חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת עסק למכירת ותיקון מזגנים!

רוצים לפתוח עסק לתיקון ומכירת מזגנים? המומחים של המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

מי קהל היעד?

  1. אנשים פרטיים.
  2. חנויות, משרדים.
  3. מוסדות ציבור וחינוך.

כאשר מדובר במכירה פרטית, אתם נדרשים לייצר קשרים.  איך זה עובד? אתם קונים מזגנים מיצרנים ומוכרים את המזגן במחיר גבוה מעט. למה שלקוחות יפנו דווקא אליכם? בחרו נקודה שתבדל אתכם מכולם, מחיר זול, שירות אישי, אחריות נוספת ועוד כעולה ברוחכם. 

ככל שמוצר עובר פחות ידיים, הוא יהיה זול יותר. כל יד נוספת מייקרת את המוצר על מנת להרוויח ממנו. אם אתם מקושרים ישירות ליצרנים, אתם יכולים להישאר זולים. כמובן שככל שתזמינו בכמויות גדולות יותר, חברות המזגנים ישמחו לתת לכם הנחות. כך שהמחירים שלכם ישארו משתלמים.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים לפתיחת עסק למכירת מזגנים?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – פתיחת עסק מחייבת ייעוץ עסקי מקצועי. אחרת, אתם עלולים להפסיד. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח ויפרח, העסק שלכם חייב תוכנית עסקית מפורטת. תוכנית עסקית מכילה את כל ההכנסות, ההוצאות, הרווחים, היעדים וכו'. כך תדעו כמה אתם יכולים להוציא וכמה אתם אמורים להרוויח.
  2. פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. כדי להקים עסק חייבים תעודת עוסק.
  3. מיתוג ופרסום – חשוב מאוד לשווק את העסק בצורה מעוררת עניין בציבור. לצורך כך פנו למשרד פרסום מוביל. אנשים לא מודעים לחולשה שלהם, אבל רובינו מוכנים לשלם יותר תמורת מוצר ממותג.

רוצים להקים עסק מצליח ומשגשג? אתם חייבים להכיר את חברת המפתח המובילה בייעוץ עסקי לעסקים שמבינים. פנו אלינו לקביעת פגישת ייעוץ. יחד נבנה תכנית עסקית מיפה שתדהיר את העסק שלכם קדימה. תנו למומחים בתחום להדהיר את העסק שלכם קדימה.

איך פותחים עסק למכירת ותיקון מזגנים?

מכירה ותיקון של מזגנים עם מגוון רחב של חברות העוסקות בייצור, הפצה ושירות של מכשירי חשמל חיוניים אלו. התעשייה גדלה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר מזגנים הפכו ליותר ויותר פופולריים ונחוצים באזורים רבים בעולם.

 

יצרני מזגנים מייצרים מגוון סוגים שונים של מזגנים. מוצרים אלו נמכרים לקמעונאים ולמפיצים, אשר מוכרים אותם לצרכנים. יצרנים רבים גם מוכרים את מוצריהם ישירות ללקוחות דרך אתרי האינטרנט או החנויות הקמעונאיות שלהם.

 

גם תיקון ותחזוקת מזגנים הוא חלק גדול וצומח בתעשייה. חברות רבות מציעות שירותי תיקון ותחזוקה, ומעסיקות טכנאים מיומנים שיכולים לאבחן ולתקן בעיות במזגנים. הם מספקים גם שירותי התקנה ותחזוקה שוטפת, כגון ניקוי והחלפת חלקים בלויים.

תוכנית עסקית למכירת ותיקון מזגנים

תקציר מנהלים: סעיף זה אמור לספק סקירה קצרה של העסק, לרבות מטרתו, שוק היעד והייעוד שלו. זה צריך לכלול גם סיכום של התחזיות הפיננסיות העיקריות, כגון הכנסות ורווח חזויים.

 

ניתוח תעשייה: סעיף זה אמור לספק ניתוח מפורט על תעשיית מיזוג אוויר, כולל מידע על גודל השוק, מגמות צמיחה ומתחרים מרכזיים. זה צריך לכלול גם ניתוח של שוק היעד.

 

תיאור העסק: סעיף זה צריך לספק תיאור מפורט של העסק, כולל מידע על המבנה המשפטי, הבעלות והצוות הניהולי שלו. הוא צריך לכלול גם תיאור של המוצרים והשירותים המוצעים, כמו גם היתרון התחרותי של החברה.

 

שיווק ומכירות: סעיף זה צריך לכלול ניתוח מפורט של אסטרטגיית השיווק והמכירות, כולל מידע על שוק היעד, תמחור, קידום וערוצי הפצה. הוא צריך לכלול גם תיאור של תהליך המכירה והצעדים שינקטו לסגירת עסקאות.

 

תפעול: סעיף זה אמור לספק תיאור מפורט של הפעילות השוטפת של העסק, לרבות מידע על ציוד וטכנולוגיה, הצוות והעבודה הנדרשים ותהליכים ונהלים הקיימים.


תחזיות פיננסיות: סעיף זה צריך לכלול תחזיות פיננסיות מפורטות לעסק, לרבות דוחות רווחים צפויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים. זה צריך לכלול גם הנחות וסיכונים הקשורים לתחזיות.

דוגמא לתוכנית עסקית למכירת ותיקון מזגנים

תקציר מנהלים:

העסק שלנו שואף לספק מוצרים ושירותי מיזוג אוויר באיכות גבוהה לבתי לקוחות ועסקים באזור __. אנו נתמקד הן במכירת מזגנים חדשים והן בתיקון ותחזוקה של מזגנים קיימים. המשימה שלנו היא לספק ללקוחותינו את הפתרונות היעילים והמשתלמים ביותר לצרכי מיזוג האוויר שלהם. אנו צופים ביקוש חזק למוצרים ולשירותים שלנו, הערכת הכנסות משתנה מעסק לעסק.

 

ניתוח תעשייה:

שוק היעד שלנו יכלול בתי לקוחות ועסקים כאחד, אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים שלנו על ידי הצעת מגוון רחב יותר של מוצרים, כולל מזגנים חסכוניים באנרגיה, ומתן שירות לקוחות יוצא דופן.

 

תיאור העסק:

העסק בבעלות פרטית ובניהול של ___. העסק יהיה ממוקם ב__.

הצוות שלנו יהיה מורכב מאנשי מכירות מנוסים, טכנאים וצוות אדמיניסטרטיבי. אנו נציע מגוון רחב של מוצרי מיזוג אוויר. בנוסף, נספק שירותי תיקון ותחזוקה לרבות ניקיון והחלפת חלקים.

 

שיווק ומכירות:

האסטרטגיה השיווקית שלנו תכלול פרסום מקוון, קמפיינים ממוקדים בדוא"ל ופרסום בדפוס. אסטרטגיית התמחור שלנו תהיה תחרותית ותלויה בסטנדרטים בתעשייה. אנו נציע אפשרויות מימון ללקוחות הזקוקים לכך ונספק הבטחת שביעות רצון על כל המוצרים והשירותים שלנו. צוות המכירות שלנו יקבל הכשרה לספק ללקוחות שירות והמלצות מותאמות אישית בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם.

 

פעולות:

החנות ומרכז התיקונים שלנו יהיו מצוידים בכלים וטכנולוגיה העדכניים ביותר כדי להבטיח שהטכנאים שלנו יוכלו לאבחן ולתקן במהירות וביעילות כל בעיה במזגנים. אנו נשמור על מלאי מצויד היטב של חלקים ומוצרים על מנת להבטיח שנוכל לספק שירות מהיר ויעיל ללקוחותינו. כמו כן, יהיה לנו צוות שירות לקוחות ייעודי לטיפול בפניות וקביעת פגישות.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק, ההוצאות החזויות שלנו כוללות עלויות עבור מלאי, צוות ושכירות, ואנו צופים שעלויות אלו יקוזזו על ידי ההכנסות החזויות שלנו.

פניה מהירה: