חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת חנות קרמיקה וכלים סניטרים

מעונינים לפתוח חנות למכירת קרמיקה וכלים סניטרים? יש דברים חשובים שחשוב להכיר אותם לפני שמקימים חנות כזו. כאן תקבלו מידע עסקי באדיבות מומחים לעסקים בהקמה. 

מי קהל היעד של חנות קרמיקה וכלים סניטרים?

חנות קרמיקה תפנה לעוסקים בבנייה. חפשו רצפים וקבלנים לערוך איתם דילים ושיתופי פעולה להגדלת המכירות. 

מהם השלבים לפתיחת חנות קרמיקה? 

  1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – עסק מצליח מתחיל עם תוכנית עסקית מוצלחת. לא פותחים עסק לפני שבודקים טוב את השוק, את העלויות ואת מקורות המימון האפשריים. לצורך כך פונים ליועץ עסקי שיבדוק זאת. לא כל יום פותחים עסק ואם אתם רוצים להיות רגועים, אל תוותרו על כך. פנו ליועץ עסקי מנוסה שיבנה עבורכם תוכנית עסקית בצורה מקצועית. 
כלים סניטרים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  1. פתיחת תיק עוסק פטור\מורשה –  רלוונטי למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. השיגו את כל הרישיונות הנדרשים לתפעול העסק. כדי לקבל סיוע, דברו איתנו.
  2. תדרשו להשכיר מקום מתאים בעל שטח עצום שיכיל את כל סוגי החומרים שימכרו בחנות. כולל תצוגות ודגמים שונים להשראה והתרשמות.
  3. רכישת ציוד  – תדרשו לקנות מעמדים ייעודיים לתצוגת קרמיקות, סטנדים מתאימים לברזים, כיורים ועוד. אחרי שרכשתם את הציוד ואת הביטוחים הנדרשים תוכלו להזמין את הסחורה.
  4. רכישת ביטוחי חובה – לעצמכם, ללקוחות השוהים בבית העסק ולסחורה הקיימת.
  5. מיתוג ופרסום – אם אתם רוצים שהלקוחות שלכם יפנו דווקא אליכם, אתם חייבים לדאוג לכך שכולם יכירו אתכם. כמובן בצורה חיובית. פנו ליועץ שיווקי, בקשו ממנו שיווק איכותי ומקצועי. שווה לכם להשקיע בשיווק טוב.

מהי עלות הקמת העסק?

הקמת עסק של חנות קרמיקות היא השקעה גדולה מאוד. אמנם לא תקנו כמויות גדולות של קרמיקות בלי לקבל הזמנות. אבל גם עלויות הכמות הקטנה מכל סוג, השכרת השטח, מיזוג, פרסומת, מקום אחסון וכל היתר, מגיעה לעלות של מאות אלפי שקלים!

יועץ עסקי מומלץ לעסק בהקמה

פתיחת חנות חדשה של קרמיקות וחומרי בניה היא רעיון טוב לעסק רווחי. אבל תלוי איך מקימים אותו. אי אפשר לפתוח עסק חדש בלי להתייעץ עם המומחים בייעוץ עסקי. אנחנו כאן בשבילכם. חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. פנו אלינו ואנו נבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת שתכיל את כל פרטי הקמת עסק של חנות לקרמיקות וחומרי בניה. אנו נבדוק את כדאיות פתיחת העסק וכמה הוא דורש ממכם. כדי שתדעו שאתם יכולים להיות בטוחים ורגועים.

איך מקימים חנות קרמיקה וכלים סניטריים?

בעסק של חנות קרמיקה בדרך כלל יש מגוון רחב של פריטים, החל מפריטים שימושיים כמו צלחות, קערות ואגרטלים, ועד לפריטים דקורטיביים כמו פסלים ופסלונים. חנויות רבות מציעות גם שיעורים וסדנאות בהן הלקוחות יכולים ללמוד כיצד להכין כלי חרס בעצמם. עסקים אלה בעלי ידע ומספקים מוצרים באיכות גבוהה. חלק מהחנות עשויה להיות מקוונת גם כן כדי להגיע לקהל רחב יותר.

תוכנית עסקית להקמת חנות קרמיקה וכלים סניטריים

לפני יצירת תוכנית עסקית להקמת חנות קרמיקה וכלים סניטריים, כדאי לשקול את הדברים הבאים:

מחקר שוק: בדקו את הביקוש לקרמיקה וכלים סניטריים באזור שלכם, זהו את שוק היעד שלכם ואת הצרכים שלהם.

ניתוח מתחרים: נתחו את התחרות וזיהוי נקודות החוזק והחולשה של המתחרים.

בחירת מוצרים: החליטו על סוגי הקרמיקה והכלים הסניטריים שתציעו, כולל אפשרויות יוקרה או בינוניות.

מבנה עסקי: החליטו על המבנה המשפטי של העסק שלכם, כגון בעלות יחידה, שותפות או תאגיד.

תחזיות פיננסיות: צרו תחזיות פיננסיות מציאותיות, כולל הכנסות והוצאות חזויות.

אסטרטגיית שיווק ומכירה: פתחו תוכנית לקידום ומכירת המוצרים שלכם.

תוכנית תפעול: קבעו כיצד תנהלו את התפעול השוטף של העסק שלכם, כולל כוח אדם, ניהול מלאי ולוגיסטיקה.

ציות לחוק ולרגולציה: וודאו שהעסק שלכם עומד בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים, כגון תקנות בטיחות , בריאות והיתרי עסקים.

ביטוח: שקלו את סוג הביטוח שתצטרכו כדי להגן על העסק והלקוחות שלכם.

מיקום: זהו מיקום מתאים לחנות שלכם, מיקום אשר יש לו מספיק תנועה רגלית וחניה, הנגישו בקלות לשוק היעד שלכם.

דוגמא לתוכנית עסקית להקמת חנות קרמיקה וכלים סניטריים

תקציר מנהלים:

חנות קרמיקה וכלים סניטריים המרכזית שלנו תציע מגוון רחב של קרמיקה איכותית בעבודת יד למטבח ולבית. שוק היעד שלנו הם אנשים שמעריכים את היופי והשימושיות של קרמיקה ומחפשים פריטים ייחודיים ואיכותיים. אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים על ידי הצעת עיצובים ייחודיים, שירות מותאם אישית וסדנאות ושיעורים עבור לקוחות שילמדו כיצד ליצור קרמיקה משלהם.

ניתוח תעשייה:

שוק הקרמיקה צומח בקביעות בשנים האחרונות, יש התעניינות מוגברת בפריטי עיצוב הבית בעבודת יד ופריטים ייחודיים. עם זאת, התחרות בשוק היא עזה עם הרבה עסקים קטנים בתחום הקרמיקה וחנויות קמעונאיות גדולות המציעות מוצרים דומים.

ניתוח שוק:

שוק היעד שלנו הוא אנשים עם תשוקה לקרמיקה ופריטי עיצוב ייחודיים לבית. הם מוכנים לשלם יותר עבור פריטים איכותיים בעבודת יד ומעריכים את המגע האישי שמגיע עם רכישה מעסק קטן. אנו נכוון גם לאנשים שמעוניינים ללמוד על קרמיקה ורוצים לקחת סדנאות ושיעורים.

תיאור המוצר והשירות:

החנות שלנו תציע מגוון רחב של קרמיקה בעבודת יד למטבח ולבית, לרבות כלים, ספלים, אגרטלים ופריטי נוי, הקרמיקה שלנו תהיה עשויה מחומרים איכותיים, מה שמבטיח עמידות וגימור אטרקטיבי.

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

נשווק את החנות שלנו באמצעות מדיה חברתית ופרסום מקומי, כמו כן, נפנה למעצבי פנים מקומיים ולחנויות לעיצוב הבית כדי להציע את המוצרים שלנו במשלוח. אנו נציע שירות מותאם אישית ונבנה מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו כדי לעודד עסקים חוזרים. בנוסף, נציע כרטיסי מתנה כדי למשוך ולשמר לקוחות.

תוכנית מבצעים:

החנות שלנו תמוקם באזור עתיר תנועה עם חלון ראווה למשיכת לקוחות נכנסים. יהיה לנו אתר אינטרנט למכירות ושירות לקוחות. יהיה לנו גם אזור נפרד לסדנאות וחוגים. אנו נשמור על מלאי קטן ונחדש מלאי לעתים קרובות כדי להבטיח שתמיד יהיה לנו מבחר חדיש של מוצרים.

ניהול וארגון:

החנות שלנו תהיה בבעלות ותופעל על ידי [שמך], בעל ניסיון של [מספר שנים] בתעשיית הקרמיקה. [שמך] יהיה אחראי על התפעול השוטף של החנות, לרבות רכש, ניהול מלאי ושירות לקוחות. יהיה לנו גם עובד אחד או שניים במשרה חלקית שיסייעו במכירות ובשירות לקוחות.

תחזיות פיננסיות:

עלויות ורווח שונות מעסק לעסק.

ההוצאות שלנו יכללו שכירות מקום, מלאי, שיווק ומשכורות לעובדים. 

פניה מהירה: