חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת עסק לבניה קלה!

בניה קלה היא חידוש מהעשור האחרון. הבניה הקלה היא שיטת בניה המאפשרת בנייה מהירה וזולה יותר מהבניה הרגילה והמקובלת. כדי לבנות מבנים בשיטת בניה קלה, יש צורך בידע מקצועי. לאחר שרכשתם את הידע המקצועי ואתם מעוניינים לפתוח עסק ולהיכנס לשוק, כדי שתבדקו מה צריך מבחינה עסקית כדי להקים עסק כזה. היועצים העסקיים בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם.

מי קהל היעד?

בניה קלה יכולה לעניין כל בעל קרקע המעוניין בבניית יחידה/דירה/מחסן. אתם יכולים להציע את שירותיכם למוסדות ציבוריים שנתקלים במחסור במקום. אתם יכולים לפנות למגזר העסקי והתעשייתי או למשקי בית פרטיים. בדקו לאיזה קהל יעד אתם מעוניינים לחדור וכך יהיה לכם קל יותר בהמשך. 

מהם השלבים לפתיחת העסק?

בניה קלה
  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – עוד לפני שתתחילו לעבוד ולפרסם את עצמכם, אתם חייבים לפנות לייעוץ עסקי לבניית תכנית עסקית. אחרת, העסק שלכם יכול ליפול. למה עד כדי כך? כל עסק חייב תוכנית עסקית מפורטת שיוודא את כדאיותו. על פי הנתונים הנאגרים בבניית התוכנית העסקית תגיעו למסקנה אם בניית עסק כזה תשתלם לכם. אחרי שיש תוכנית עסקית ברורה מתחילים בגיוס המימון למימוש הפוטנציאל העסקי.
  2. רישוי העסק – כדי להיות קבלן חייבים רישיון. אם למדתם במקום מורשה תקבלו את הרישיון כחלק
    מתהליך ההתמקצעות. דווחו על עיסוקכם לרשויות המס –  פנו למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  3. רכישת ציוד  – תדרשו לגייס את עלויות הציוד (פלטות מבודדות, פאנלים, מברג ועוד) ולרכוש אותו מספק אמין ובעל תנאים נוחים. בררו מחירים, אתם עשויים לגלות פערים משמעותיים.
  4. רכישת ביטוחי חובה – בית עסק העלול להיחשף לתביעות חייב למגן את עצמו בביטוחי חובה. רכשו ביטוח תכולה וביטוח צד ג, התייעצו עם יועץ ביטוח לבדיקת הפוליסות המתאימות לכם.
  5. מיתוג ופרסום – אם אתם רוצים שהעסק שלכם ירוויח ולקוחות יפנו אליכם, העסק שלכם חייב להיות ממותג בצורה מקצועית ומשכנעת. רק כך אנשים יבחרו דווקא בכם. הקציבו סכום לסעיף השיווק והפרסום.

מהי עלות הקמת העסק?

את החומרים תקנו רק אחרי שלקוח מזמין עבודה. כך שאת עלות החומרים באופן שוטף תשלמו מהכסף שתקבלו. עלות הקמת העסק שלכם מורכבת מעלויות רואה חשבון, יועץ עסקי, ציוד, רכב, ביטוחי עסק ועוד. כדי לקבל תוכנית עסקית בנויה ומפורטת היטב, פנו אלינו. היועצים העסקיים בחברתינו ימנפו את העסק שלכם להצלחה.

ייעוץ עסקי לקבלני בנייה קלה

קבלנים מוצאים אצלינו ייעוץ עסקי מקצועי ומותאם לצרכים שלנו.גם אתם יכולים ליהנות מכך. פנו ליועצים העסקיים המובילים. לקביעת פגישה ראשונית חינם דברו איתנו.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך בונים תוכנית עסקית לעסק לבניה קלה?

עסקי בנייה קלה מתייחסים לבניית מבנים בקנה מידה קטן ולא מורכב. סוג זה של עסקים מתמקד בדרך כלל בפרויקטים כגון תוספות ושיפוצים של הבית, גינון חיצוני, מרפסות ופטיו וסוגים דומים של פרויקטים. עסקים של בנייה קלה מעסיקים לעתים קרובות אנשי מקצוע מיומנים, כגון נגרים, בנאים וחשמלאים, כדי להשלים את העבודה, והם בדרך כלל עובדים בצמוד ללקוחות כדי להבין את הצרכים שלהם ולספק שירותי עיצוב ובנייה המותאמים לצרכים אלה. המטרה של עסק בנייה קלה היא בדרך כלל לספק ללקוחותיו פתרונות איכותיים, חסכוניים ובזמן, תוך בניית קשרים ארוכי טווח.

תוכנית עסקית לעסק לבניה קלה

תקציר מנהלים

סקירה קצרה של החברה, כולל המטרות שלה, המוצרים והשירותים המוצעים, שוק היעד וסיכויי צמיחה.

 

תיאור חברה

  • תיאור מפורט של החברה, ההיסטוריה שלה, הבעלות והמבנה המשפטי שלה.
  • הסבר על הצורך בשוק בשירותי החברה וכיצד היא מתכננת לענות על צורך זה.

 

ניתוח שוק

  • ניתוח שוק היעד, כולל נתונים של גודל שוק.
  • דיון על התחרות וכיצד החברה מתכננת לבדל את עצמה ממתחריה.

 

מוצרים ושירותים

תיאור המוצרים והשירותים המוצעים, כולל אסטרטגיית התמחור וכיצד החברה מתכננת להישאר תחרותית.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

סקירה של אסטרטגיות השיווק והמכירות של החברה, לרבות שוק היעד שלה, מאמצי הפרסום והקידום וערוצי המכירה.

 

תוכנית מבצעים

תיאור פעילות החברה, לרבות המיקום הפיזי, תהליכי הייצור וצרכי הציוד והטכנולוגיה.

צוות ניהול

תיאור צוות הניהול של החברה, לרבות הרקע והניסיון שלו, וכיצד הם יתרמו להצלחת החברה.

 

תכנית פיננסית

תחזיות פיננסיות מפורטות לחברה, לרבות דוחות רווח, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.

 

סיכום

סיכום נקודות המפתח מהתוכנית העסקית וחזרה על ייעודה וסיכויי הצמיחה של החברה.

דוגמא לתוכנית עסקית לעסק לבניה קלה

תקציר מנהלים

העסק מתמחה בשיפוצים, תוספות ושיפוצי בתים. המטרה שלנו היא לספק פתרונות איכותיים וחסכוניים ללקוחותינו, תוך בניית קשרים ארוכי טווח ושמירה על מוניטין חיובי. אנו מתכננים להשיג זאת באמצעות המחויבות שלנו לשירות לקוחות יוצא דופן וצוות אנשי מקצוע מיומנים שלנו.

 

תיאור חברה

החברה תיווסד על ידי ___, נגר ותיק עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בענף הבנייה. השירותים שלנו מתמקדים בפרויקטים כגון שיפוצים, תוספות, גינון חיצוני, מרפסות ופטיו וסוגים דומים של פרויקטים.

 

ניתוח שוק

שוק היעד הוא בעלי בתים בכל הארץ. שוק זה מורכב משילוב של משפחות מבוססות, רוכשי בתים ראשונים ועוד. מחקרי השוק שלנו מצביעים על כך שיש דרישה חזקה לפתרונות איכותיים וחסכוניים לפרויקטים של שיפוץ והשבחת הבית.

 

מוצרים ושירותים

החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות:

  • שיפוץ הבית
  • תוספות חדרים
  • גינון חיצוני 
  • מרפסות ופטיו
  • שירותי חשמל ואינסטלציה

אסטרטגיית התמחור שלנו היא להציע תעריפים תחרותיים תוך שמירה על איכות הביצוע. אנו מאמינים שהמחויבות שלנו לשירות לקוחות יוצא דופן וצוות אנשי מקצוע מיומנים שלנו יבדילו אותנו מהמתחרים ויעניקו לנו יתרון תחרותי.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

החברה תשווק את שירותיה באמצעות שילוב של פרסום מקוון ולא מקוון, וכן פניות מפה לאוזן. הפרסום המקוון שלנו יכלול אתר אינטרנט ונוכחות במדיה חברתית, בעוד שהפרסום הלא מקוון שלנו יכלול מודעות ופרסומות ברדיו. בנוסף, אנו מתכננים ליצור שותפויות עם סוכני נדל"ן מקומיים וחנויות שיפוץ הבית כדי לקדם את שירותינו ללקוחותיהם.

 

תוכנית מבצעים

מיקום המשרד יהיה ב____ ויכלול שטח אחסון לכלים וחומרים. תהליכי הייצור שלנו יתמקדו באספקת ביצוע באיכות גבוהה וניהול פרויקטים יעיל, תוך שימוש בשילוב של טכניקות בנייה מסורתיות ומודרניות.

 

צוות ניהול

מייסד ובעלים של חברה ישמש כמנכ"ל. הוא יהיה אחראי על הניהול וההכוונה הכוללת של החברה, לרבות מכירות, שיווק וניהול פיננסי. בנוסף, חברת בנייה קלה תעסיק צוות של אנשי מקצוע מיומנים, לרבות נגרים, בנאים וחשמלאים, להשלמת העבודה.

 

תכנית פיננסית

דוחות הרווח החזויים, המאזנים ודוחות תזרים המזומנים שלנו מצביעים על כך שהחברה תהיה רווחית עד סוף השנה השנייה, ותניב תשואות חזקות למשקיעים.

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק

 

סיכום

החברה עומדת להפוך למובילה בתעשיית הבנייה הקלה על ידי אספקת פתרונות איכותיים וחסכוניים עבור לקוחותינו. המחויבות שלנו לשירות לקוחות יוצא דופן, צוות אנשי מקצוע מיומנים שלנו והניהול הפיננסי התקין שלנו הופכים אותנו להזדמנות השקעה חזקה.

פניה מהירה: