חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת עסק להדבקת מודעות רחוב!

העולם התקדם למדיה דיגיטלית ומרבית הפרסום עבר לרשתות החברתיות ופלטפורמות נוספות. פרסום חוצות עדיין קיים אך הוא פחות מבוקש במגזר הכללי. במגזר החרדי מסתבר שלא כך הם פני הדברים. הציבור החרדי פחות חשוף לפרסומי מדיה. ממחקרים עולה שהפרסום בריכוזים החרדים הוא הפרסום היעיל ביותר. בגלל שפרסום חוצות עלול להיות לא יעיל כשמודעה שנתלתה מוסרת באותו היום, עבודה עם זכייני פרסום חוצות היא הפתרון לבעיה זו. 

 

גם אתם יכולים להקים עסק להדבקת מודעות חוץ, חלוקת פליירים, דיוור ישיר ועודכאן תקבלו מידע עסקי שיסייע לכם בתהליך הקמת העסק שלכם. המומחים של המפתח לליוי והקמת עסקים מנגישים לכם כאן מידע.

מי קהל היעד לפרסום חוצות?

  1. חברות פרסום. כל חברת פרסום שמפרסמת ללקוחות מודעות, תשמח לקבל שירות של זכיין אדיב שיתלה את המודעות הנדרשות.

     

  2. אנשים בעלי עסק עצמאי. אנשים שיש להם עסק עצמאי, רוצים לשווק את עצמם גם ברחובות. אתם תהיו אלו שתפיצו את המודעות שלהם.

     

  3. מפיקים ובמאים. כל מי שמוציא לאור תוכנית חדשה, רוצה לפרסם אותה בכל דרך אפשרית. אתם תתלו מודעות עם הפרסומת שלהם לגבי התוכנית או ההפקה המתקרבת. 

 

קחו בחשבון שהפרסום היעיל ביותר במגזר החרדי הוא פרסום חוצות. יתכן וישתלם לכם להפנות את השיווק לקהל יעד זה. בדקו את כל האופציות.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים לפתיחת עסק להדבקת מודעות רחוב?

  1.  לא פותחים עסק בלי תוכנית עסקית. אתם מוכרחים לפנות ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת. תוכנית עסקית כוללת את כל נתוני העסק כמה אתם עתידים לשלם על כל סעיף, כמה אתם רוצים להרוויח מדי חודש. מה הצפי לרווחים שנתיים, תוך כמה זמן תכסו את עלות הזכיינות ועוד.

     

  2. דיווח וניהול ספרים כחוק – פתיחת עוסק פטור מחייבת פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. בהמשך העבודה השוטפת תהיו חייבים לדווח לרשויות על ההכנסות ולנהל את הספרים כנדרש. לצור כך פנו למנהל חשבונות מקצועי.
     
  3. רכישת ציוד – תדרשו לקנות דבק, מברשת, דלי לדבק ואופנים (כן גם אופניים יכולים להספיק!).

     

  4. מיתוג ופרסום. פרסמו את עצמכם בכל המקומות. אל תוותרו על שווק מקצועי. לפני שאתם מפרסמים את עצמכם, פנו ליועץ שיווקי שעשה לכם את העבודה. אם אתם פונים לרכישת זכיינות הפרסום וההגעה לקהל היעד יהיו לכם קלים יותר.

מתכננים להקים עסק? 

שימו לב, לא כל יום פותחים עסק. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם פושטים רגל. לכן אל תוותרו על ייעוץ עסקי. רק כך תדעו שאתם בכיוון הנכון. הכירו את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. אנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת עם כל מה שמצריך בית העסק שלכם. רק כך תדעו שאתם יכולים לצאת לדרך. המטרה שלנו היא להביא את העסק שלכם להצלחתו המירבית.

איך פותחים עסק להדבקת מודעות רחוב?

הדבקת מודעות רחוב, הוא סוג של פרסום המתקיים ברחובות ציבוריים כגון על שלטים לאוטובוסים, תחנות אוטובוס או בצידי מבנים. לעתים קרובות נעשה שימוש במודעות רחוב כדי להגיע לקהל רחב, שכן אנשים שנוהגים, הולכים או רוכבים על אופניים יכולים לראות אותן. המודעות הן בדרך כלל גדולות ומושכות את העין, עם צבעים עזים, בנוסף זה מאוד פופולארי בקרב האוכלוסייה החרדית.

 

פרסום ברחוב הוא צורת פרסום פופולרית עבור מגוון עסקים, כולל חנויות קמעונאיות, מסעדות ונותני שירותים. חברות המתמחות בפרסום רחוב מספקות בדרך כלל מגוון רחב של אפשרויות לעסקים, הם גם מספקים שירותים כגון עיצוב מודעות, הובלה ותחזוקה.

 

פרסום ברחוב יכול להיות דרך יעילה לעסקים להגיע לקהל גדול ולבנות מודעות למותג, אך הוא מצריך השקעה משמעותית ולכן חשוב לקחת בחשבון את העלות ואת ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה לפני שמתחייבים לקמפיין. חשוב גם לבחור את המיקום והעיצוב הנכון של המודעה כדי למקסם את ההשפעה של הקמפיין.

תוכנית עסקית לעסק של הדבקת מודעות רחוב

יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת בניית תוכנית עסקית לעסק של הדבקת מודעות רחוב:מחקר שוק: חקרו את השוק למודעות רחוב באזור שלכם, כולל גודל השוק, סוגי העסקים והארגונים שסביר להניח שישתמשו במודעות רחוב והתחרות.

מודל עסקי: קבעו כיצד אתם מתכננים לייצר הכנסה, כגון לחייב עסקים עבור הדבקת המודעות או השכרת ציוד פרסום.

שיקולים משפטיים: ודאו שאתם מבינים ומצייתים לכל החוקים והתקנות המקומיים הקשורים להדבקת מודעות ברחוב, כגון היתרים ודרישות, וכן חוקים הקשורים לוונדליזם.

ציוד וחומרים: שקלו את העלות של רכישה ותחזוקה של כל ציוד או חומרים שתצטרכו כדי ליצור מודעות רחוב, כגון מדבקות או פוסטרים.

תפעול ולוגיסטיקה: חשבו כיצד ליצור ולהתקין מודעות, כולל עלות העבודה הנדרשת.

תחזיות פיננסיות: בצעו תחזיות פיננסיות ריאליסטיות של ההכנסות, העלויות והרווחים שלכם.

אסטרטגיות שיווק ומכירה: צרו תוכנית כיצד תשווקו ותמכרו את השירותים שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

ניהול סיכונים: תזהו סיכונים פוטנציאליים עבור העסק שלכם ופתחו אסטרטגיות כדי להפחית אותם, כגון השגת ביטוח אחריות.

אמצעי בטיחות ובריאות: חשבו על אמצעי הבטיחות שתנקטו כדי להגן על עצמכם ועל העובדים שלכם בזמן הדבקת מודעות רחוב.

דוגמא לתוכנית עסקית לעסק של הדבקת מודעות רחוב

 

  1. תקציר מנהלים:

העסק מתמחה במתן שירותי פרסום בעזרת הדבקת מודעות רחוב לעסקים קטנים וגדולים. אנו מדביקים פרסומות על אזורים בולטים בעיר כמו פינות רחוב, תחנות אוטובוס ובצדי מבנים. שוק היעד שלנו הוא עסקים שרוצים להגביר את הנראות ומודעות שלהם ללקוחות אך אין להם תקציב לשיטות פרסום מסורתיות יקרות. 



  1. ניתוח שוק:

שוק היעד של עסק זה הוא עסקים אשר יש להם בדרך כלל תקציב מוגבל לפרסום והם מחפשים אפשרויות משתלמות.

אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים על ידי הצעת מחירים נמוכים יותר.

 

  1. שירות או קו מוצרים:

עסק זה מספק שירותי הדבקת מודעות ברחוב, במיוחד הדבקת פרסומות במקומות בולטים בעיר כגון פינות רחוב, תחנות אוטובוס ובצדי בניינים. אנו נעבוד עם עסקים לעיצוב ויצירת הפרסומות, ונטפל בכל ההיבטים של התהליך.

 

  1. שיווק ומכירות:

האסטרטגיה השיווקית העיקרית שלנו תהיה לפנות לעסקים באמצעות פרסום ממוקד מקוון ולא מקוון. 

 

  1. תחזיות פיננסיות:

כיסוי הוצאות כגון ציוד, פרסום ומשכורות לעובדים.

עלויות וצפי רווח משתנות מעסק לעסק

 

  1. ניהול ותפעול:

עסק זה יהיה בבעלותו ותופעל על ידי __, שישמש גם כמנהל המכירות והשיווק של החברה. אנו נשכור שני עובדים במשרה חלקית שיסייעו בעיצוב והתקנת פרסומות. החברה תפעל מתוך משרד קטן.

פניה מהירה: