חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת קיוסק

קיוסק תוכלו למצוא כמעט בכל רחוב ופינה. יש מקומות בהם תמצאו יותר מאחד או שניים. אם מצאתם שכונה ללא קיוסק, קפצו על המציאה. ועוד יותר תרוויחו, אם תמקמו את הקיוסק במקום מרכזי ושוקק חיים. קיוסק מיועד למכור מוצרי צריכה קטנים וזולים כמו: ממתקים, חטיפים, שתיה, סיגריות וציוד בסיסי לאנשים שהזדמנו למקום. קיוסק הוא אחד מהעסקים הקלים ביותר לניהול. לכן, אם אתם בדרך לפתוח עסק ראשון, קיוסק יכול מאוד להתאים לכם. אך גם כאן חשובה מאוד למידה מוקדמת. בואו ללמוד כיצד פותחים קיוסק.

מהם מאפייני שוק הקיוסקים?

נתח השוק:

בארץ קיימים מעל 8,500 קיוסקים. המחזור החודשי של קיוסקים שכונתיים עומד על כ-150 אלף ש"ח. כמו שהזכרנו מקודם, הקיוסקים מציעים סחורה שמעניינת אנשים המזדמנים למקום. זה יכול להיות: ממתקים, חטיפים, עיתונים, מסטיקים, סיגריות, ארטיקים, אלכוהול ועוד. 

המחירים בקיוסק גבוהים יותר לעומת מחירים בסופרים הגדולים, אך הם עדיין מושכים לקוחות רבים בגלל הנגישות הגבוהה שלהם. הקרבה לבית, הזמנים הנוחים ולא פחות חשוב, החיסכון בזמן ההמתנה בתור. לרוב, אנשים יקנו בקיוסק דברים שהם צריכים לאותו הרגע ולכן פחות יחשבו על המחיר. פחות ישוו וינסו לחסוך. 

איך מקימים קיוסק?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מיקום טוב:

אם אתם רוצים שיבואו הרבה לקוחות לקיוסק שלכם מקמו אותו במיקום מרכזי. כמות לקוחות גדולה תהיה במיקומים מרכזיים כמו: מרכז קניות, תחנת רכבת, בניין משרדים, אזור תעשיה וכדומה במקומות כאלה הקיוסקים סוגרים מחזור חודשי גבוה יותר והם יכולים להגיע לכמה מאות אלפי שקלים. 

חשוב לקחת בחשבון שאם אתם ממקמים את הקיוסק שלכם בסמוך לסופר / מכולת אתם עלולים להרחיק ממכם לקוחות. הלקוחות ידלגו עליכם ויעדיפו לקנות בסופר הסמוך המציע את אותם מוצרים גם במבחר גדול יותר וגם במחירים זולים יותר.

שעות הפעילות:

בנוסף, עיקר המכירות בקיוסק יהיו דווקא בשעות הלילה המאוחרות, בהן הסופרים הגדולים כבר סגורים. לכן, הקיוסקים באזורי מגורים פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה ומשמשים כספקי השירות היחידים באזור. ובסופו של דבר, הם מושכים אליהם את כל הלקוחות שמחפשים עדיין לקנות. הרבה לקוחות שנתקעים בחסר של משהו חיוני, יגיעו אפילו מרחוק וגם יסכימו לשלם יקר יותר למרות שבמשך היום לא היו משלמים כך. ישנם קיוסקים שפתוחים 24/6 ונהנים מהכנסות גבוהות במשך כל הלילה. לפני שאתם פותחים קיוסק, חשוב שתקחו זאת בחשבון, אם אתם באמת רוצים להרוויח מהעסק שלכם את המקסימום האפשרי.

מענה לביקוש:

כמו כל עסק משווק, גם בקיוסק יהיו מוצרים שיאזלו מהר מהמלאי ויהיו מוצרים שלא יהיו להם ביקוש גבוה. גובה המכירות משתנה בהתאם לעונות ותקופות. לדוגמא: עונת הקיץ תתאפיין בגידול במכירת ארטיקים, גלידות, ברד ושתיה קרה, יותר מעונת החורף. כשיש אירוע באזור יהיה ביקוש גבוה לפיצוחים, ממתקים וכדומה.

התנהלות עסקית נכונה:

חשוב לדעת כי למרות שהקמת וניהול קיוסק הוא מהעסקים הקלים יחסית, עדיין חשוב לתכנן ולבנות תוכנית עסקית. קחו מהמציאות את ההוכחה בה קיוסקים רבים קורסים בסופו של דבר ונסגרים תוך שנה שנתיים. למה זה קורה? בדרך כלל קריסת קיוסק מתרחשת בגלל חוסר הניסיון של בעלי הקיוסק שרואים בהקמת הקיוסק פוטנציאל גבוה עם ניהול פשוט והשקעה נמוכה. בסופו של דבר הם מגלים שלא כך הם פני הדברים. עוד דבר שמאיים על קיום הקיוסקים היא התחרות הגבוהה שקיימת. נכון שיש מקומות בהם אין קיוסק ואתם יכולים להיות היחידים. אבל, יש באזורים רבים בהם ניתן למצוא מספר קיוסקים העובדים בו זמנית במיקום קרוב מאוד.

מיהו קהל היעד?

על פי הסטטיסטיקות, קהל היעד העיקרי של הקיוסקים הם אנשים מעשנים. המוצר הנמכר ביותר בקיוסקים הוא הטבק על כל סוגיו. מוצרי הטבק הנמכרים מהווים 50% מכמות המכירות בקיוסק. וכשמישהו רוצה לקנות רק משהו אחד אבל הוא כבר נכנס לחנות… מכירים איך זה הולך? הם באים לרכוש קופסת סיגריות אבל הם מוסיפים לקנייה עוד בקבוק קולה ועוד משהו לנשנש… 

אתם תראו שיהיה לכם לקוחות מכל שכבות האוכלוסייה והגילאים. שאר מוצרי הקופה הכוללים מסטיקים, שתיה קלה וכדומה מהווים  רק 25% – 20% מכמות המכירות. לרוב באזורי מגורים יהיו לקוחות קבועים הגרים באזור ואילו בבניין משרדים יהיו לקוחות קבועים שעובדים במקום. ותמיד יהיו האנשים שהזדמנו לאזור וקפצו לקנות משהו.

מהו גובה המימון הדרוש להקמת קיוסק?

המימון ההתחלתי יכלול מימון שיפוץ המקום, רכישת הציוד והוצאות חודשיות שוטפות כמו רכישת סחורה לשנה הראשונה ותשלומי השכירות.  

ונפרט:

  • השיפוץ הוא יחסית פשוט וגם זול. תצטרכו להתקין מספר מדפים למוצרים ומקררים. מחיר שיפוץ כזה לא אמור לעלות יותר מכמה עשרות אלפי שקלים בודדים.  
  • הסחורה המסופקת חייבת להיות תמיד בכמות מספקת ומגוונת. מדובר בהוצאה די גדולה. תוכלו לשלם אותה לספק עם תנאי תשלום נוחים כמו שוטף פלוס.
  • מחיר השכירות יהיה לרוב נמוך בשל השטח הקטן שלא אמור לעלות על 10 מ"ר. אך בכל אופן, אם אתם ממקמים את הקיוסק במקום מרכזי, עלות השכירות עדיין עלולה להיות גבוהה למרות השטח הקטן.
  • קחו בחשבון הוצאות חודשיות נוספות לתשלום משכורות העובדים.

מהו גובה המימון ההתחלתי?

תשלומי שכירות עבור נכס מסחרי – המחיר נע בין 10,000 – 2,500 ש"ח עבור שטח בגודל 60*12 מ"ר. המחיר משתנה ביחס לגודל ולמיקום הקיוסק.

שיפוצים, תכנון אדריכלי ועיצוב פנים – עלות תהיה בסביבות ה- 30,000 ש"ח. הוסיפו כ-8,000 ש"ח עבור עמדת דלפק מרשימה. המחיר משתנה בהתאם לעבודות הנדרשות. אם אתם שוכרים מקום משופץ, לא תהיה לכם הוצאה כזו.

ציוד – עלות הציוד תגיע לכ-32,000 ש"ח. המחיר כולל מקררים, מדפים, קופה רושמת ועוד.

סחורה – רכישת סחורה לשנה הראשונה הכוללת: בקבוקי שתייה, ממתקים, חטיפים, עיתונים, מוצרי טבק, ארטיקים ועוד. עלות זה יכולה להגיע ל- 40,000 ש"ח.

פרסומת לעסק – כ- 15,000 ש"ח לשילוט מואר, מסך LED  או שלט אלקטרוני. שילוט מאיר עיניים הוא הפרסומת הטובה ביותר לקיוסק. הוא בולט גם בחושך ומפנה לקוחות מזדמנים לקיוסק הקיים.

על פי חישוב כל הנתונים יחד, גובה המימון ההתחלתי הכולל להקמת העסק יעמוד על כ-155,000 ש"ח.

מיהם הספקים שתצטרכו להתנהל מולם?

מספר הספקים שתצטרכו להתנהל מולם אינו גדול. רוב הסחורה הנדרשת לקיוסק מתחלקת בין מספר ספקים בודדים. ספקי הסחורות שלכם יהיו בעיקר קבועים ופחות נתונים לבחירתכם האישית. ולמה? כי אין הרבה ספקים לכל מוצר. יש מוצרים שיש להם ספקים בודדים ואפילו בלעדיים. קיימים מוצרים שאין להם תחליפים אחרים והם מאלצים אתכם לעבוד מול ספקים המספקים מוצרים אלו. לדוגמא: קוקה-קולה הוא מוצר חובה בקיוסק ולכן אין לכם ברירה ולרכוש מספק קוקה-קולה. על פי דיווחים מבעלי קיוסקים, קיימים ספקים כמו: שטראוס, אוסם ועלית המסכימים לספק לכם מקרר או עמדה בתנאי שאתם מתחייבים לרכוש מהם את המוצרים בקביעות ובכמות מסוימת. בגלל שהמוצרים הנמכרים בקיוסק הם לרוב ממותגים ללא תחליפים אחרים, המחירים יהיו גם הם גבוהים. 

רעיונות שיכולים להגדיל לכם את הרווחים בעסק:

ניתן לרכוש זכיינות של חברות המוכרות מוצרים שיכולים למשוך אליכם לקוחות רבים ואוטומטית לרכוש מוצרים נוספים בקיוסק. לדוגמא תוכלו להפעיל עמדה של מפעל הפיס למכירת כרטיסי לוטו. במקרה כזה מאגר הלקוחות שלכם יגדל בהרבה. 

חשוב לדעת: כדי לרכוש זכיינות של מפעל הפיס, חייבים לעמוד במספר קריטריונים והם: בגרות מלא, היסטוריה המצביעה על עבר לא פלילי, יכולת להפקיד ערבויות ועוד. בנוסף על פי חוק הזכיינות אין להציב עמדה של לוטו בקרבת בית ספר במרחק של עד 250 מ'. על מנת להבטיח את הצלחתכם, כדאי לוודא שאין עוד עמדת לוטו באזור. דוגמא נוספת לזכיון הוא: עמדה לקבלת דואר ישראל. אנשים יבוא לקבל את החבילות שלהם ועל הדרך כבר יקנו גם שלגון, סיגריות ומה שיש לכם להציע.

מה צריך לעשות כדי להקים קיוסק?

רישום העסק – יש לרשום את העסק כחברה בע"מ/עוסק מורשה/עוסק פטור. מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון או יועץ מס מהו אופן הרישום המתאים והמשתלם. תצטרכו לפתוח חשבון עסקי, לדווח על פתיחת העסק ברשות המס, ביטוח לאומי ומע"מ.

איתור מקום מתאים – כדי להגדיל את הביקוש לקיוסק, מומלץ לחפש לו מקום מרכזי. ככל שמסתובבים במקום אנשים רבים יותר, כך המיקום יהיה מוצלח יותר. חשוב לבדוק לפני כן באילו שעות של היום הרבה אנשים עוברים באזור. 

כמו כן, חשוב לוודא שהמקום נגיש ללקוחות והוא בעל חנייה נוחה. מיקום אידיאלי לקיוסק הוא השיווק הטוב ביותר עבורו, ללא צורך במיתוג ופרסומות. אך כמובן שהביקוש יורד כשיש עוד קיוסקים מתחרים באזור. לרוב אין ללקוחות עדיפות לקיוסק מסוים ולכן הלקוחות יתחלקו ביניכם באותה רמה. לכן, לפני שאתם סוגרים על מקום וודאו שאין עוד קיוסקים בסביבתכם.

חיפוש ספקים מתאימים – צרו קשר עם הספקים המספקים את הסחורות הדרושים עבורכם ובררו את אופן ההתנהלות מולם.

חיפוש עובדים – מספר עובדים מינימלי של כ 2-3. אחד למשמרת ועוד שניים להחלפה. אתם לא חייבים לחפש דווקא עובד בעל ניסיון. אך כמובן שהניסיון תמיד מוסיף. חשוב שתקפידו על עובדים אמינים שניתן לסמוך עליהם ללא השגחה. תצרכו להכשיר את העובדים לעבודה, ללמד אותם עריכת חשבון, מחירי מוצרים, קבלת ופירוק סחורה ועוד. 

התקנת קופה רושמת ומכשיר לסליקת אשראי – רוב המכירות בקיוסק משולמות במזומן. אך, חשוב מאוד, במיוחד היום שהשימוש באשראי הוא נפוץ יותר מפעם, לספק גם אפשרות לתשלום באשראי. כך לא תאבדו לקוחות.

רכישת ציוד – מדפים, מקררים, עמדת דלפק וכסא. חלק מהציוד תוכלו לקבל מספקים, תלוי בתנאים שהם מציבים. בקיוסק, הציוד אינו חייב להיות חדיש כדי להרשים לקוחות. ולכן, כדי לחסוך בעלויות הרכישה תוכלו לחפש ציוד מעסק שנסגר וכדומה.

שווקו את העסק – קיוסק אינו דורש שיווק שוטף, גם לא בהקמתו, כי העסק מיועד בעיקר לאנשים מהסביבה או לאנשים שהזדמנו למקום. מלבד שילוט בולט המדווח על קיומכם. סידור המוצרים באופן נוח ונגיש יגדיל את כמות המכירות שלכם והוא משמש ככלי שיווק.

ערכו רשיונות מתאימים – קיוסק הוא עסק הנמנה על תחום המזון ולכן הוא דורש רשיונות חוקיים מטעם משרד הבריאות והרשות המקומית.

ערכו ביטוחים מתאימים – מומלץ מאוד לערוך ביטוח עובדים למקרה שיפגעו במהלך עבודתם בקיוסק. לא פחות חשוב ביטוח צד ג' המכסה נזק שנגרם לאדם אחר ששהה בקיוסק.

ערכו תוכנית עסקית – תוכנית עסקית לקיום עסק כזה היא לא מאוד קריטית אבל היא יכולה למנף את הרווחים פי כמה וכמה. לא כדאי לזלזל בשלב זה. נכון שהניהול הוא פשוט יחסית, אך חשוב מאוד לתכנן היטב את כל ההוצאות הקיימות מול ההכנסות כדי לשמור על איזון וניהול אופטימלי, שלעיתים רבות מצילות עסקים מקריסה מוחלטת.

איתור אחר מקור מימון – למרות ההשקעה הנמוכה יחסית, עדיין מדובר בסכום כסף משמעותי שיש לגייס. חפשו אחר מקור מימון מתאים כמו הלוואה, השקעה וכדומה.

כשרות – כדי להגדיל את כמות הלקוחות שלכם לקהל יעד דתי וחרדי, הקפידו על מוצרים כשרים, במיוחד עם האזור של הקיוסק מיושב בדתיים. הוסיפו כשרויות מהודרות. אם אתם מוכרים סנדוויצ'ים/פיצוחים/ סוכריות ג'לי/ כל מוצר אחר ללא אריזה, עליכם להשיג תעודות כשרות מתאימות ולתלות על הקיר במתחם העסק. 

התקינו מצלמות אבטחה – על מנת להעניק לכם ביטחון ולמנוע גניבות, במיוחד בקיוסק שפתוח בשעות הלילה המאוחרות.

נהלו את הסחורה היטב – אם יש מוצרים שפג תוקפם, מהרו לפנותם מהמדפים. ניהול אידיאלי יעזור לכם גם לדעת מהם המוצרים שנמכרים יותר ולהזמין פחות כמויות בהתאם.

מהו הציוד הדרוש להקמת קיוסק?

עמדת דלפק – דלפק לעריכת חשבון עליו תניחו את הקופה הרושמת. בניית דלפק היא עבודת נגרות פשוטה שתוכלו להזמין מכל נגר. הדלפק גם מיועד לתצוגת מוצרים הנמכרים ברגע האחרון. לכן, מומלץ להעמיס אותו במוצרים ככל האפשר (בקו נקי לעין).

קופה רושמת – לעריכת חשבון והנפקת חשבוניות.

מדפים ומתקנים – לתצוגת המוצרים. המדפים צריכים למלא את כל קירות הקיוסק.

עמדה נפרדת לרכישת כרטיסי לוטו – אם אתם מוכרים לוטו, אתם צריכים למלא אחר הוראות מפעל הפיס כמו: הצבת קופה נפרדת ומקומות ישיבה ללקוחות שיוכלו למלאות פרטים אישיים.

מקררים – לאחסון כל המוצרים המצריכים קירור כגון: שתיה קרה, בירות, ארטיקים גלידות ומוצרי חלב אם אתם מוכרים.

מחסן – בקיוסק חשוב מאוד שיהיה מחסן לאחסון המלאי. אך חשוב מאוד שהוא לא יגרע משטח הקיוסק. 

מכונת קפה TO GO – מכירת קפה יכול להיות מקור נוסף להכנסת רווחים נאים.

אלו פחות או יותר הציוד הדרוש לקיוסק, אך אם בחרתם להוסיף סוגי מוצרים נוספים, תצטרכו להוסיף ציוד בהתאם. כגון: אם אתם מוכרים נקניקים, תצטרכו להוסיף מתקן עליו יעמדו סלטים בהרכבה אישית.

בשורה התחתונה,

קיוסק הוא מהעסקים בעלי הסיכון הנמוך ביותר. אך כפי שאמרנו, גם בעסק קטן זה, מוטב לא לקחת שום סיכון כדי להבטיח את הצלחתו. חשוב להיעזר ביועץ עסקי מקצועי שידריך אתכם, בהקמת העסק. גם אם העסק כושל, חלילה, ההפסד היחיד שתחוו הוא מהכסף שהשקעתם למימון הקמת העסק. את כל הסחורה שנשארה תוכלו למכור. אך כמובן שאם תפעלו נכון עוד בתחילת הדרך ולא תתפשרו על מיקום העסק ותכנון מוקדם, תגיעו בעזרת ה' להצלחה. 

 

מתייעצים עם המומחים. מתכננים לפתוח עסק? אנחנו כאן לשירותכם. בואו להקים את העסק עם סיוע ולווי מקצועי לאורך כל התהליך. אצלינו תקבלו עזרה בהקמת העסק על כל המשתמע מכך. תכנון העסק יעבור לידים מקצועיות ותוכלו להיות פנויים לניהול העסק. לפגישת ייעוץ ראשונית חינם השאירו פרטים ונהיה איתכם קשר.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך לבנות תוכנית עסקית לקיוסק?

קיוסקים נמצאים בדרך כלל בקניונים, שדות תעופה, בשכונות ובחופי ים ומרחבים ציבוריים ומציעים מגוון משקאות, ממתקים, מזון עמידים בשקיות סיגריות, פיצוחים, עיתונים ועוד.

קיוסקים הם חלק חשוב מהנוף הקמעונאי של ישראל עוד מימיה הראשונים של המדינה. הם הופיעו לראשונה בשנות החמישים, כאשר עולים חדשים רבים פתחו עסקים קטנים כדי לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם. עם הזמן, הקיוסקים הפכו להיות חלק מהחיים הישראלים, המציעים דרך נוחה לקנות את צורכי היומיום שלהם ומספקים הזדמנויות תעסוקה לישראלים רבים.

 

כיום, הקיוסקים ממשיכים למלא תפקיד חשוב בכלכלת ישראל, מספקים מקומות עבודה לאלפי אנשים ומשמשים מקור פרנסה לבעלי עסקים קטנים רבים.

תוכנית עסקית לקיוסק

תקציר מנהלים: תיאור קצר על העסק, מטרותיו ויעדיו ומי קהל היעד.

 

מיקום: המיקום של הקיוסק שלכם הוא קריטי להצלחתו. קחו בחשבון אזורים עם תנועה רגלית גבוהה, כמו פינות רחוב, מרכזי קניות ותחבורה, בנוסף גם להקים קיוסק באזורי שכונות יכול להיות רווחי מאוד. 

 

מוצרים: קבעו אילו מוצרים אתם רוצים למכור בקיוסק שלכם העונים על הצרכים של קהל היעד שלכם, כגון אוכל, משקאות, סיגריות, עיתונים וכו'. מומלץ לחשוב על מוצרים שאינם זמינים בקיוסקים אחרים באזור ובכך לבדל את עצמכם מקיוסקים אחרים.

 

רישוי: תצטרכו לקבל רישיון ממשרד הכלכלה והתעשייה להפעלת קיוסק בישראל. מומלץ לחקור את הדרישות ולקבל את כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים לפני פתיחת הקיוסק שלכם.

 

תקציב: צרו תקציב לקיוסק שלכם הכולל עלויות הקמה, כגון קנייה או השכרה של הקיוסק, מלאי וכו', כדאי לשקול גם הוצאות שוטפות, כגון שכירות, משכורות לעובדים ומלאי.

 

שיווק: תבנו אסטרטגיה שיווקית כדי למשוך לקוחות לקיוסק שלכם. לפרסם בעיתונים, להציב שילוט ליד הקיוסק ולהציע מבצעים והנחות כדי למשוך את הלקוחות.

 

כוח אדם: קבעו כמה אנשי צוות תצטרכו כדי לנהל את הקיוסק שלכם ומה יהיו התפקידים והאחריות שלהם.



אסטרטגיית צמיחה: תבנו אסטרטגיית צמיחה עבור הקיוסק שלכם, כגון התרחבות לאזורים אחרים, הצגת מוצרים חדשים או שיתוף פעולה עם עסקים אחרים כדי להגדיל את טווח ההגעה וההכנסות שלכם.


תחזיות פיננסיות: צרו תחזיות פיננסיות עבור הקיוסק שלכם הכוללות הכנסות, הוצאות ורווחים צפויים. זה יעזור לכם לקבוע את היתכנות התוכנית העסקית שלכם.

דוגמא לתוכנית עסקית לקיוסק

תקציר מנהלים:

הקיוסק שלנו יספק מגוון מוצרים כמו מזון סגור, שתייה, סיגריות, עיתונים ועוד ללקוחות באזור[עיר + אזור]. יש ביקוש רב לקיוסקים, והקיוסק שלנו יציע מבחר רחב של מוצרים הנותנים מענה לצרכי קהל היעד שלנו. 

 

ניתוח שוק:

הקיוסק שלנו ימוקם באזור עירוני הומה עם הרבה תנועה רגלית והקרוב לבנייני משרדים. קהל היעד שלנו הוא כולם, אנשים הזקוקים באופן דחוף ומהיר מוצר מסוים. אנו בטוחים שהמבחר הייחודי שלנו של מוצרים, כולל פריטים שאינם זמינים בקיוסקים אחרים באזור, ימשכו לקהל זה.

 

מוצרים ושירותים:

הקיוסק שלנו יציע מגוון מוצרים כגון כריכים סגורים, חטיפים, שתייה חמה וקרה, סיגריות, ועיתונים. נציע גם סבונים בעבודת יד. אנו מתכננים להשתמש בתוכנות כגון מערכות תשלום ותוכנות לניהול מלאי, כדי לשפר את היעילות ואת שירות הלקוחות.

 

אסטרטגית שיווק:

אנו מתכננים לפרסם בעיתונים, להציב שילוט ליד הקיוסק שלנו ולהציע מבצעים והנחות כדי לפתות לקוחות להגיע אלינו. נשתמש גם בפלטפורמות מדיה חברתית, כמו אינסטגרם ופייסבוק, כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

 

פעולות:

נגייס שני עובדים מיומנים אשר יהיו אחראים על ניהול המלאי, שירות הלקוחות ושמירה על ניקיון הקיוסק. נשתמש בתוכנות למערכות תשלום ותוכנות לניהול מלאי.



אסטרטגיית צמיחה:

אנו מתכננים להתרחב לערים נוספות ולהביא מלאי של מוצרים חדשים שאין בקיוסקים אחרים.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

רישוי והיתרים:

השגנו את כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים ממשרד הכלכלה והתעשייה להקמת הקיוסק שלנו בישראל.

 

צוות ניהול:

צוות ההנהלה שלנו מורכב מיזמים מנוסים עם רקורד מוכח של עסקים מצליחים. אנו בטוחים ביכולתנו לבצע את התוכנית העסקית שלנו בעזרת יועץ עסקי ולהגדיל את הקיוסק שלנו בשוק הישראלי התחרותי.

פניה מהירה: