חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מקימים עסק של השכרת עמדות מחשבים?

למרות ואפילו בגלל ההתפתחות הטכנולוגית, מתעורר צורך במגזרים שונים בעמדות מחשב להשכרה. במגזר החרדי רבים נמנעים מאחזקת מחשב עם אינטרנט בבית. לצורך כך קיימות עמדות מחשב זמינות בתשלום לפי זמן שימוש. על האינטרנט להיות מסונן בחסימה הנחשבת מהודרת וכך תוכלו להיכנס לשוק ולהנות מרווחים נאים.

מיהו קהל היעד של עסק להשכרת עמדות מחשב?

  • אנשים שאין להם מחשב ונדרשים למחשב לצורך עבודתם.

אנשים שהעבודה שלהם נעשית בעזרת מחשב, ואין להם מחשב פרטי בשל אילוצים שונים, ירצו להשכיר מחשב לעבודה. לפעמים מדובר באנשים שרוצים לנסות את העבודה החדשה, ואם יצליחו בה והיא תתאים להם, הם ישקיעו ברכישת מחשב פרטי. בחברה החרדית העניין מקובל ומבוקש. במגזר הכללי תתקשו למצוא מישהו שיחפש להשכיר עמדת מחשב לפי שעות. 

  • אנשים שאוהבים חברה ומשעמם להם לעבוד עם המחשב לבד בבית.

ישנם אנשים שהעבודה שלהם מונוטונית כמו קלדנים, נקדנים ועוד. הם יעדיפו לעבוד בקרבת חברה נוספת. כך שהאפשרות לעבוד בחדר משותף עם קולגות נוספות יכולה להיות אופציה מצוינת

התמקדו בקהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות, אם אתם מעוניינים להציע עמדות מחשב להשכרה לפי חודשים – האופציה השניה תתאים לכם, אם תרצו להציע עמדות מחשבות לפי שעות, האופציה הראשונה תענה על ההגדרה.

כמה כסף תדרשו להשקיע בפתיחת עסק של עמדות מחשבים?

מדובר בהשקעה גדולה. 

  • קודם כל, תדרשו להשכיר חדר מספיק גדול. השכרת שטח עולה לא פחות מ 3,000 ש"ח.
  • עלות שולחנות מתאימים תהיה בממוצע 400 ש"ח לעמדה. אתם תצטרכו לפחות 4 עמדות להתחלה (1,600 ש"ח).
  • מחשב + ספק אינטרנט +סינון – כל מחשב נייח עולה בממוצע 4,500 ש"ח, עלות סינון למחשב משתנה בין החברות. המחיר הממוצע לסינון מקובל נע באזור ה 50 ש"ח ומעלה. 
  • בנוסף, תצטרכו להתאים את החדר למטרתו. לרכוש מזגן לחדר. אם אין שירותים ומטבח, תדרשו לבנות שירותים חדש ומטבח מאובזר. רכשו מוצרי קפה, מתקן מים וכוסות. כך שההוצאה על התאמת המקום יכולה להתייקר משמעותית. 

לא פותחים עסק בלי ייעוץ שיווקי. חשוב מאוד שתפנו לאיש מקצוע שימפה את מצבכם ויבדוק שאכן שווה לכם לפתוח את העסק.

השקיעו בפרסומת ממוקדת!

היום, הפרסומת היא הדרך המובילה להצלחת עסק. אי אפשר להקים עסק מצליח מבלי להשקיע בפרסומת מפציצה. אחרת, מי יחשוב לפנות דווקא אליכם? אבל כאן, כאשר מדובר בעמדות מחשב, אין לכם צורך בפרסומת אטרקטיבית, אתם רק צריכים לחשוב איך להגיע לקהל היעד שלכם. מקמו את החנות באזור לא מרוחק הנמצא בסביבת קהל היעד שלכם. ועכשיו, תנו לפרסומאים לעבוד בשבילכם. הם יעשו לכם את העבודה. עלות של פרסומת טובה יכולה להגיע ל 30 אלף ש"ח ומעלה. חשוב שתוסיפו אותם לסל ההוצאות.

יועץ עסקי מומלץ לעסק להשכרת מחשב

מעוניינים לפתוח עסק להשכרת עמדות מחשב? אתם חייבים להכיר את חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. היועצים העסקיים בחברה מלווים מידי יום עסקים רבים להצלחה משגשגת. תנו גם אתם למומחים בתחום לעבוד למינוף העסק שלכם. לצורך כך צרו איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות וללא עלות.

איך בונים תוכנית עסקית להשכרת עמדות מחשבים?

השכרת עמדות מחשב הפכה לאופציה פופולרית עבור אנשים פרטיים ועסקים המחפשים פתרונות גמישים וחסכוניים לצרכי הטכנולוגיה שלהם. חברות השכרת מחשבים מציעות מגוון של ציוד מחשבים, כולל מחשבים נייחים, מחשבים ניידים ואביזרים, על בסיס טווח קצר או ארוך. זה מאפשר ללקוחות לגשת לטכנולוגיה העדכנית ביותר והתחייבות של רכישתה באופן מוחלט. בנוסף, חברות השכרה מספקות לרוב שירותי תמיכה, התקנה ותחזוקה באתר, מה שהופך את תהליך השימוש בציוד שכור לנוח. בין אם לשימוש אישי או מקצועי, השכרת עמדות מחשב הפכה לפתרון נוח וחסכוני עבור רבים.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית להשכרת עמדות מחשבים

תקציר מנהלים:

הציגו את עסק השכרת המחשבים שלכם המתאר את מטרתו ומשימתו, שוק היעד וכיצד הוא יפעל. ציינו את כל אנשי הצוות ותפקידיהם.

 

ניתוח שוק:

ערכו מחקר שוק כדי לזהות את הביקוש לשירותי השכרת מחשבים באזורכם. שקלו גורמים כגון גודל שוק היעד שלכם, תחרות ומגמות שוק. נתחו את הצרכים והעדפות של שוק היעד שלכם וכיצד העסק שלכם יכול לענות על צרכים אלה.

 

מוצרים ושירותים:

תארו את ציוד המחשבים והאביזרים שתציעו להשכרה, לרבות מחשבים נייחים, מחשבים ניידים וכל מוצר ושירות נוספים. פרטו כל שירותי התאמה אישית או התקנה שתספקו ועל כל ערבויות או אחריות שתציע.

 

שיווק ומכירות:

תארו את אסטרטגיות השיווק והמכירות שלכם, כולל איך תגיעו לשוק היעד שלכם, איך תייצרו לידים ותסגרו מכירות. בנוסף גם את הפלטפורמות שבהם תשתמשו כגון פרסום מקוון, מדיה חברתית ושיווק ישיר.

 

תחזיות פיננסיות:

ספקו תחזיות פיננסיות לעסק שלכם, כולל הכנסות, הוצאות ורווח והפסד. פירוט כל עלויות הפעלה, כגון ציוד, אספקה והוצאות שיווק. כמו כן, ספקו ניתוח תזרים מזומנים וניתוח איזון.

 

פעולות:

הסבירו כיצד העסק שלכם יפעל, כולל כוח אדם, ניהול מלאי ותמיכת לקוחות וגם כיצד תנהלו תחזוקת ציוד, שדרוגים והחלפות.

 

סיכום:

סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית שלכם והדגישו מדוע עסק השכרת המחשבים הוא הזדמנות השקעה טובה. הדגישו את החוזקות שלכם, התחזיות הפיננסיות והסבירו כיצד העסק שלכם ישיג הצלחה.

דוגמא לתוכנית עסקית להשכרת עמדות מחשבים

תקציר מנהלים:

חברת השכרת מחשבים מספקת ציוד ואביזרים למחשבים חדישים לעסקים ופרטיים הזקוקים לפתרונות טכנולוגיים לפרויקטים לטווח קצר או ארוך. המטרה שלנו היא לספק ציוד איכותי ואמין ושירות לקוחות מעולה במחיר סביר. שוק היעד שלנו כולל עסקים, מתכנני אירועים ואנשי מקצוע עצמאיים הדורשים פתרונות טכנולוגיים על בסיס גמיש.

 

ניתוח שוק:

שוק השכרת המחשבים גדל כאשר עסקים ואנשים פרטיים מחפשים פתרונות טכנולוגיים חסכוניים וגמישים. על פי מחקרי שוק, הביקוש לשירותי השכרת מחשבים מונע על ידי עליית העבודה מרחוק והצורך הגובר בטכנולוגיה באירועים ופרויקטים קצרי טווח. שוק היעד שלנו כולל עסקים ומתכנני אירועים המחפשים פתרונות חסכוניים לצרכי הטכנולוגיה שלהם. בנוסף, אנו מכוונים גם לפרילנסרים ולעובדים הזקוקים לגישה לטכנולוגיה.

 

מוצרים ושירותים:

החברה מציעה מגוון ציוד ואביזרים למחשבים להשכרה, כולל מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מסכים ואביזרים כגון עכברים ומקלדות. הציוד שלנו תמיד מעודכן, ואנו מציעים פתרונות מותאמים לפרויקטים וצרכים ספציפיים. בנוסף, אנו מספקים שירותי תמיכה, התקנה ותחזוקה כדי להבטיח שללקוחותינו תהיה חוויה נטולת מתחים. כל ההשכרות שלנו מגיעות עם אחריות, מה שמבטיח שלקוחותינו יקבלו ציוד איכותי ושירות לקוחות מעולה.

 

שיווק ומכירות:

אסטרטגיית השיווק והמכירות שלנו מתמקדת בהגעה לשוק היעד שלנו באמצעות פרסום מקוון, מדיה חברתית ושיווק ישיר. צוות המכירות שלנו ישתמש בגישה מייעצת כדי להבין את הצרכים של כל לקוח ולספק פתרונות מותאמים אישית העונים על צרכים אלה.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק.

 

פעולות:

החברה תפעל ממשרד קטן בעיר, עם צוות של שלושה אנשי צוות הכוללים מנהל מכירות, טכנאי ונציג שירות לקוחות. מערכת ניהול המלאי שלנו תבטיח שכל הציוד מתוחזק היטב וזמין להשכרה. צוות תמיכת הלקוחות שלנו יספק שירות מהיר ויעיל כדי להבטיח שללקוחותינו תהיה חוויה חיובית.

 

סיכום:

העסק שלנו הוא פתרון חסכוני וגמיש להשכרת מחשבים עבור עסקים ואנשים פרטיים הזקוקים לטכנולוגיה. ניתוח שוק, תחזיות פיננסיות ותוכנית התפעול שלנו מראים כי העסק הוא עסק רווחי. עם ציוד איכותי, שירות לקוחות מעולה ומחויבות לענות על צרכי הלקוחות שלנו, אנו ערוכים להצלחה.

פניה מהירה: