חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לשימוש נכון בהלוואה עסקית

רבים חושבים שאחרי שלוקחים הלוואה, הפתרון כאן ואין יותר צורך להתאמץ לעשות את הדבר הנכון, כי מהיום יהיה קל יותר. אבל מה לעשות שזה לא באמת כך. הלוואה היא אמנם כלי עזר, אבל היא לא פתרון. כדי למקסם את ההלוואה שלכם, אתם חייבים ללכת על פי הוראותיהם של המומחים בתחום.

מה עושים כדי להתנהל נכון עם כספי העסק? 

  • התנהלות נכונה על ידי לימוד העניין-

    מי שרוצה לדעת איך להתנהל עם העסק שלו נכון, חייב להתמצא בהנהלת חשבונות העסק. נכון שגם ילדים קטנים שהצליחו לחסוך כסף, עושים את אותו דבר, ומתנהלים עם הכסף שלהם. אבל זה לא פותר אתכם מלהבין מה עליכם לעשות, ואיך להתנהג בתחום החשבונאות. אחרי שתקחו קורס קצר בנושא כבר תדעו להמליץ על כך לאחרים שעוד לא עשו כמוכם.
הלוואה-עסקית

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • משמעת עצמית גבוהה- אם יש לכם כסף, תוכנית וידע בראש, זה לא אומר שהדבר יקרה בפועל. כי על מנת שכל זה יבוא לידי ביטוי בפועל, אתם חייבים להיות ממושמעים לעצמכם. בלי משמעת, לא תוכלו לעמוד ביעדים הקטנים והמינימליים.
  • בדיקת תקציבים- זה שיש לכם הון, זה לא אומר שיש לכם תקציב. כדי להתנהל נכון ולא לאבד את ההון שצברתם או הלוואתם, עליכם לבדוק עם עצמכם אם יש לכם תקציב חודשי נכון.
  • מעקב אחרי התקציב- גם אחרי שהגעתם למסקנה שיש לכם תקציב, אתם חייבים לוודא שהכל מתנהל כמו בתוכניות. בדקו אם הרווחים שלכם מכסים את ההוצאות. זה המינימום. בלי זה העסק שלכם נמצא במצב של אגירת חובות.
  • הפרדת חשבון ביתי מחשבון עסקי- כדי להיות בטוחים שאתם על הציר הנכון, עליכם להפריד את החשבון הביתי מהחשבון העסקי. מאיפה יגיע הכסף לחשבון הביתי? לאט לאט. אחרי שהחשבון העסקי יעמוד על רווחים, תתחילו להעביר ממנו כסף אל החשבון הביתי. החשבון העסקי נותן לכם הבנה מלאה במה שקורה לכם מבחינה כלכלית בעסק שלכם ואם אתם מושכים ממנו בלי קשר לעסק, אתם עלולים להתבלבל בחישוב ההוצאות של העסק שלכם.
  • הגבילו את הוראות הקבע- למרות שלקוחות רבים אוהבים לפרוס תשלומים כמה שניתן, כדאי מאוד שתימנעו מלתת אשראי של יותר משלושה חודשים. כי אם תרצו לגייס הון כדי לחדש מלאי, אתם עלולים להיתקל בחסמים כלכליים שנוצרו עקב מתן אשראי ללקוחות. לכן, למענכם ולמען הרוגע הנפשי שלכם, כדאי מאוד להגביל אשראי ללקוחות.

    אל תהיו קיצוניים. כי למרות שמאוד טוב היה לו הייתם יכולים לחסום לגמרי אפשרות של מתן אשראי ללקוחות, זה לא אומר שאתם יכולים להרשות לעצמכם לחסום דרך זו. כי יש לקוחות רבים שרק כך הם יכולים לאפשר לעצמם לערוך את הקניה.
  • נצלו את האשראי שנותנים לכם הספקים כשאתם המספקים אשראי והלקוחות הם הרוכשים עדיף להימנע. אבל כאשר אתם בצד הנזקק אתם יכולים לעשות מזה מטעמים לצורך הכדאיות הכלכלית שלכם. כלומר, אם אתם בעלי עסק מוכר, זה יכול להיות לכם לתועלת. אבל אם לא, זה כמו למרוח את הבעיה, במקום על גבי חודש אחד, על גבי חודשים ארוכים. ולכן, אם אתם חושבים שאתם מסוגלים למכור את המוצרים שלכם בזמן, זה עשוי להועיל לכם מאוד מאוד מאוד.
  • נסו למזער הוצאות- זה טיפ שנשמע מגוכך אבל מה לעשות שאי אפשר להימנע מלהגיד אותו? נכון שזה נשמע כמו להגיד לבן אדם שמעוניין לרדת במשקל אל תאכל סוכר. אבל מה לעשות שכאשר לא אוכלים סוכר המשקל יורד פלאים… על ידי מזעור הוצאות עסקיות אתם יכולים לראות רווחה כלכלית ממשית. כמה פשוט ככה יעיל (וקשה).

לסיכום, 

כדי להתנהל כלכלית בצורה הנכונה ביותר בעסק שלכם, אתם חייבים להיות דינאמיים ולעשות שינויים כל הזמן. כדי לעשות את השינויים אתם צריכים להיות מעודכנים בהם. בקיצור, אתם צריכים לחפש איך אתם יכולים לייעל את העסקיות שלכם. אם אתם רוצים שחברה לייעוץ פיננסי והכוונה עסקית תעזור לכם, הגעתם לכתובת הנכונה. אנו במפתח ללווי והקמת עסקים נשמח להעניק לכם כל מה שעסק מתחיל צריך כדי להתמודד. הקליקו כאן וכבר עכשיו תוכלו לזמן לעצמכם פגישה. 

פניה מהירה: