חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת חנות דפוס מצליחה!

חנות דפוס המדפיסה עבודות קטנות היא רעיון עסקי טוב למבינים בתחום. יש אזורים בהם התחרותיות גבוהה מאוד בתחום ולכן חשוב לבדוק את העניין לפני הקמת חנות כזו.

מי קהל היעד?

  1. אנשים פרטיים הנזקקים לעבודות דפוס מזדמנות.
  2. מחותנים המזמינים הזמנות ומזכרות לאירועים.
  3. פיתוח תמונות למשפחות.
  4. כרזות ושלטים לעסקים.

מהם השלבים לפתיחת העסק ?

  • רישוי העסק – מבחינה חוקית הקמת בית דפוס דורשת רישיון עסק. לצורך כך פנו אלינו, אתם צריכים יועץ שמבין ברישוי עסקים. בנוסף חייבים תעודת עוסק. לצורך כך פנו לרואה חשבון לפתיחת תיק ברשויות המס כנדרש. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • בדיקת עלויות וגיוס מימון – חנות חדשה היא השקעה גדולה. אתם ודאי חוששים מאוד. ואתם אכן צודקים. לפתוח עסק בלי ליווי אישי של יועץ עסקי, זה מורכב. חשוב לפנות ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת עם כל מה שהקמת חנות דפוס דורשת. אחרי שיש לכם תוכנית עסקית מקצועית, אתם יכולים להתחיל בהקמת העסק.
  •  השכרת מקום מתאים. תדרשו למצוא מקום מספיק גדול וממוזג להקמת העסק.
  • רכישת ציוד  – תדרשו לקנות שולחנות, כסאות, מדפסות, מחשבים, מכונות צילום וכל מה שאתם רוצים שיהיה בבית העסק שלכם.
  • רכישת ביטוחי חובה – חשוב שתרכשו פוליסת ביטוח תכולה וביטוח מבנה לבית העסק שלכם. יש ציוד יקר, מבנה ולקוחות שמבקרים בבית העסק ולא כדאי להישאר חשופים לנזקים ותביעות.
  • מיתוג ופרסום – אם קיימת כבר חנות דפוס בעירכם, התחרות שלכם גדולה. אבל גם אם אתם הראשונים, אתם עדיין חייבים להשקיע בפרסומת. אין כמו פרסומת איכותית שמושכת את קהל היעד ישר לחנות שלכם. פנו למשרד פרסום מוביל קבלת חבילת פרסום לעסק מתחיל. אמנם זה יעלה לכם הרבה כסף אבל העלות הזו שווה ומוכיחה את עצמה מיד.

רוצים לקבל פרטים נוספים מיועץ עסקי מומלץ לעסקים בהקמה?

אתם מוזמנים לפנות אלינו. חנות מצליחה מתחילה עם תוכנית עסקית מוצלחת. אל תוותרו על כך. חברת המפתח לליווי והקמת עסקים נועדה בדיוק בשבילכם. אנו מתמחים בבניית תוכנית עסקיות לעסקים בהקמה. כדי לקבל ייעוץ עסקי מהמובילים בתחום, דברו איתנו.

איך פותחים חנות דפוס מצליחה?

חנות דפוס היא חנות המתמחה בהדפסת טקסט וגרפיקה על גבי סוגי מדיה שונים כמו נייר, קרטון, בד ופלסטיק. חנויות אלו יכולות להציע מגוון רחב של שירותים, לרבות דפוס דיגיטלי, דפוס אופסט, דפוס מסך ודפוס אותיות. הם יכולים להדפיס פריטים כמו ספרים, חוברות, כרטיסי ביקור, פוסטרים וחומרי אריזה. בתי דפוס רבים מציעים גם שירותי עיצוב ושירותי דיוור כדי לעזור ללקוחות להשלים את הפרויקטים שלהם. הם עשויים לשרת מגוון של לקוחות, כולל אנשים פרטיים, עסקים קטנים ותאגידים גדולים.

תוכנית עסקית להקמת חנות דפוס מצליחה

תוכנית עסקית לבית דפוס צריכה לכלול את האלמנטים הבאים:

 

תקציר מנהלים: סעיף זה אמור לספק סקירה קצרה של העסק, כולל הצהרת המטרות של החברה, השירותים המוצעים, שוק היעד ותחזיות פיננסיות.

 

ניתוח תעשייה: סעיף זה אמור לספק סקירה כללית של תעשיית הדפוס, כולל גודל שוק, קצב צמיחה, מתחרים מרכזיים. זה צריך לכלול גם מידע על שוק היעד של העסק.

 

תיאור חברה: סעיף זה צריך לספק תיאור מפורט של החברה, לרבות המבנה המשפטי שלה, צוות ההנהלה וכל מידע רקע רלוונטי.

 

שירותים: בסעיף זה יש לתאר את סוגי שירותי הדפוס שמציע בית העסק, לרבות דפוס דיגיטלי, דפוס אופסט, דפוס מסך ודפוס אותיות. כמו כן, עליו לתאר שירותים נוספים כגון עיצוב ושירותי דיוור.

 

תוכנית שיווק: סעיף זה צריך לתאר את האסטרטגיה השיווקית של החברה, לרבות פרסום, קידום מכירות ויחסי ציבור. זה צריך לכלול גם מידע על תמחור, מכירות וערוצי הפצה.

 

תוכנית תפעולית: סעיף זה צריך לתאר את הפעילות השוטפת של העסק, לרבות ציוד, מלאי, ספקים ועובדים.


תוכנית פיננסית: סעיף זה צריך לכלול תחזיות פיננסיות עבור העסק, כולל דוחות רווח, דוחות תזרים מזומנים ומאזנים.

דוגמא לתוכנית עסקית להקמת חנות דפוס מצליחה

תקציר מנהלים:

חנות  דפוס היא חנות חדשה שתמוקם במרכז העיר של ___. המשימה שלנו היא לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה לעסקים קטנים, לעמותות ולאנשים פרטיים באזור. אנו נציע מגוון רחב של שירותים לרבות דפוס דיגיטלי, דפוס אופסט, דפוס מסך ודפוס אותיות. אנו נציע גם שירותי עיצוב, שירותי קלסרים ושירותי דיוור כדי לעזור ללקוחותינו להשלים את הפרויקטים שלהם.

 

ניתוח תעשייה:

תעשיית הדפוס היא תעשייה תחרותית מאוד, עם שחקנים גדולים וותיקים בשוק. עם זאת, יש ביקוש הולך וגובר לשירותי דפוס כגון הדפסת אותיות והדפסת מסך. עסקים קטנים ועמותות בפרט מחפשים שירותי דפוס איכותיים ובמחיר סביר כאחד.

 

תיאור חברה:

חברה זו היא בעלות יחידה בבעלותו ומופעלת על ידי __ יש ניסיון של ___

 

שירותים:

חברה זו תציע מגוון רחב של שירותי דפוס, לרבות דפוס דיגיטלי, דפוס אופסט, דפוס רשת והדפסת אותיות. אנו נציע גם שירותי עיצוב, שירותי קלסרים ושירותי דיוור כדי לעזור ללקוחותינו להשלים את הפרויקטים שלהם.

 

תכנית שיווק:

החברה תתמקד בהגעה לעסקים קטנים באמצעות פרסום ממוקד ומבצעים. כמו כן, נמנף את המדיה החברתית ושיווק מקוון כדי להגיע לקהל רחב יותר. אנו נציע תמחור תחרותי והבטחת שביעות רצון למשוך לקוחות ולשמר אותם.

 

תוכנית מבצעים:

החברה תפעל במרכז העיר ___. לחברה יהיו שני עובדים במשרה מלאה ויתבצע חלק מהשירותים המיוחדים כגון הדפסת אותיות. נרכוש ציוד כגון מדפסות וציוד קלסרים, ונשמור על מלאי מספיק של נייר וחומרים נוספים.

 

תכנית פיננסית:

עלויות וצפי רווח משתנות מעסק לעסק

 

שימו לב שזוהי רק דוגמה והמספרים ופרטים נוספים עשויים להשתנות בהתאם למיקום ולשוק היעד. חשוב להתייעץ עם מומחים בנושאים יועצים עסקיים, חשבונאיים ומשפטיים, כמו גם עם אנשי מקצוע אחרים, כדי להבטיח שהתוכנית העסקית שלכם תהיה מדויקת ומציאותית.

פניה מהירה: