חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לקידום שירות הלקוחות שלכם

כדי שהחנות שלכם תהפוך לעסק שמכניס לכם הרבה כסף, אתם חייבים לתת שירות מספר אחד ללקוחות שלכם. כי אין כמו לתת את השירות הכי טוב, כדי שהלקוחות שלכם ידברו עליכם בעיניים נוצצות ויספרו לכל מי שהם יכולים כמה כיף להיכנס ולבוא בשערי החנות שלכם. כעת נלמד יחד אתכם איך ניתן לייעל את שירות הלקוחות. מאחלים לכם שתעשו את השינוי המבורך הזה ותראו ברכה במכירות שלכם. כי הכל תלוי בשירות הלקוחות שלכם.

התאוריה שלכם צריכה להיות כזו: אין למה למשוך לקוחות, רבים ככל שיהיו, אם אין להם חווית משתמש בחנות שלכם. כלומר, יותר טוב שיהיו לכם מעט לקוחות אבל שיהיו שלכם, שיאהבו את השירות שלכם, וימשיכו לקנות דווקא אצלכם, מאשר מאות לקוחות שכל אחד מהם מגיע פעם אחת ולא חוזר יותר…

כאשר יש לכם מלא לקוחות אך הם לא חוזרים אליכם וזאת בלי ספק כתוצאה מליקויים בשירות הלקוחות שלכם, זה ממש כמו למלא שק שבתחתיתו קיים חור גדול ומכוער.

!STOP, אתם חייבים לייעל את שירות הלקוחות שלכם

 

מוזמנים להכיר מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לייעל את שירות הלקוחות שלכם. שווה לכם להשקיע זמן בקריאת השורות הבאות וביישומן, כי על ידי כך אתם יכולים להרוויח יותר כסף ולבסס את מעגל הלקוחות הקבועים שלכם. 

איך משווקים ביעילות את מוצרי העסק?

  • טיפ מספר אחד – הלקוחות מעל הכל- פעמים רבות במהלך העבודה השוטפת בחנות, אתם עלולים להיתקל בבעיות תוכן בחיכוכים פנימיים של עצמכם. בין מי למי החיכוכים? בינכם לבין עצמכם. אם יש לכם עסק בריא בנפשו, אין סיבה שלא תגיעו לצומת הזו אליה הגיעה כל בעל עסק במהלך ימי עבודתו, מי קודם צורך פלוני או הלקוח. אז כן, הלקוח מעל הכל, ולפני הכל. כאשר אתם חדורים במסר זה, הלקוחות שלכם יהיו מודעים לכך, ויהיה להם כיף לרכוש בחנות שלכם.
שירות לקוחות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  • טיפ מספר שתיים – תהיו מתוכננים- הכי קל זה לתת לעסק לזרום כמו שהוא. לבוא כל יום, לתת שירות ללקוחות וללכת לבית. אבל כדי שהעסק שלכם יתקדם יפה והמכירות יעלו ולא ישארו באותו מקום סטטי, אתם צריכים לעשות יותר מזה. אתם צריכים להגיע בגישה אסטרטגית נכונה. בשביל להגיע עם גישה אסטרטגית נכונה, עליכם לחשוב על כך רבות, להתייעץ עם אסטרטגים ועוד. גם אם הכל נשמע לכם גבוה מדי, דעו שבעסקים קטנים קיימת חשיבות גדולה מאוד לכל אחד ואחד מהערכים שיש לחנויות ולרשתות הגדולות.

     

  • טיפ מספר שלוש – בונוסים ותגמולים לעובדים- יצא לכם להגיע לקופה ולשמוע: מי נתן לכם את השירות? מעסיקים פועלים כך על מנת לתת בונוס לעובד המצטיין שלא יושב בצד וממיין סחורה, אלא, פונה ללקוחות ומשתדל לעזור להם כדי להביא את הלקוח לסגור את העסקה בסופו של דבר. כדי שהעובדים שלכם ירצו לעשות יותר, עליכם לתת להם יותר על כך שהם עושים יותר. ככה זה. כדי שהעובדים יתמסרו לעבודה, עליכם לתת להם אינטרס אישי בעניין, אתם תראו שזה פשוט עובד.

  • טיפ מספר ארבע – ספרו לעובדים על החזון שלכם- לא שזה לא ברור מה היעד שלכם. אבל עדיין, כאשר אתם מגלים עניין ומשתפים את צוות העובדים שלכם, זה עשוי לגרום להם ליתר מוטיבציה. זה נותן להם תחושה של שליחות, תלוי כמובן בכם, ובצורה בה אתם מגישים לפניהם את החזון שלכם.

     

  • טיפ מספר חמש – אל תכניסו עובד בלי ראיון עבודה- אם יש לכם עובדים עם אופי חברותי, זה נותן ללקוחות שלכם עוד סיבה לאהוב את החנות שלכם. אל תתפתו להפעיל פרוטקציות בשביל אחרים שאתם לא בטוחים כי יש להם יכולת תקשורת זורמת עם אנשים. עם תערכו סקר שוק, תגלו כי לרוב רובם של האנשים יש חשק רב יותר להיכנס לחנות בה הם יודעים שהם עתידים להתקבל בחיוך חם. 

  • טיפ מספר שש – חדדו את חוש השמיעה שלכם- אין יותר טוב מלשמוע עצות מלקוחות שהם בעצם הקהל בעיניו אתם מעוניינים לשאת חן. לכן, אם מגיע אליכם לקוח מבין עניין ובפיו עצה חכמה, קבלו אותה. זה יעזור לכם להבין טוב יותר את העולם שמאחורי הלקוחות שלכם. כי כאשר הדבר נוגע בחנות שלכם, אתם נגועים בעניין ושמיעת מאמריהם של הלקוחות עשויה להועיל לכם מאוד.

לסיכום, 

יש לקוחות, יש חנויות. התחרות זה מי מאיר את האור החזק ביותר כך שהפרפרים יעופו באוטומט דווקא למנורה שלו. מוזמנים להפוך להיות המנצחים במערכה שלפניכם. 

היתם רוצים מישהו שיתן לכם עצות אבל מהצד המקצועי של העניין? מוזמנים להכיר את המומחים שלנו. אנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים נשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר. היכנסו אלינו. 

פניה מהירה: