חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא להקמת מעון לגיל הרך בישראל

כולם יודעים שלנהל מעון, זה להרוויח הרבה מאוד כסף. אם הגעתם לכתבה הזו, יתכן שאתם הבאים בתור שעומדים להרוויח כסף מהקמת מעון. לפניכם המדריך המלא להקמת מעון לגיל הרך.

השאלה שאתם בוודאי שואלים: האם אני צריך להיות עם גישה לילדים? תכונת האופי הנדרשת ממכם על מנת להקים מעון פעוטות מוצלח, הינה יכולת ניהול גבוהה. בתור מנהלי מעון, אתם צריכים להיות מנהלים, ולדעת להעסיק את האנשים הנכונים ולמצוא את אלה שיש להם גישה לילדים. בפועל, המגע שלכם עם הילדים הוא מזערי. 

האם הקמת מעון היא עסק שווה? 

על השאלה הזו התשובה היא חד משמעית. הקמת מעון יום, היא אחד העסקים השווים ביותר. על ידי מכון הסטטיסטיקה בישראל פורסם כי בעלי מעונות רבים מרוויחים מאות אלפי שקלים בשנה. יש גם אלו היוצאי דופן, אבל הם החריגים לעניין זה. 

אם אתם מתכוונים להקים מעון, חשבו שתהיו מנהלי מעון מפרגנים. אם תפרגנו לצוות שלכם שכר מינימום ולעצמכם תשאירו את הרווחים האדירים, אתם עלולים להישאר בלי צוות ובלי ילדים. הפירגון והעין הטובה צריכים להיות בראש מעיניכם. 

הקמת מעון ילדים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים בהקמת מעון לגיל הרך? 

  • בחירת מיקום – חשוב מאוד לבחור מקום בו הביקוש למעון הוא גדול, על מנת שהרישומים שלכם יהיו מלאים בלי שתצטרכו לפרסם את עצמכם ולהוציא כסף על שיווק המעון.
  • רישיונות – עליכם לגייס מספר אישורים בטרם תפתחו מעון יום לילדים. האישורים הנדרשים לדוגמא: תעודת מגיש עזרה ראשונה, רישיון עסקי מרשות המיסים, עמידה בתקני משרד הבריאות, רישיון מכבי אש וכן עוד מספר אישורים. פרטים נוספים תוכלו לברר באגף העיריה או המועצה האזורית.
  • גיוס הון ראשוני – הקמת מעון דורשת השקעה כספית גדולה. עליכם לצייד מבנה בכל הציוד הנדרש לצורך הפעלות ילדים, כיסאות, מזגנים, מצלמות, עיצוב המקום, השגת אישורים. כל המשימות הללו, עולות הון.
  • ביטוחים – מעון יום דורש ביטוחים מקיפים עבור הילדים, הצוות והמבנה. שימו לב, אל תפנו ישירות לחברת הביטוח, אלא גשו לסוכן ביטוח שישיג לכם פרמיות ביטוח זולות.
  • הקמת צוות – מעון יום לילדים מורכב מצוות רחב מאוד – מטפלות, סייעות, מנקות, עובדות מטבח, מזכירות ועוד. על מנת להקים מעון יום בעל שם טוב, עליכם לבחור בקפידה את העובדות, בעיקר את המטפלות המגיעות במגע יומיומי עם הילדים.
  • שיווק – הורים המחפשים לילד היקר שלהם, את הטוב ביותר, לא יחפשו את המעון שמפרסם הכי חזק. אבל אם הלוגו שלכם ישדר רכות ורוגע, זה יקנה אותם. שיווק מעון דורש השקעה של זמן, כוח וכסף. תתחילו לעבוד על זה.
  • רכישת ציוד – מטבח קומפלט, אביזרים לילדים: כסאות, שולחנות קטנים, לולים, משחקי חצר ומשחקי רצפה וכו', משטחי החתלה… והרשימה עוד ארוכה מאוד.

חולמים להקים עסק מצליח? אין לכם מושג מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים נשמח לתת לכם יד בתהליך הקמת מעון יום לגיל הרך. אנו מתמחים בבניית תוכנית עסקית ולווי בשלבים הראשונים של הבנייה שלו. הקליקו כאן כדי לפגוש אותנו. נשמח לעבוד עבורכם.

איך בונים תוכנית עסקית למעון לגיל הרך בישראל?

מעונות יום לגיל הרך מספקים שירותי טיפול וחינוך לילדים מגיל לידה ועד סביבות גיל חמש. מעונות אלה ממלאים תפקיד מכריע בסיוע להורים לאזן בין העבודה והאחריות המשפחתית תוך הבטחה לקבל את הטיפול והחינוך הדרושים לילדיהם במהלך השנים המוקדמות לחייהם.

 

המטרה העיקרית של מעונות יום לגיל הרך היא ליצור סביבה בטוחה ומטפחת שבה ילדים יכולים להתפתח פיזית, רגשית ואינטלקטואלית. הם מציעים מגוון פעילויות ותוכניות שנועדו לענות על הצרכים של ילדים צעירים, כולל זמן משחק, משחקים חינוכיים, אומנויות, משחקים בחוץ, מוזיקה ותנועה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית למעון לגיל הרך

תקציר מנהלים: סקירה כללית של העסק שלכם והיעדים שלכם למעון לגיל הרך.

 

ניתוח שוק: נתחו את הביקוש לשירותי מעונות לגיל הרך באזור שלכם ונתחו את המתחרים.

 

שירותים ואמצעי: תארו את סוגי השירותים שתספקו ואת האמצעים להם תזדקקו להפעלת המעון לגיל הרך.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: פרטו כיצד אתם מתכננים לשווק את המעון שלכם להורים של גיל הרך וכיצד תסגרו מכירות.

 

ניהול וארגון: תארו את מבנה הארגון שלכם ואת צוות ההנהלה שיפעיל את המעון.

 

תוכנית פיננסית: ציינו תחזיות פיננסיות מפורטות למעון הגן שלכם, כולל עלויות התחלה, הוצאות תפעול, תחזיות הכנסות ותחזיות תזרים מזומנים.

 

בקשת מימון: אם אתם צריכים מימון כדי להקים את המעון שלכם לגיל הרך, פרטו את דרישות המימון שלכם והסבירו כיצד תשתמשו במימון.


נספח: כללו כל מידע נוסף רלוונטי למעון, כגון מחקר שוק, רישיונות והיתרים ומסמכים משפטיים.

דוגמא לתוכנית עסקית למעון לגיל הרך

תקציר מנהלים:

מטרת המעון לספק שירותי טיפול בילדים ברמה גבוהה ובמחיר סביר למשפחות בעיר. המעון שלנו לגיל הרך יציע סביבה בטוחה ומטפחת לילדים בגילאי 2-5, ויתמקד במתן תכנית לימודים מובנית המדגישה התפתחות בגיל הרך.

 

ניתוח שוק:

באזורנו יש ביקוש משמעותי לשירותי צהרונים לגיל הרך, כאשר משפחות רבות נאבקות למצוא אפשרויות טיפול סבירות ואמינות לילדים. המחקר שלנו מראה שקיימים מספר מעונות יום לגיל הרך באזור, אך לעתים קרובות הם יקרים מדי עבור משפחות רבות. אנו מאמינים שיש הזדמנות משמעותית לגן שלנו למלא את הפער הזה בשוק ולהפוך למובילים בשירותי מעונות לגיל הרך ברמה גבוהה.

 

שירותים ומתקנים:

אנו נציע מגוון שירותים כדי לענות על הצרכים של משפחות בעירנו, כולל טיפול במשרה מלאה וחלקית, אפשרויות פתיחה מוקדמת ואיסוף מאוחר, ותכנית לימודים מובנית ששמה דגש על התפתחות הגיל הרך. המעון יכלול פינת משחקים פנימית גדולה, פינת משחקים חיצונית, כיתות לימוד, שירותים ומטבח להכנת ארוחות וחטיפים.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

כדי לקדם את שירותי הצהרונים שלנו לגיל הרך, נשתמש בשילוב של ערוצי שיווק מקוונים ולא מקוונים, לרבות פרסום במדיה חברתית, מודעות בעיתונים מקומיים וקמפיינים בדיוור ישיר. אנו גם נשתף פעולה עם בתי ספר ועסקים מקומיים כדי לקדם את השירותים שלנו. נציע הנחה למשפחות המפנות משפחות אחרות למעון הגן שלנו, וכן נציע הנחה למשפחות הרושמות מספר ילדים.

 

ניהול וארגון:

צוות הניהול יתנהל על ידי הבעלים והמייסד, בעל ניסיון רב בחינוך לגיל הרך ובניהול עסקי. כמו כן, נשכור גננות ומטפלים מנוסים אשר נלהבים להעניק טיפול וחינוך איכותיים לגיל הרך.

 

תכנית פיננסית:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

בקשת מימון:

אנו מחפשים הלוואה לעסקים קטנים בסך ____ כדי לסייע במימון עלויות ההפעלה שלנו, כולל השכרת מתקנים, ציוד והוצאות תפעול ראשוניות. 

 

נִספָּח:

בנוסף לתוכנית עסקית זו, ביצענו גם מחקר שוק מקיף, השגנו את כל הרישיונות וההיתרים הדרושים, ופיתחנו חוזים ומדיניות עובדים מפורטים.

פניה מהירה: