חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת מסגריה!

יודעים למסגר? אוהבים עבודה טכנית? אתם מוזמנים לפתוח עסק של מסגרות. מיהו קהל היעד? מהם השלבים לפתיחת העסק? ומהי עלות הקמת עסק? הכל כאן לפניכם!

מי קהל היעד למסגרייה?

  1. אנשים פרטיים. 
  2. מוסדות.

מהם השלבים לפתיחת מסגריה?

1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – השלב הראשון בפתיחת עסק עצמאי הוא בדיקת כדאיות פתיחת העסק. לצורך כך פנו לייעוץ עסקי מומחה בתחום. יועץ עסקי מנוסה יבנה עבורכם תוכנית עסקית הכוללת את כל פרטי העסק שלכם. היועץ יבדוק האם אכן כדאי לכם להשקיע בעסק שלכם ואיך תקימו אותו כמו שצריך.

מסגר

2. פתיחת תיק עוסק פטור\מורשה והוצאת רישיון עסק – פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. לפתיחת מסגריה יש צורך ברישיון עסק מגורמים ממשלתיים שונים על פי החוק לרישוי עסקים.

3. רכישת ציוד  – תדרשו לקנות ברזלים, סורגים, רתכת, כלי עבודה וארגז כלים מורחב.

4. שימו לב, סורגים חייבים לעמוד בדרישות מכון התקנים הישראלי. אל תנסו לפתוח משהו ללא אישור מסודר. התקנת סורגים לא תקניים היא עבירה על החוק. 

5. מיתוג ופרסום – כדי שהעסק שלכם יצליח, אתם צריכים לשווק אותו כמו שצריך. שווה לכם להשקיע בשיווק שימתג את העסק שלכם במקצועיות. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה עולה להקים מסגריה?

בהתחלה תצטרכו להשקיע בארגז כלים מורחב, אינדיקטור למדידה וציוד איכותי שישרת אתכם לאורך השנים וברזל, פלדה, נירוסטה ואלומיניום לעבודה התחלתית. בעיקרון, את החומרים תקנו אחרי שהלקוח יזמין את ההזמנה שלו. כך שאתם תגבו ממנו מקדמה ואיתה תשלמו על החומרים הנדרשים. לא תמיד נוח לעבוד כך. ויש בעלי עסקים שמעדיפים לעבוד עם אשראי מהספק ככל הניתן (תמיד זה ישתלם יותר). קחו בחשבון שעסק כזה מצריך עלויות שוטפות של: שכירות מבנה, חשמל ומים, חומרי גלם לעבודות וכוח אדם להרבה סוגי עבודות.  

 

מעוניינים לפתוח מסגרייה לעבודות פרזול ברזל? לפני שמקימים עסק כזה, חייבים לבדוק את כדאיותו הכלכלית. הכירו את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים, המומחים בבניית תוכניות עסקיות ובליווי עסקים בהקמה. אנו נעזור לכם לאורך כל תהליך הקמת העסק שלכם. אנו נבנה לכם תוכנית עסקית מפורטת עם תוכנית של הכנסות, הוצאות, מטרות ויעדים של העסק. התוכנית תקבע גם כמה תגבו על כל מוצר שלכם להפקת רווחים נאים. השאירו כאן פרטים ואנו נשריין עבורכם פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ עסקי מהשורה הראשונה.

איך בונים תוכנית עסקית לפתיחת מסגריה?

מסגריה הוא מקצוע הכרוך בעיצוב, חיתוך ויציקה של חומרי מתכת לצורות ומבנים שונים. כיום, עיבוד מתכת התפתח לתעשייה מתוחכמת ומתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית הכוללת ריתוך, נפחות, ייצור מתכת ועוד.

תעשיית המסגריות חיונית לחברה המודרנית, עובדי מתכת משתמשים במגוון של כלים, טכניקות וציוד ליצירת מוצרי מתכת ומבנים, כולל פטישים, מכבשים, ריתוך ותוכנות תכנון בעזרת מחשב , אחד הסוגים הנפוצים ביותר של עיבוד מתכת הוא ריתוך, הכולל שימוש בחום גבוה לחיבור חלקי מתכת. רתכים עשויים לעבוד במגוון הגדרות, כולל אתרי בנייה, מתקני ייצור וחנויות תיקונים.

בנוסף הוא כולל חיתוך, כיפוף והרכבה של חלקי מתכת ליצירת מוצרים מוגמרים.

לסיכום, תעשיית המסגריות היא חלק מהותי מהחברה המודרנית, הממלאת תפקיד מרכזי בייצור מגוון רחב של מוצרים ומבנים. בין אם הם עובדים בריתוך, ייצור מתכת או היבט אחר של המקצוע, עובדי מתכת הם אנשי מקצוע מיומנים ביותר המשתמשים במומחיות ובניסיונם כדי ליצור מוצרים באיכות גבוהה העונים על הדרישות של עולם משתנה ללא הרף.

תוכנית עסקית לפתיחת מסגריה

תקציר מנהלים

סקירה קצרה של העסק, כולל הצהרת הייעוד שלו, המוצרים והשירותים המוצעים, שוק היעד ותחזיות פיננסיות.

 

תיאור העסק

  • פרטו את ההיסטוריה של העסק, כולל איך הוא הוקם ומסלול הצמיחה שלו.
  • ציינו את הענף שבו העסק פועל, כולל מגמות שוק רלוונטיות וניתוח מתחרים.

 

ניתוח שוק

  • תארו את קהל היעד של העסק.
  • ציינו את מגמות השוק שעשויות להשפיע על העסק, כגון שינויים בהתנהגות הצרכנים או בתנאים הכלכליים.

 

מוצרים ושירותים

  • מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק
  • תארו את תהליך הייצור, כולל חומרי גלם וציוד.

 

שיווק ומכירות

  • אסטרטגיית השיווק של העסק כמו פרסום, קידום מכירות ויחסי ציבור.
  • תהליך המכירה, כולל לקוחות היעד והערוצים ששימשו להגיע אליהם.

 

תחזיות פיננסיות

  • לספק תחזיות פיננסיות לעסק, כולל הכנסות, הוצאות ושולי רווח.
  • לדון במימון הדרוש לפתיחת העסק וצמיחתו, כולל כל מקורות המימון ותנאי ההלוואה.


ניהול ותפעול

  • צוות הניהול, הכישורים והניסיון של כל אחד מהם.
  • מתווה המבנה התפעולי של העסק, כולל יעילות ובקרת איכות.

 

סיכום

סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית וחזרו על החזון והמטרות של החברה.

דוגמא לתוכנית עסקית לפתיחת מסגריה

תקציר מנהלים

עסק המסגריה מתמחה ביצירת מוצרי מתכת מותאמים אישית עבור לקוחות מסחריים ופרטיים כאחד. המשימה שלנו היא לספק מוצרים באיכות גבוהה שהם גם אסתטיים. אנו נכוון לאדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים כלליים בענף הבנייה. 

 

תיאור העסק

המסגריה הוקמה על ידי ___ , מומחה לייצור מתכת עם שנות ניסיון רב בתעשייה. מטה החברה יהיה בבית מלאכה בעיר ___.

 

ניתוח שוק

תעשיית זו היא שוק צומח, עם ביקוש הולך וגובר למוצרי מתכת מותאמים אישית בבנייה מסחרית ופרטית כאחד. שוק היעד שלנו הוא אדריכלים, מעצבי פנים, אנשים פרטיים וקבלנים כלליים, המחפשים מוצרים איכותיים ואסתטיים כאחד.

 

מוצרים ושירותים

המסגריה תציע מגוון רחב של מוצרי מתכת, כולל מעקות מותאמים אישית, שערי מתכת, סורגים ועוד. אנו נציע גם שירותי עיצוב בהתאמה אישית כדי לעזור ללקוחות ליצור את המוצר המושלם לצרכיהם.

 

שיווק ומכירות

אנו נשתמש בשילוב של אסטרטגיות שיווק מקוונות ולא מקוונות כדי להגיע לשוק היעד שלנו. נפרסם את המוצרים שלנו באתרי תעשיה רלוונטיים ובפרסומים מסחריים. אסטרטגיית המכירה שלנו תכלול יצירת קשרים עם אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים כלליים, הצעת תמחור תחרותי ושירות לקוחות יוצא דופן.

 

תחזיות פיננסיות

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

ניהול ותפעול

העסק ינוהל על ידי ___, שיהיה אחראי לפיקוח על הפעילות היומיומית של העסק. הוא ייתמך על ידי צוות רתכים אשר יהיה אחראי על ייצור והתקנת המוצרים. בנוסף יהיה תהליך בקרת איכות על מנת להבטיח שכל המוצרים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע.

פניה מהירה: