חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לפתיחת חוגי נגרות

חוגים מקצועיים בישראל יכלתם למצוא כבר משנות החמישים. עם התפתחות העולם, נראתה תאוצה בהתפתחות החוגים העממיים והמוכרים כמו כדורגל, כדורסל ואפילו חוג נגרות. בהמשך השנים נכנסו גם עיסוקים חולפים וטרנדים לענף החוגים בישראל. את החוגים בדרך כלל מקיימים בשעות אחרי הצהריים למרות שגם במסגרת החוג מתרחשת למידה והקניית כישורי חיים. מרבית החוגים פונים לילדים בכיתות א' ואפילו גן חובה ועד כיתה ז'. אבל לא רק ילדים נהנים מחוגים. גם מבוגרים בגיל הזהב אוהבים להתנסות בחוגים בעלי תכנים מותאמים להם. מועדוניות לגיל הזהב נעשה הרבה שימוש שענף החוגים ובתור בעלי חוג, פנו גם לקהל היעד הזה. בסופו של דבר, איך מקימים עסק לחוגי נגרות? המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מסבירים. 

מי קהל היעד? 

ילדים בכיתות א' עד ז'. ותתפלאו לשמוע אבל לא רק בנים מתעניינים בחוג נגרות. אתם יכולים לפנות למנהלי בית ספר ולהציע להם הפעלת חוג במסגרת חוגי בית הספר ואתם גם יכולים לצאת לדרך משלכם ולהקים סטודיו להפעלת החוגים. 

גם מנהלי מוסדות כמו פנימיות, מתנ"סים, בתי אבות ומסגרות לנוער בסיכון מתעניינים בתעסוקה מקצועית ומעשירה לשוהים בהם. אתם יכולים להציע גם להם את הפעלת החוג שלכם. 

חשוב להתאים את מגוון העבודות שאתם עושים עם התלמידים על פי עונות השנה ועל פי חלוקה לרמות. אם תתנו לילד בן עשר עבודות שמתאימות גם לילד בן שש, הוא עשוי לנטוש אתכם מהר מדי. 

חוגי נגרות

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה הציוד הנדרש להפעלת חוג נגרות?

פלטות של עץ – אין צורך להשקיע. תוכלו לפנות לנגרים או לכל מי שעוסק בתחום מלאכת כפיים ויוצר פסולת שעבורכם היא אוצר בלום. 

שולחנות לעבודה – כדי לעבוד בנוחות מקסימלית עליכם לדאוג לשולחנות רחבים בעלי משטח עבודה רחב ומאפשר שמירה על מרחב אישי ולמידה חוויתית. 

צבעי עץ ואביזרי עזר – על מנת לתת צבע למלאכות העץ הגמורות, רכשו צבעי עץ ואביזרי עזר שתצטרכו למהלך העבודה השוטפת. 

מהם השלבים לפתיחת חוג נגרות? 

  • פתיחת עסק – על מנת להתחיל לפרסם ולעבוד בשיתופי פעולה עם בתי ספר ומועדוניות, עליכם לפתוח עסק כמו שצריך. איך עושים את זה? פונים למנהל חשבונות שמייצג את הבקשה שלכם לפתיחת עסק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. גם אם אינכם צריכים להנפיק משכורות לעובדים, חשוב מאוד לעבוד עם מנהל חשבונות.
  • השכרת מקום – פחות חשוב מקום יפה, כמו שחשוב שהמקום יהיה גדול מספיק ומעורר השראה. על מנת לשדרג את המקום, השקיעו בחפצי אומנות תוצרת ידכם, ותלו אותם על הקירות מסביב. 
  • רכישת ציוד – ציוד עולה כסף. קחו בחשבון את עלויות השולחנות, כיסאות, מסורים, סכיני חיתוך, מחרטות, מכחולים, צבעי עץ וכו'. העלויות משתנות בהתאם לציוד אותו אתם רוכשים. הקפידו לערוך רשימה מסודרת של הציוד שאתם מתעניינים ובקשו הצעות מחיר ממספר חנויות. סביר להניח שתהיו מופתעים. יש הבדלי מחיר בין חנויות ולפני שאתם מקימים עסק חשוב במיוחד שתמצאו את החנות שתספק לכם את הסחורה שאתם צריכים במחיר הנמוך ביותר.  
  •  מיתוג ופרסום – על מנת לעניין כמה שיותר ילדים, עליכם לפנות לסוכנות פרסום מקצועית שתהפוך את חוג הנגרות שלכם למותג מעניין ומחכים. לצורך כך פנו למומחי המפתח דיגיטל שיתנו לכם מעטפת שירותי דיגיטל בכל זירות הדיגיטל. 
  • יצירת קשרים ושיתופי פעולה – תוכלו להציע שירותי פרילנסר למתנ"סים, לבתי ספר ועוד. שלב הקמת העסק זה הזמן להתחיל ליצור קשרים. בעלי עסקים רבים אומרים שהשיווק ממנו הם ראו תוצאות מיידיות היה שיתופי פעולה שהם יזמו. בחנו אפשרות כזו.
  • בניית תוכנית עסקית – כל עסק מתחיל צריך תוכנית מסודרת כדי להצליח. הבסיס להקמת עסק היא ייעוץ עסקי. היועץ העסקי בונה תוכנית עסקית, מציב מטרות עסקיות וחותר יחד עם הלקוח לעמוד ביעדים. לא כל עסק הוא רווחי ולא כל עסק רווחי יהיה רווחי בכל מקום לכל אחד. חייבים להתחשב בכל הנתונים ולצורך כך חייבים לפנות ליועץ עסקי מקצועי.

מחפשים יועץ עסקי מומלץ למפעילי חוגים בישראל? 

הגעתם למקום הנכון! המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. כי אם פונים לקבל ייעוץ עסקי, חבל לא לפנות למומחים בתחום. למי שיש לו ניסיון והצלחות בשטח. השאירו פרטים כדי שנעזור לכם למנף את העסק קדימה.

דברו איתנו.

איך בונים תוכנית עסקית לחוגי נגרות?

כיתות נגרות מציעות הכשרה מעשית והשכלה לאנשים שרוצים ללמוד את המיומנויות והטכניקות של נגרות, מקצוע הכרוך ביצירה ובנייה של מבני עץ, רהיטים ומוצרים נלווים אחרים. בשיעורים אלה יש מגוון רחב של נושאים, כולל כלים וטכניקות בסיסיות לעיבוד עץ ויצירת רהיטים, גם מושגים מתקדמים כגון התקנת קירוי וריצוף וחוקי בנייה ותקנות. השיעורים מועברים בדרך כלל על ידי נגרים ובנאים מנוסים, המשתמשים בהדרכה מעשית, הדגמות ופרויקטים מהעולם האמיתי כדי לתת לתלמידים הבנה מקיפה של המקצוע. מטרת השיעורים הללו היא לספק לתלמידים את המיומנויות והידע הדרושים כדי להמשיך בקריירה בנגרות או בתחומים קשורים, או לבצע פרויקטים של שיפוץ בית בביטחון.

תוכנית עסקית לחוגי נגרות

תקציר מנהלים:

עסק לשיעורי נגרות מציע הכשרה מעשית והשכלה במיומנויות וטכניקות נגרות. השיעורים מועברים על ידי נגרים ובנאים מנוסים והם נועדו לספק לתלמידים את המיומנויות והידע הדרושים כדי להמשיך בקריירה במקצוע או לבצע פרויקטים לשיפור הבית.

 

יעדים עסקיים:

  • לספק הדרכת נגרות איכותית ומעשית לאנשים מכל רמות המיומנות.
  • ליצור סביבת למידה תומכת ומסבירת פנים לתלמידים.
  • לייצר זרם הכנסה רווחי באמצעות מכירת חוגי נגרות וחומרים.
  • להרחיב את העסק על ידי מתן הכשרות וסדנאות נוספות, כמו גם שיעורים ומשאבים מקוונים.

ניתוח שוק:

יש ביקוש הולך וגובר למיומנויות מעשיות והכשרה, במיוחד במקצוע זה, ככל שיותר אנשים מבקשים לשפר את כישוריהם ולהמשיך בקריירה בתחומים קשורים. שוק חוגי הנגרות מונע על ידי הצורך בהשכלה והכשרה בתחום זה, ועל ידי הפופולריות שלו.

 

אסטרטגית שיווק:

  • הציעו מבצעים והנחות.
  • פרסמו את העסק באמצעות מדיה חברתית, אתרי מודעות ופלטפורמות אחרות.
  • שתפו פעולה עם חנויות חומרים לשיפור הבית כדי להציע שיעורים בזום.

 

הצעות שירות:

 

  • שיעורי נגרות בסיסיים ומתקדמים בכל רמות המיומנות.
  • סדנאות והדרכות על טכניקות ופרויקטים ספציפיים של נגרות.
  • שיעורים מותאמים אישית לקבוצות וארגונים.
  • שיעורים מקוונים לסטודנטים שאינם יכולים להשתתף בשיעורים פיזית.

 

תכנית פיננסית:

  • יצירת הכנסות באמצעות חוגי נגרות וחומרים.
  • צמצום עלויות באמצעות שימוש בחומרי לימוד וציוד חסכוניים.
  • הגדלת הרווחיות על ידי מתן הכשרות וסדנאות נוספות, שיעורים מקוונים.

 

מבנה ארגוני:

העסק יהיה בבעלותו ובניהולו של נגר מנוסה, תוך תמיכה של מדריכים במשרה חלקית וצוות אדמיניסטרטיבי לפי הצורך. העסק עשוי להיות בנוי כבעלות יחיד, שותפות או חברה בערבון מוגבל, בהתאם להעדפות ולצרכים של הבעלים.

 

סיכום:

עסק לשיעורי נגרות מציע הזדמנות ייחודית לספק הכשרה מעשית ואיכותית במיומנויות וטכניקות נגרות. עם התמקדות במתן סביבת למידה תומכת ומסבירת פנים, העסק נמצא במיקום טוב לענות על הדרישה ההולכת וגוברת למיומנויות מעשיות והכשרה בתחום זה. עם אסטרטגיית שיווק מוגדרת היטב, הצעות שירות מקיפות ותוכנית פיננסית מוצקה, העסק ערוך להצלחה וצמיחה.

פניה מהירה: