי עזר לאפייה וחומרי אריזה וחומרי אפייה באופן שוטף.

  5. מיתוג ופרסום – כדי לפרסם את העסק שלכם כמו שצריך, צריך להשקיע. היועץ העסקי יכוון אתכם בצעדים שיהיו נכונים עבורכם. בניית אתר אינטרנט היא תמיד מומלצת. היא מרחיבה את קהל הלקוחות. מצד שני אם תרצו לחדור למגזר מסוים השיווק יעשה בצורה מותאמת – לדוגמה, כדי לשווק במגזר החרדי תצטרכו לדאוג לכשרות מקובלת לפני שאתם בכלל מפרסמים…

רוצים לפתוח קונדיטוריה למכירת עוגות וחלות ביתיות? אתם מוזמנים לפנות לחברת המפתח לליווי והקמת עסקים. אנו כאן כדי לעזור לכם לפתוח עסק חדש בלי לקחת סיכונים. אנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת. הדרך להצלחה מתחילה כאן!

אנו ממליצים לכם לראות את ההצלחה של הלקוחות שלנו שבחרו בנו לליווי ופתיחת עסק – דרים קייק – עוגות בוטיק שהוקמה בעיר באר שבע.

איך בונים תוכנית עסקית לקונדיטוריה למכירת עוגות וחלות מהבית?

קונדיטוריה היא האמנות והמדע של הכנת ומכירת קינוחים, כולל עוגות, מאפים ומוצרי מאפה אחרים. פתיחת עסק של עוגות וחלות מהבית יכולה להיות מיזם משתלם ומתגמל, אך היא גם דורשת תכנון קפדני ועמידה בחוקים ובתקנות הנדרשים.

 

בהמשך, ככל שהעסק שלכם יגדל, אתם תוכלו להתרחב למטבח מסחרי או לפתוח קונדיטוריה.

תוכנית עסקית לקונדיטוריה למכירת עוגות וחלות מהבית

תקציר מנהלים:

סקירה כללית של העסק, המוצרים והשירותים שלו ושוק היעד שלו.

 

ניתוח שוק:

מחקר על שוק היעד, מתחרים, חוקים ותקנות עבור עסקי מזון ביתיים.

 

מוצרים ושירותים:

תיאור העוגות והמאפים המוצעים, כולל הזמנות בהתאמה אישית ואריזות.

 

שיווק ומכירות:

  • אסטרטגיות לקידום העסק באמצעות פלטפורמות מקוונות.
  • אסטרטגיית תמחור של מוצרים ושירותים.

 

פעולות:

  • פירוט תהליך הייצור, לרבות פירוט המרכיבים, אריזה ואספקת ההזמנות.
  • מידע על ציוד, אספקה וספקים.

 

פיננסיים:

  • עלויות הקמה והוצאות שוטפות כמו ציוד, מרכיבים, שיווק וביטוח.
  • אסטרטגיית תמחור ותחזית הכנסות.
  • ניתוח איזון ושולי רווח.

 

שיקולים משפטיים:

פירוט הדרישות החוקיות לעסקי מזון מהבית, לרבות היתרים, רישיונות וביטוחים.

תוכניות עתידיות:

תוכניות להרחבת העסק, כמו פתיחת קונדיטוריה או שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים.

דוגמא לתוכנית עסקית לקונדיטוריה למכירת עוגות וחלות מהבית

תקציר מנהלים:

עסק הקונדיטוריה הביתי יציע מגוון רחב של עוגות ומאפים טעימים ללקוחות באזור. המטרה היא לספק קינוחים באיכות גבוהה, מושכים ויזואלית וטעמם נהדר. 

 

ניתוח שוק:

שוק היעד שלנו הוא אנשים פרטיים ועסקים בסביבה לקוחות המחפשים הזמנות בהתאמה אישית לאירועים מיוחדים כמו חתונות וימי הולדת. אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים שלנו על ידי הצעת טעמים ייחודיים ועיצובים מותאמים אישית. אנו נחקור את התקנות והאישורים עבור עסקי מזון ביתיים.

 

מוצרים ושירותים:

נציע מגוון עוגות, לרבות עוגות שכבות, עוגות גבינה, עוגת גזר, כמו כן, נציע מגוון מאפים, כולל עוגיות, בראוניז ובנוסף גם חלות. נבצע הזמנות לאירועים מיוחדים.

 

שיווק ומכירות:

האסטרטגיה השיווקית שלנו תתמקד בקידום המוצרים שלנו באמצעות פלטפורמות מקוונות כגון מדיה חברתית. נתמחר את המוצרים שלנו בצורה תחרותית לאחר בדיקת סקר שוק, תוך התחשבות בעלות החומרים והעבודה.

 

פעולות:

תהליך הייצור שלנו יכלול רכישת מרכיבים באיכות גבוהה, הזמנות של אפייה ואריזות. אנו נספק משלוחים ללקוחות, ונציע אפשרויות איסוף להזמנות גדולות יותר. אנו נשקיע בציוד ובאספקה איכותיים כדי להבטיח מוצרים טריים ואיכותיים.

 

פיננסיים:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

שיקולים משפטיים:

אנו נשיג את כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים על פי החוקים. כולל רישיון עסק וביטוחים.

 

תוכניות עתידיות:

התוכנית לטווח ארוך שלנו היא להרחיב את העסק על ידי פתיחת קונדיטוריה, הצעת מוצרים נוספים כגון גלידה וקפה, ושיתוף פעולה עם עסקים מקומיים להזדמנויות קייטרינג.

פניה מהירה: