חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לפתיחת חנות קפואים

כדי להקים חנות למוצרים קפואים נדרשת לוגיסטיקה לא מעטה. המוצרים חייבים להיות בהקפאה ולכן איין מקום להנחות וזלזול בתקנים, אחרת, המוצרים עלולים להתקלקל. כאן תקבלו מידע על הקמת חנות למכירת מוצרים קפואים כמו בשר, דגים, נקניקיות, מארזי ירק, פירות קפואים ועוד.

מי קהל היעד?

חנות קפואים משווקת מוצרים קפואים המצריכים בישול והכנה נוספת. קהל היעד הוא בדרך כלל בעלי קיטרינג או מטבח תעשייתי, בעלי מסעדות, שפים ואף בעלי משקים פרטיים המעוניינים לקנות בזול.

מה תמכרו בחנות הקפואים?

בחנות כזו רצוי להתחיל אך ורק במוצרים קפואים. בהמשך, עם התפתחות החנות ניתן להמשיך ולשלב מוצרים נוספים, שלא מצריכים הקפאה. 

קפואים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מוצרים קפואים יש הרבה. אתם תחליטו עם איזה ספקים לעבוד ואת מי לשווק.

מוצרים קפואים לדוגמא:

פירות קפואים: תותים, דובדבנים, מנגו, אננס, קיווי ועוד.

מזון מהיר להכנה: צ'יפס, פיצות, בקלאווה, מלוואח ועוד בצקים שונים.

ירקות חתוכים: שעועית, אפונה, לקט ירקות, ברוקולי, לביבות דקל ועוד. 

וכמובן, שווקו בשר, עופות ודגים שונים קפואים.

מהם השלבים להקמת חנות למכירת מוצרים קפואים?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – קודם כל, אתם צריכים לפנות לייעוץ עסקי לבדיקת כדאיות הקמת העסק. רק אחר כך תוכלו להתחיל להקים בפועל את העסק שלכם. מה תפקידו של יועץ עסקי? יועץ עסקי יבנה עבורכם תוכנית עסקית מקיפה בה הוא יכלול כל מה שפתיחת העסק מצריכה. הוא יתייחס להכנסות, הוצאות, בלאי ועוד.
  2. פתיחת תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי לצורך דיווח חוקי כנדרש.
  3. תדרשו לשכור מקום מתאים לחנות. מקום נעים ומאוורר אך מספיק גדול כדי להכיל את כל המקפיאים הנדרשים.
  4. רכישת ציוד  – תדרשו לקנות דלפק מכירה, כסא משרדי וקופה ממוחשבת לעמדת המכירה. לסחורה תדרשו לרכוש מקפיאים איכותיים.
  5. רכישת ביטוחי חובה – ללקוחות השוהים בבית העסק ולכל הסחורה הקיימת.
  6. מיתוג ופרסום – הפרסומת של העסק שלכם שווה הרבה. ככל שתשקיעו בפרסומת איכותית יותר, העסק שלכם יקבל שם טוב יותר. פנו ליועץ שיווקי, בקשו ממנו עבודה מקצועית וטובה. למיתוג פנו למשרד מיתוג ולעצמכם תשאירו את העבודה בתחום שלכם. בצורה כזו העבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר.

מהי עלות הקמת העסק?

עלות הקמת עסק של מכירת מוצרים קפואים משתנה בהתאם לגודל העסק המוקם. ערכו רשימה מסודרת של כל ההוצאות ההתחלתיות, כללו בה את עלות השכרת המבנה, עלות רכישת הציוד והסחורה וכמובן, אל תשכחו להוסיף את עלויות שכר העובדים. לקבלת הערכה מדויקת ככל הניתן, פנו ליועצים העסקיים שזה התמחותם, לסייע לעסקים בהקמה.

רוצים לפתוח עסק חדש ומצליח? מעוניינים להקים עסק למכירת קפואים? הכירו את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. אנו כאן כדי ללוות ולהקים יחד אתכם את העסק החדש שלכם. אנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית מסודרת שתכיל את כל פרטי הקמת העסק החדש. נבדוק האם אכן שווה לכם להקים עסק כזה. ונלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שהעסק שלכם יהפוך אכן לעסק מוצלח ומכניס. 

כי בשבילנו, העסק שלכם הוא בראש ובראשונה.

איך פותחים חנות קפואים?

חנות קפואה היא חנות המתמחה במכירת מזון קפוא כגון ארוחות ערב קפואות, פירות וירקות קפואים ובשרים קפואים. הרעיון של מזון קפוא החל לצבור פופולריות בתחילת המאה ה-20 עם התפתחות טכנולוגיות הקפאה חדשות. שיטות חדשות אלו אפשרו לשמר מזון לפרקי זמן ארוכים יותר מבלי לאבד מאיכותו או טעמו. כיום, מזון קפוא נותר בחירה פופולרית עבור צרכנים רבים בשל הנוחות וחיי המדף הארוכים שלו.

תוכנית עסקית לפתיחת חנות קפואים

תקציר מנהלים:

הציגו את העסק, כולל שמו ומיקומו, סכמו את עיקרי התוכנית, לרבות אילו מוצרים ושירותים יוצעו, שוק היעד, תחרות ותחזיות פיננסיות.

 

תיאור העסק:

ספקו פרטים נוספים על העסק, כולל הצהרת הייעוד והערכים שלו, הסבירו מה מייחד את העסק ומדוע הוא יצליח ותארו את המוצרים והשירותים שיוצעו.

 

ניתוח שוק:

זהו את שוק היעד של העסק, נתחו את התחרות, כולל נקודות החוזק והחולשה שלהן.

הסבירו כיצד העסק ימקם את עצמו בשוק כדי להצליח.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

תארו את אסטרטגיות השיווק והפרסום שישמשו כדי להגיע לשוק היעד.

הסבירו כיצד העסק יפיק מכירות, כולל כל השותפויות שייווצרו.

 

תפעול וניהול:

תארו את הפעילות השוטפת של העסק, לרבות ניהול מלאי, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה.

תארו את צוות הניהול וכישוריו והסבירו את המבנה המשפטי של העסק וכל היתרים או רישיונות שיידרשו.

 

תחזיות פיננסיות:

 

ספקו תחזיות פיננסיות לעסק, כולל דוחות רווח חזויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.

הסבירו כל מימון שיידרש וכיצד יתקבל.

 

כללו כל מידע נוסף התומך בתוכנית, כגון מחקר שוק, קורות חיים של חברי צוות העובדים ומכתבי כוונות מספקים או שותפים.

בנוסף, מומלץ להתייעץ עם יועץ עסקי, רואה חשבון, עורך דין ומומחים אחרים לפני סיום התוכנית.

דוגמא לתוכנית עסקית לפתיחת חנות קפואים

תקציר מנהלים:

חנות המזון הקפוא היא קונספט חדש המתמחה בארוחות קפואות וקינוחים. החנות תמוקם במרכז קניות הומה במרכז העיר של עיר מרכזית, עם גישה נוחה ללקוחות ושפע של חניה. החנות תציע מבחר רחב של מזון קפוא, כולל אפשרויות צמחוניות וללא גלוטן. 

 

תיאור חברה:

חנות המזון הקפוא תהיה חברה בבעלות פרטית, בבעלותו ובניהולו של __.

ל__ יש ניסיון בתעשיית המזון, ויש לו רצון לספק ללקוחות אפשרויות מזון קפוא איכותי, טעים ונוח.

 

מוצרים ושירותים:

חנות המזון הקפוא תציע מגוון רחב של מזונות קפואים, חלק מהמוצרים המוצעים יכללו:

 

– בשרים

– מבחר דגים

– נקניקיות

– מבחר של פירות קפואים

 

שוק היעד:

 

שוק היעד של חנות המזון הקפוא יהיה בעלי קייטרינג, לקוחות פרטיים או מטבח תעשייתי. החנות תפנה גם למי שיש מגבלות תזונתיות וזקוקים לאפשרויות ללא גלוטן או צמחוניות.

 

שיווק ומכירות:

 

חנות המזון הקפוא תשתמש בשילוב של שיטות שיווק מסורתיות ודיגיטליות כדי למשוך לקוחות. 

 

שיטות אלו יכללו:

 

– מודעות מודפסות בעיתונים מקומיים ובמגזיני לייף סטייל

– שיווק ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכו')

– קמפיינים שיווקיים בדוא"ל

– חלוקת פליירים וחוברות בקהילה המקומית

– מבצעים והנחות בחנות

 

תחזיות פיננסיות:

 

השקעה ראשונית משתנה בין עסק לעסק.

ההשקעה כוללת את עלות השכרת השטח, רכישת ציוד ומלאי והוצאות שיווק.

פניה מהירה: