חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך להקמת חברה לשירותי גביה!

כל עסק המעניק ללקוחותיו אשראי, מכיר את המצב ומודע לכך שהגביה לא קלה. קשה להאציל סמכויות ולדרוש תשלומים על ביצוע המלאכה בצורה תקיפה. עיכוב בתשלומים פירושו סיכוי גדול לאיבוד הכסף טוטאלית. אנשים שוכחים, מאבדים את כספם מכל סיבה אחרת וזהו זה. לבעל העסק לא תמיד יש את הפניות לעמוד על שלו ולנהל גבייה נוקשה וכך כספים נעלמים בדרך.

זאת הסיבה לביקוש לגורם מוסמך שידרוש את התשלומים בתוקף ובעקביות. עסק לשירותי גבייה לוקח על עצמו גביית תשלומים. חברת גבייה הינה תחום מבוקש ופופולארי בשנים האחרונות. חברת גבייה עובדת בשיתוף עם עורך דין מוסמך כך שבכל מקרה בו לקוח שאינו מוכן לשלם את הכסף, היא תשדר לו את רצינות העניין. אם הוא לא יסכים לשלם, בית משפט יטפל בו. כמובן שבעל העסק הוא זה שישלם לחברת הגביה עבור התיווך והעבודה.

מי צריך שירותי גבייה?

  1. בעלי עסקים פרטיים. כל בעל עסק פרטי המעניק שירות ללקוחותיו, צריך לגבות את הכסף בסוף יום העבודה או החודש. לא כל בעל עסק בנוי לעמוד על שלו. חברת גבייה תעשה עבורו את העבודה.
  2. משפחות ענפות – משפחה שרוצה לשמור על קשר, לקנות מתנות בעתות שמחה, לארגן מפגשים שעולים כסף ולנהל קופת משפחה מצליחה, יכולה לפנות לעסק המעניק שירותי גבייה להקלה בגביית הכספים.
  3. בניינים משותפים – כל ועד בית שמתקשה באיסוף החודשי, ישמח לעשות סוף לדבר. הוא יפנה לעסק לשירותי גבייה שיתעסק עם ועד הבית ויקח על עצמו את גיוס הכסף כנדרש.
  4. מועצות אזוריות – ישנן מועצות אזוריות השוכרות חברת גביה שהיא זו שתגבה את תשלומי המים / דמי חברות וכדומה.
חברת גביה

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת עסק לשירותי גביה?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – כדי להקים עסק חדש, חובה לפנות לייעוץ עסקי. אחרת, החברה שלכם עלולה ליפול. עוד לפני שתתחילו לפרסם את עצמכם כחברת גביה מצליחה, פנו ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת שתכיל את כל פרטי הקמת העסק. 
  2. . פתיחת תיק עוסק ברשויות המס כנדרש. פתחו עסק כעוסק פטור\מורשה ובהמשך בהתאם למחזור העסקאות תוכלו לפתוח חברה בע"מ. לצורך ההתנהלות מול הרשויות פנו ליועץ עסקי העובד יחד עם רואה חשבון להקלת הבירוקרטיות מעליכם.
  3.  לא תדרשו לשכור מקום לפתיחת העסק. חברת גביה יכולה להתנהל בטלפון. מקסימום במשרד קטן.
  4. .מיתוג ופרסום – פנו לייעוץ שיווקי שישווק אתכם כמו שצריך. חברת המפתח דיגיטל תתאים לשיווק עסק כמו שלכם. 

מחפשים יועץ עסקי מומלץ להקמת עסק לשירותי גבייה?  

הכירו את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. אנו נלווה את הקמת העסק שלכם מהתחלה ועד הסוף. נבנה עבורכם תוכנית עסקית שתכיל את כל פרטי הקמת עסק המעניק שירותי גבייה, אנו נבדוק את עלות הקמת העסק והרווחים העתידים ונוביל אתכם להצלחה בעז"ה.

איך בונים תוכנית עסקית לחברה לשירותי גביה?

חברת שירותי גבייה מעניקה שירותים לעסקים ולאנשים פרטיים לצורך גביית חובות המגיעים להם. זה כולל פעילויות כמו שליחת בקשות תשלום בכתב, ניהול משא ומתן עם חייבים ונקיטת הליכים משפטיים במידת הצורך. מטרתה של חברת שירותי גבייה היא לסייע ללקוחות להחזיר את כספם בצורה יעילה, תוך הקפדה על ביצוע כל פעולות הגבייה בהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיים. סוכנויות גבייה בדרך כלל מקבלות תשלום רק אם הם מצליחים לגבות את החוב.

תוכנית עסקית לחברה לשירותי גביה

תקציר מנהלים:

הציגו את חברת שירותי גבייה שלכם, כולל יעודה ומטרתה. סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית שלכם והסבירו מה מייחד את החברה שלכם מאחרים בתעשייה.

 

ניתוח שוק:

ערכו ניתוח שוק כדי לקבוע את הגודל ופוטנציאל הצמיחה של תעשיית גביית החובות, כמו גם את הפלחים הספציפיים של השוק אליהם החברה שלכם תכוון. חקרו את המתחרים שלכם, כולל נקודות החוזק והחולשה שלהם, ותאר כיצד אתם מתכננים לבדל את השירותים שלכם.

 

מוצרים ושירותים:

תארו את סוגי שירותי גביית חובות שהחברה שלכם תציע, כגון גביית צד ראשון, גביית צד שלישי וגבייה משפטית. הסבירו כיצד השירותים שלכם יסופקו, כולל שימוש בטכנולוגיה ותהליכים להבטחת עמידה בתקנות התעשייה.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

תארו את אסטרטגיית השיווק והמכירות שלכם, כולל שוק היעד והשיטות שבהן תשתמשו כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. תארו כיצד תבנו מערכות יחסים עם לקוחות וכיצד תמדדו את הצלחת מאמצי השיווק שלכם.

 

תוכנית מבצעים:

תארו כיצד חברת שירותי גבייה שלכם תהיה בנויה ותנוהל, כולל התפקידים והאחריות של אנשי צוות. פרטו את התהליכים והמערכות שבהם תשתמשו כדי לספק את השירותים שלכם, כולל שימוש בטכנולוגיה כדי לייעל את התפעול ולהבטיח יעילות.

 

תכנית פיננסית:

ספקו תוכנית פיננסית הכוללת תחזיות הכנסות, הוצאות ורווחים במהלך השנים הבאות. כללו ניתוח איזון, ניתוח תזרים מזומנים ומאזן. ציינו את מקורות המימון שתצטרכו כדי להשיק ולהצמיח את העסק שלכם.

 

סיכום:

סיכום נקודות המפתח של התוכנית העסקית שלכם והדגשה של החוזקות וההזדמנויות של חברת שירותי הגבייה שלכם. הדגישו את נקודות המכירה הייחודיות שלכם ואת פוטנציאל הצמיחה והרווחיות בענף גביית החובות.

דוגמא לתוכנית עסקית לחברה לשירותי גביה

תקציר מנהלים:

הסוכנות גביית חובות חדשה תספק שירותי גבייה של צד ראשון וצד שלישי לעסקים ופרטיים בארץ. המטרה שלנו היא לסייע ללקוחותינו לגבות את חובותיהם בצורה מהירה ומקצועית, תוך הקפדה על כך שכל פעולות הגבייה מתבצעות בהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיים. אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל צמיחה משמעותי בענף גביית החובות וכי חברתנו יכולה להצליח על ידי שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, צוות מנוסה ומחויבות לשירות לקוחות.

 

ניתוח שוק:

תעשיית גביית החובות היא שוק שצומח במהירות, שוק היעד שלנו יהיה עסקים וגם אנשים פרטיים(כמו ועד בית). אנו מאמינים שיש ביקוש משמעותי לשירותי גבייה בשוק זה, שכן עסקים ואנשים פרטיים רבים אינם יכולים להתמודד עם המורכבות של גביית חובות בכוחות עצמם. התחרות שלנו כוללת גם סוכנויות גבייה גדולות ומבוססות וגם חברות מקומיות קטנות יותר. אנו מתכננים לבדל את עצמנו מהמתחרים שלנו על ידי הצעת שירות מותאם אישית ומתקדם יותר מבחינה טכנולוגית, בנקודת מחיר תחרותית.

 

מוצרים ושירותים:

החברה תציע מגוון שירותי גבייה וצוות מנוסה כדי לספק את השירותים שלנו בזמן וביעילות. השירותים שלנו ייתמכו על ידי כלים טכנולוגיים, לרבות פלטפורמת ניהול חדישה ופורטל מקוון שיאפשר ללקוחות לצפות בחשבונות שלהם ולקבל עדכונים שוטפים על פעילויות הגבייה שלהם.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

אסטרטגיית השיווק והמכירות שלנו תתמקד בבניית קשרים עם עסקים. אנו נשתמש בשילוב של דיוור ישיר, טלמרקטינג ופרסום מקוון כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. צוות המכירות שלנו יקבל הכשרה ללמד לקוחות פוטנציאליים על היתרונות של שימוש בסוכנות גבייה, ויצויד בכלים ובמשאבים הדרושים להם כדי לסגור מכירות ביעילות.

 

תוכנית מבצעים:

המשרד יתמקם בעיר ___ , עם צוות של 10 סוכנים מנוסים וצוות תמיכה. סוכני הגבייה שלנו יוכשרו בכל ההיבטים של הגבייה, לרבות עמידה בתקנות התעשייה והשימוש בפלטפורמת ניהול שלנו. 

 

תכנית פיננסית:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק

 

סיכום:

שירותי הגבייה ערוכים להצלחה בתעשיית גביית החובות, עם שילוב ייחודי של צוות מנוסה, טכנולוגיה מתקדמת ומחויבות לשירות לקוחות. אנו מאמינים שקיים פוטנציאל צמיחה משמעותי בשוק ובטוחים שהחברה שלנו תהפוך למובילה בענף.

פניה מהירה: