חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת פיצרייה בארץ

היום נדבר על מאפייני השוק, של הפיצריות, הרגולציה, מה גודל ההשקעה ומה הרווחיות. ומהם השלבים לפתיחת פיצריות.

שוק הפיצריות הוא שוק האוכל הגדול ביותר, שוק שמגלגל הרבה מאוד כסף. מאוד חשוב בשוק הפיצריות לעבוד עם בידול. שאתם פותחים פיצריה תביאו את הערך המוסף שלכם וזה מה שיביא לכם את ההצלחה.

שלב ראשון- מיקום וקהל יעד

דבר ראשון צריכים לאפיין את המקום ולהגדיר את קהל הלקוחות שלנו. האם אתם עובדים על משלוחים או ישיבה במקום. איזור תעשיה, שכונה, או משרדים.

זה חשוב כי התדמית, העיצוב ההשקעה וסידור העבודה נגזרים מקהל היעד ומהמיקום.

האם פיצריות צריכות להתעסק רק בפיצה או גם בדברים אחרים?

תמיד עדיף להתמקד בדבר אחד ולעשות אותו בצורה הטובה ביותר כי אם יש גם פסטות אתה כבר מסעדה איטלקית ולא פיצריה.

מה זה אומר בידול?

בידול יכול להיות במחיר, בסוג הפיצריה, בנושא של השירות, בחומרים המרכיבים, הבידול הוא מה מייחד אותך כפיצריה.

שלב שני- תוכנית אדריכלית

השלב הבא אחרי המיקום הוא להכין תוכנית אדריכלית. תוכנית אדריכלית חשובה משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא כדי לקבל רישיון עסק מהעיריה. והסיבה השניה שהתוכנית אדריכלית נותנת לכם תמונה איזה ציוד נדרש ומהן העלויות של הפיצריה.

תוכנית אדריכלית מתארת איך תיראה הפיצריה. איפה עומדים התנורים, היכן המקררים, איפה הדלפק והיכן שוטפים ידיים.

איך מתחילים להניע את העסק?

הציוד עולה בסביבות 200,000 ש"ח. חשוב לקנות ציוד יהודי וטוב.

חומרי הגלם של הפיצות הם בצקים, גבינות, רטבים.

אתם צריכים להחליט האם אתם קונים בצקים או שאתם מכינים את הבצק לבד. רוב הפיצריות קונים בצקים. אפשר לקנות כדורי בצק ואפשר לקנות בצק שטוח מוכן לפיצה.

רטבים אפשר להכין לבד ולעבוד עם ספקים.

גבינות יש 5 ספקים מצויינים בארץ שמוכרים תערובות מוכנות של גבינות.

ברגע שבחרתם ספקים ויש לכם כבר הכל אתם מתחילים לעשות פיילוט להכין פיצות, למתג את העסק ולהתחיל לעבוד.

מה רווח מפיצה?

עלות של פיצה עגולה כולל חומרים, מגש, עובדים, הוצאה של מיתוג ופרסום- זה יוצא בערך 10 ש"ח. אם תשקיעו בבצק איכותי יותר, הרבה גבינה זה יעלה קצת יותר.

בדרך כלל מוכרים פיצה ב 19.9 זה אומר רווח של 10 ש"ח לפיצה.

נקודות חשובות בפתיחת פיצריה

פתחתם פיצריה אתם צריכים לבדל את עצמכם, לשווק את עצמכם. שאנשים ידעו איך להגיע אליכם. תקשיבו לתוכניות שלנו איך אנו ממתגים ומייחדים עסק.

אתם צריכים שיהיה לכם נהלי עבודה. להחליט מי עושה מה, מי פותח וסוגר את החנות, מי עונה לטלפונים? מי נותן שירות? מי מתעסק עם משלוחים.

מעבר להכל תוכנית עסקית ראשונה שכוללת כמה יעלה כל דבר חשמל מיים ארנונה מיסים חומרי גלם עובדים ואז תוכלו לדעת לאיזה קהל יעד אתם פונים ומה התמחור שלכם.

שיווק מפה לאוזן, פליירים בדלתות, שיווק על ידי מחיר לתת מחיר זול כדי ישיגיעו אליכם לקוחות מקובל להתחיל ב 19.9 ולאט לאט מעלים את המחיר.

להכפיל בשתיים ושלוש את חומרי הגלם..

פיצריה טובה יכולה להגיע לרווחים של 60,000-80,000 ש"ח רווח נקי.

פיצריה זה עסק רווחי שעות העבודה הם מאוחרות בעיקר שעות הערב. פרסמו בצהריים על מחירים מיוחדים לגנים וימי הולדת.

החלטתם לפתוח פיצריה- נשמח ללוות אתכם, אנו נבנה לכם תוכנית עסקית, נמתג את העסק שלכם ונגייס לכם את הכסף. שתוכלו להשתמש באשראי שלכם בצורה אחראית.

מי לא קונה פיצה? אולי אפילו זה מה שעולה לכם בראש כשאתם חושבים ללכת על הכיוון של פתיחת עסק לג'אנק פוד הכי אהוב… לפיצה טעימה הלקוחות באים בהמוניהם. עסק כזה נשמע מלהיב ועוד יותר, רווחי. אך אל תפעלו בפזיזות, הקמת פיצרייה היא לא דבר של מה בכך. קיימות לא מעט חנויות פיצה מוצלחות שפועלות שנים רבות ונהנות ממחזורים חודשיים גבוהים מאוד. כמו שהם הצליחו, גם אתם יכולים להצליח. אך אם אתם באמת רוצים להצליח, אל תגשו לתחום לפני שלמדתם איך צריך לפעול. קבלו את המדריך המקצועי שיוביל אתכם להצלחה המובטחת.

מהם מאפייני שוק הפיצריות בישראל?

התחרות בתחום גבוהה מאוד. עליכם לאתר מקום בו אין עדיין פיצרייה ויחד עם זאת עליכם לבדל את שלכם באיכות השירות, הטעם וכדומה כדי למשוך את הלקוחות אליכם על פני המתחרים שלכם. מקור הפיצה מגיע מאיטליה. אך, עם הזמן עברו שינויים רבים במתכון המקורי עד שכיום הוא לא זהה בכלל לפיצה האיטלקית המקורית. 

בסיס הפיצה המשותף לכל החנויות, מורכב מבצק, רסק עגבניות וגבינה צהובה. מרכיבים זולים וזמינים יחסית. אך כמובן שישנם מרכיבים איכותיים יותר ופחות ומחירם בהתאם…

המדריך להקמת פיצרייה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איכות המרכיבים, הכמויות מכל מרכיב, התוספות, אופן האפיה וזמן האפיה, משתנים בין עסק אחד לשני. ולכן, גם הטעם לא יהיה זהה בין מבחר חנויות הפיצה. מה שהופך כל פיצרייה לייחודית בפני עצמה. כך שגם אם קיימות פיצריות בקרבת מקום, חלוקת הלקוחות כלל לא בהכרח תהיה שווה. הבחירה תוכרע בעיקר על פי הטעם המועדף, או בהתאם לגורמים נוספים כמו מחיר, שירות וכו'. כמובן ששימוש במרכיבים יקרים יותר יעלה את מחיר הפיצה ומצד שני גם ישביח את טעמו ויגדיל את שמה הטוב של הפיצרייה.

הקמת פיצרייה קלה יותר מהקמת כל חנות מזון אחרת. רוב האנשים הבוחרים לעסוק בעסק שכזה, הם אנשים שיש להם אהבה לאוכל, אפיה ובישול. הם פשוט ממירים את האהבה שלהם לכסף על ידי עסק מפיק רווחים. למרות זאת, חשוב לזכור שניהול פיצרייה הוא לא עניין פשוט. חייבים לדעת איך להקים אותה, לנהל אותה בצורה יעילה ואיך להתעסק עם כל שאר הדברים החיוניים לפעילות העסק, מלבד הכנת הפיצה. 

אם אתם מתכננים לפתוח מסעדה בעתיד, אנו ממליצים לכם לפתוח לפני כן חנות פיצה כדי לעבור הכשרה מעשית בתחום במימד קטן יותר, לעשות את כל הטעויות האפשריות בקטן ובזול כדי שתהיו בשלים לפתיחת מסעדה שהיא מורכבת ויקרה בהרבה מחנות פיצה.  

מי הוא קהל היעד?

אין כמעט אדם שלא אוהב פיצה. קהל היעד שלכם יכלול גברים, נשים וילדים מכל קשת הגילאים, סוגי האוכלוסיות, בעלי התחביבים והמקצועות השונים. בתחום הזה אין כמעט סיווג או צמצום מוצרים הנמכרים לקהל יעד מצומצם יותר. הדבר היחיד שיסווג את הלקוחות הוא סוג הפיצה וטעמה. כל אחד מתחבר לטעם אחר, כך שלא כולם יבחרו לקנות דווקא אצלכם, למרות המיקום הקרוב, המחיר והשירות.

ישנם מספר סוגי פיצריות:

מסעדה איטלקית – מסעדה חלבית, התפריטים איטלקיים וכוללים גם מוצרים המיובאים מאיטליה. במסעדה כזו שמים דגש רב על איכות וטריות המזון. מסעדה  איטלקית מכילה מבחר גדול של פסטות הנאפות בחדר פסטות מיוחד יחד עם שלל סוגי רטבים ופיצות שונות. מה שמושך לקוחות במיוחד הוא הבצק שאופים בתוך טאבון הממוקם במקום בולט במסעדה, חשוף לעיני הלקוחות.

גודל מסעדה כזו: בסביבות 150 – 80 מ"ר.

התפריט יכלול: פיצות, פסטות, סלטים, רביולי, ניוקי וכדו'.

האם קיים שירות משלוחים? לרוב לא.

האם מתאפשרת עריכת אירועים במקום? כן.

מה גובה המימון הדרוש? מעל 500 אלף ש"ח.

 

פיצרייה טיפוסית – עסק לממכר פיצה שמכינים אותה במקום, מהבצק עד לתוספות. הפיצות תמיד באות בשילוב רוטב פיצה. ישנם המשלבים גם תוספות איטלקיות. חנויות אלו לרוב פועלות במקומות מרכזיים או במיקומים וותיקים של שנים. קהל הלקוחות לרוב מורכב מלקוחות קבועים שנהנו וחזרו לטעום שוב, לעיתים רבות מזדמנים גם לקוחות חדשים. רכישות רבות נעשות על ידי הזמנת פיצה במשלוח עד הבית.

גודל המסעדה: בסביבות 80 – 50 מ"ר.

התפריט כולל: האוכל המרכזי הוא פיצות משובחות וכן סלטים.

גובה המימון הדרוש: עד 300 אלף ש"ח.

האם קיים משלוחים? כן. 

האם ניתן לבצע אירועים במקום? אפשרי, אבל לא כל כך מתאים.

 

פיצרייה עממית – פיצה זולה המורכבת ממרכיבים פשוטים וזולים. מתאים לאנשים שאינם מחפשים אוכל יקר ברמה גבוהה, העיקר שהארוחה מזינה ומשביעה. את הפיצה מכינים ממרכיבים מוכנים כמו בצק שהוזמן מוכן וקפוא ומפשירים אותו בחנות, מוסיפים תוספות מקופסאות שימורים וכדומה. היצע פיצריות כאלה הוא מהגבוה ביותר וניתן למצוא כאלה כמעט בכל פינה בעיר. עסקים אלו פחות משקיעים במקומות ישיבה. לעומת זאת, במשלוחים הם משקיעים הרבה. 

גודל המקום: בסביבות 50 – 30 מ"ר.

מוצרים: פיצה ופינוקים מתוקים. 

האם קיים משלוחים? כן. ואפילו חובה. היום מאוד פופולרי להזמין פיצה במשלוח עד הבית. אם לא תספקו זאת, הלקוחות שלכם עלולים לפנות למתחרים שלכם.

האם ניתן לבצע אירועים במקום? לא, המקום קטן ולא ערוך לכך.

מהו גובה המימון הדרוש להקמת פיצרייה?

אין כאן הוצאות גבוהות מדי וגם אין צורך בותק וניסיון. הקמת חנות מסוג זה היא פשוטה וזולה יותר ביחס לעסקים אחרים. ההוצאה הגבוהה החד פעמית תהיה בעיקר לרכישת ציוד ומיכשור. ואם כבר הזכרנו מיכשור אז כדאי שתדעו שתנור אבן הוא הזול ביותר, ביחס לתנור מסוע שהוא יקר יותר, אך בעל יתרונות רבים יותר, הוא ידידותי יותר לשימוש וגם מספק תוצאות משובחות יותר במהירות גבוהה יותר.

הוצאה חד פעמית נוספת, היא עבור אדריכל בעל רישוי בתחום. כמו כל חנות לממכר מזון גם כאן יש צורך ברישיון מתאים. קחו בחשבון גם הוצאות חודשיות לתשלום דמי הביטוח, החשמל, חומרים להכנת המנות וכדומה.

הוצאות ראשוניות:

שכירות שטח מסחרי: בין 6,500 – 3,500 ש"ח לחודש, עבור שטח בגודל 50*30 מ"ר. המחיר משתנה בהתאם למיקום.

שיפוצים ועיצוב המקום: בסביבות 50,000 ש"ח.

ציוד:

מקרר לירקות חתוכים – 5,000 ש"ח, לעיתים יש צורך בשניים כאלה. 

מקרר שתיה – 1,000 ש"ח. 

תנור אבן כפול – 10,000 ש"ח / תנור מסוע – 35,000 ש"ח. 

מקפיא לאחסון ארטיקים וגלידות – 2,000 ש"ח. 

תוכלו למצוא ציוד יד שנייה בחנויות יד שניה במחירים זולים יותר.

אופנוע למשלוחים: 15,000 ש"ח. ניתן גם להשתמש בשירות משלוחים חיצוני תמורת 15 ש"ח למשלוח. תצטרכו להוסיף ביטוח חובה לשליחים ולאופנוע במחיר של 9,500 ש"ח לשנה.

שיווק העסק – פרסמו את העסק בדרכים שונות כמו אינטרנט, פייסבוק וכדומה, זה יכול להגיע לעלות של בסביבות 10,000 ש"ח לשנה הראשונה.

רישיון: חובה על פי חוק להחזיק ברישיון להקמת פיצריה. המחיר נע בין 8,500 – 7,000 ש"ח, תלוי אם לקחתם עזרה של יועץ רישוי או לא.

סיכום כל ההוצאות לפיצרייה בשנה הראשונה עומד על כ-145,000 ש"ח.

כיצד מוציאים רישיון להקמת פיצרייה?

להלן מספר שלבים:

  1. לפני שאתם חותמים על חוזה שכירות לנכס בדקו עם אדריכל רישוי אם הנכס מאושר חוקית לעסק בתחום שלכם.
  2. אל תחסכו בייעוץ מקצועי של אדריכל רישוי, הימנעות מכך עלולה לעלות לכם ביוקר.
  3. מתחם העסק נדרש להיות תקין על פי חוק התכנון והבניה ומיועד למטרה מסחרית בתחום המזון.
  4. כשאתם מגישים את הבקשה לעריכת רישוי, עליכם להציג את תוכנית הפעילות בעסק.

מיהם הספקים שתצטרכו להתנהל מולם?

  1. ספק לבצק – אתם יכולים לבקש שהוא יכין לכם בצק מסוים על פי המתכון שלכם.
  2. ספק קרטונים להגשת הפיצה – כולל הדפסה של לוגו העסק.

תוכלו לתאם עם הספקים על תדירות אספקה של פעם בשבוע או פעם בחודש, בהתאם לצורך ולכמות הדרושה לכם. לא מומלץ לרכוש מוצרים בסופרים, למרות המחיר הזול יותר, כי הדבר כרוך בהגעה לסופר, וסחיבת הסחורה עד החנות, מה שלוקח ממכם זמן ואנרגיה רבה. 

אם אתם מוכרים פיצה לילדים, רובם לא ישימו לב להבדל של טריות ואיכות החומרים המורכבים בה. מה שמושך יותר את תשומת ליבם זה התוספות לפיצה והזיתים במיוחד…

מהם הצעדים הראשונים להקמת פיצרייה?

איתור מקום – מקום מרכזי הוא תמיד הכי טוב, אך אם העסק שלכם מבוסס בעיקר על משלוחים, המיקום כלל לא ישנה ללקוח. למרות זאת חשוב למקם את החנות במקום מרכזי או לפחות נגיש ונוח, עם חניה נוחה לשליחים המבצעים את המשלוחים ללקוחות. זאת כדי שלא יבזבזו זמן רב לנסוע ממקום למקום ולחפש חניה בקרבת החנות. אבל מקום נוח יהיה נוח גם לספקים שיוכלו להביא בנוחות את הסחורה לחנות.

רישום העסק – בשל סוג העסק וגובה המחזורים הצפויים, מומלץ לרשום את העסק כעוסק מורשה. יש לפתוח תיקים במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. מומלץ לבצע את התהליך בעזרת יועץ מס שיעשה עבורכם את העבודה במקצועיות על הצד הטוב ביותר.

הקפדה על ניהול ועמידה בזמנים – במיוחד עם אתם מספקים משלוחים, הלקוחות שלכם הם לרוב חסרי סבלנות ומעוניינים באספקת המשלוח בזמן הקצר ביותר. כדי שניהול המשלוחים והזמנים יהיה יעיל ויעמוד בקצב, השתמשו בתוכנת ניהול לקוחות שתעזור לכם לעמוד ביעדים שהבטחתם ללקוחות. כדי להיטיב את השירות שלכם, התחייבו ללקוח על זמן אספקה מקסימלי. 

גיוס עובדים – אין צורך בניסיון או הכשרה מתאימה בתחום, אך כמובן שהם יוסיפו למהירות קצב העבודה ואיכותה. תוכלו למצוא בקלות נערים שיעבדו תמורת תשלום של שכר מינימום לשעה.שיווק העסק – כדי למשוך אליכם לקוחות, שווקו את העסק שיווק מקורי ומושך. פרסמו על מבצעים מזדמנים וכו'. כך תצליחו לשמר לקוחות קיימים. המשיכו לתת להם את השירות הטוב שהם רגילים אליהם.

כיצד תוכלו להגדיל רווחים של פיצרייה קיימת?

בונוסים ללקוח קבוע – לכל הזמנה חוזרת של לקוח, הוסיפו בונוס מפנק. כדאי גם להוסיף כרטיס ביקור או מגנט עם לוגו ופרטי העסק, כדי שיזכור אתכם ויזמין ממכם שוב בעת הצורך.

תנו מחירים טובים לכמויות גדולות – מומלץ להתמקד בלקוחות הצורכים אספקה של כמויות גדולות כמו: מוסדות חינוך, גני ילדים וכדומה. אם תספקו להם שירות טוב, הם יהנו ממכם וגם ישתפו זאת בכל מקום אפשרי ואולי גם למוסדות או לגופים גדולים אחרים. זה יהיה השיווק הכי חזק לעסק שלכם. זה יגדיל את ההכנסות שלכם פי כמה.

ערכו שיתופי פעולה עם גופים מתאימים – תוכלו לערוך שיתוף פעולה עם גני ילדים, משחקיות או בעלי אירועים לאספקה שוטפת או בשעת הצורך. בכך תגדילו את היקף ההזמנות וכמובן שגם את הרווחים.

שימו בכל פרסומת תמונה של פיצה מגרה ומעוררת תיאבון – בחרו את הפיצה הכי מושכת במראה, צלמו אותה ועדכנו אותה בכל אמצעי פרסום שיש ברשותכם.

מתגו את העסק – חשבו היטב על שם יצירתי לעסק כך שיהיה קל לבטא אותו ופשוט לזכור אותו, הוסיפו לו סינגל שיווקי.

מכרו מוצרים נלווים – פינוקים כמו קולה, גלידות וכדומה תמיד משתלבים טוב עם הפיצה. עבור הלקוחות זה תוספת של עוד כמה שקלים לאחר שכבר ממילא משלמים סכום משמעותי יותר. לכם זה לא דורש מאמץ והשקעה נוספת גבוהה מדי וזה יכול לשמש לכם תוספת הכנסה משמעותית.

מהו הציוד הדרוש להקמת פיצרייה?

תנור אבן או מסוע – תלוי כמה אתם רוצים להשקיע.

מקפיא להקפאת בצקים.

מקרר למחלקת הירקות.

אזורי פעילות שונים הכוללים כיור גדול.

מערוכים לבצק.

מגררת לגבינה.

מקרר ראווה לסלטים.

מקרר ראווה לשתיה.

מעמד ראווה לתצוגת הפיצות.

קופה רושמת.

אופנוע, ארגזים, סבלים – לשליחויות.

משטחים לחיתוך הפיצה.

לסיום,

התחום נראה פשוט וקל, אך למעשה הסטטיסטיקות מדווחות כי עסקים רבים בתחום אינם מחזיקים מעמד זמן רב ונסגרים תוך זמן קצר. כך שמדובר בעסק בעל סיכון גבוה יחסית, אך הוא תלוי בעיקר באופן הניהול. כי הביקוש הוא גבוה, והוא תמיד היה וימשיך להיות כך. הוא גם לא דורש ידע וניסיון רב, כך שהדבר העיקרי שהוא דורש כדי להתקיים ולהרוויח היטב זה ניהול טוב. אם תפעלו בהתאם למדריך ותוסיפו גם סיוע של יועץ עסקי מקצועי, יהיה לכם קל בהרבה להקים את העסק וליהנות מהצלחתו.

בואו ללמוד ולהיעזר במומחים המנוסים בתחום. אצלינו בסטארטיפ תהנו ממעטפת של ייעוץ ולווי אישי להקמת עסק, קידום עסק קיים, איתור מקורות מימון ועוד, הכל בהתאם לצורכי העסק שלכם. המוטו שלנו הוא להשיג לכם את ההצלחה. אצלינו תקבלו גם פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות מצדכם. אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונהיה בקשר. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך פותחים עסק של פיצרייה?

עסק בפיצרייה כולל בדרך כלל הכנה ומכירה של פיצה ומנות אחרות בהשראה איטלקית. זה יכול לכלול הכנת בצק מאפס, הכנת רטבים, חיתוך וגרידת מרכיבים ובישול פיצות בתנור, טאבון או גז. בנוסף לפיצה, פיצריה עשויה להציע גם פריטי תפריט אחרים כגון סלטים, כריכים וקינוחים.

 

ישנם מספר גורמים מרכזיים שיכולים לתרום להצלחת עסק פיצריה. אלה כוללים הצעת אוכל איכותי וטעים, מתן שירות לקוחות מעולה, וביסוס מוניטין חיובי בקהילה. בנוסף, בקרת עלויות וניהול מלאי יעילים יכולים לעזור לשמור על מחירים נמוכים ולשמור על רווחיות.

 

תעשיית הפיצריות יכולה להיות תחום תחרותי מאוד, עם הרבה סוגים וגדלים שונים של פיצריות שמתחרים על נתח השוק. חשוב להיות מודעים לתחרות ולהבדיל את הפיצריה שלכם מאחרות באזור, בין אם זה באמצעות פריטי תפריט ייחודיים, סוג שונה של אווירה או חווית אוכל, או אפילו גישה יצירתית להכנת פיצה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית לפיצרייה

תקציר מנהלים: אנו שמחים להציג את התוכנית העסקית שלנו עבור [שם פיצרייה], פיצריה חדשה באזור [שם העיר]. המטרה שלנו היא לספק ללקוחות פיצות איכותיות וטעימות העשויות מחומרי גלם טריים. התפריט שלנו יכלול מגוון אפשרויות פיצה מסורתיות וייחודיות, כמו סלטים, קינוחים ועוד.

 

שוק היעד שלנו יהיה אוהבי הפיצה המחפשים אפשרות לסעודה מזדמנת, גם לקוחות המחפשים אפשרות לטייק אווי או משלוח. כמו כן, נכוון לשוק המשרדים והעסקים המקומי, ונציע שירותי קייטרינג לאירועים ומפגשים.

 

אנחנו מתכננים לפתוח את הפיצרייה שלנו במיקום מעולה, עם מקומות ישיבה בשפע ואווירה מסבירת פנים. הפיצריה שלנו תכלול תנור אפייה, וצוות השפים המנוסים שלנו יכין את כל המנות שלנו במקום.

 

כמנהל של [שם פיצרייה], אני מחויב לספק פיצות איכותיות וטעימות ללקוחותינו ולספק שירות לקוחות מעולה. אנו בטוחים בהצלחה הפוטנציאלית של הפיצרייה שלנו ומצפים להפוך למרכיב עיקרי בקהילה.

 

*יש להוסיף מידע על היזם וניסיון שלו

 

מחקר שוק: בדקו את שוק הפיצה ואת התחרות באזור שלכם. תזהו את שוק היעד והבינו את הצרכים, העדפותיו והתנהגותו.

 

מוצר ושירותים: הגדירו את המוצרים והשירותים שתציעו, כגון סוגי פיצה, סלטים, כריכים וקינוחים. כמו כן, החליטו על אסטרטגיית התמחור ועיצוב התפריט.

 

מיקום: תזהו את המיקום הטוב ביותר עבור הפיצריה שלכם. קחו בחשבון גורמים כמו ראות, תנועה רגלית, תחרות בקרבת מקום וגישה לתחבורה ציבורית.

 

איוש עובדים: העריכו את מספר הצוות הנדרש ואת תפקידיהם, כמו כן, הערכת עלויות השכר, ההטבות וההכשרה.

 

מימון: חשבו את עלויות ההפעלה והעריכו את העלויות השוטפות של ניהול העסק. זהו את מקורות המימון, כגון הלוואות, משקיעים או חיסכון אישי.

 

תפעול: תכנון תוכנית לתפעול היומיומי, כולל ניהול מלאי, שירות לקוחות ובקרת עלויות.

 

שיווק: פיתוח אסטרטגיה לקידום העסק ומשיכת לקוחות. שקלו אפשרויות כגון מדיה חברתית, פליירים או קופונים.

 

תחזיות פיננסיות: צרו תחזיות פיננסיות, כולל דוחות רווח חזויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.

 

תוכנית עסקית טובה תכלול תיאור ברור ומפורט של תפיסת הפיצריה, שוק היעד, תחזיות פיננסיות ואסטרטגיה שיווקית. כמו כן, זכרו כי עליכם להתייעץ עם הרשויות החוקיות והרגולציות באזור שלכם כדי להבטיח שיש לכם את הרישיונות וההיתרים הנכונים להפעלת עסק של פיצריה, אולי זה גם רעיון טוב להתייעץ עם יועץ פיננסי או עסקי.

פניה מהירה: