חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לבחירת איש שיווק וההתנהלות מולו

הרבה עסקים ראו את התנופה הגדולה של העסק שלהם אחרי שהם צרפו לעסק שלהם איש שיודע למכור כמו שכתוב. שפשוט האמין במוצרים שלהם, וגרם לאנשים רבים לרכוש את המוצרים דווקא בחנות שלהם. מאיפה מגרילים איש מכירות כזה שיתן אמון בעסק שלכם, וידחוף את המוצרים שלכם בתנופה אדירה קדימה? המשיכו יחד איתנו. 

איש מכירות- אקסיומה או מציאות? 

הכל תלוי בעסק שלכם. כלומר, אם יש לכם בעיות שונות ואתם מנסים לחפות על כל הבעיות עם חוסר המכירות, אז איש מכירות לא יהווה פתרון אמיתי. אבל אם העסק שלכם הוא עסק קטן ודי מצליח, אין שום סיבה שלא תמכרו כפול ממה שאתם מוכרים היום. איך עושים את הקפיצה בכמות המכירות? איש מכירות זו דרך מצוינת להגדלת היקף המכירות שלכם.

חשוב לדעת שכל אלה שהצליחו, הגיעו להצלחה שלהם כי תמיד הם חשו את הפוטנציאל שעוד לא הגיע לידי מימוש. תבינו שאם יש לכם עסק של מכירות תמיד אתם יכולים למכור יותר ולהרחיב את הפעילות של העסק שלכם. אם אתם מצליחים אבל לא מגיעים להכנסה אליה ציפיתם להגיע כאשר פתחתם את העסק, יכול מאוד להיות שמה שחסר לכם זה איש מכירות מוכשר שיאמין בעסק שלכם ויעיף אותו קדימה. 

איש שיווק

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כאשר אנו אומרים מכירות, הכוונה היא לא רק לשכנע אנשים לקנות את המוצר לאחר שכבר גילינו את הזיק המוכר בעיניים שלהם. אלא, יש צורך בתחזוק של לידים, סקירת המתחרים, הוספה של מוצרים נוספים למלאי ועוד. כי מכירות מורכבות מתמהיל שלם של תנאים המביאים להצלחה. אמנם היעד הסופי לפני ההצלחה, זה לראות את הלקוח מגהץ את כרטיס האשראי שלו, אבל כדי להגיע לכך צריך הרבה מעבר לכושר שכנוע. 

יכולים להיות ליקויים שונים

פעמים שונות קיים עסק טוב אבל שלא יודע איך למכור את המוצרים שלו על בסיס ליקויים קטנים הניתנים לשיפור תוך מספר אימונים קצרים של העובדים. איך עושים את זה? מגייסים את האיש הנכון כך שיביא אתכם לגיבוש תוכנית אחידה ושיתוף כל העובדים בה. יחד תגיעו להצלחה. אם אתם לא יודעים כלום על גיוס איש מכירות, אתם יכולים להקליק כאן ולתזמן לכם פגישה עם יועץ עסקי שיעזור לכם בכל הדרוש לכם כדי להגיע ליעדים שלכם.   

מה ההבדל בין השקעה להוצאה? 

כדי להבין מה תפקידו של איש מכירות בעסק שלכם אתם צריכים להפנים כי מדובר בהשקעה. כאשר קונים נכס לא אומרים שמדובר בהוצאה של כך וכך כסף. אלא, אומרים שמדובר בהשקעה בסדר גודל כזה וכזה. ולמה? כי יודעים כי אין זו עוד הוצאה של סיפוק תאוות אישיות אלא, השקעת הכסף במקור שעתיד להחזיר את הכסף בכפולות. משקיעים כסף היום כדי להבטיח עתיד כלכלי. 

פני שאתם פונים לאיש מכירות שעתיד להצטרף לצוות העובדים שלכם, אתם צריכים להציב לעצמכם יעד מתי ואיך המשכורת של איש המכירות אמורה להיות מכוסה על ידי ההכנסות שהוא מביא לעסק שלכם. כך שאם לא השגתם את היעד, מייד תידלק לכם נורה אדומה ותראו עם עצמכם איך מתקדמים לעתיד בצורה שכזו. 

חפשו את האוצר מתחת הגשר שלכם

לפני שאתם מתחילים בחיפוש וגיוס איש מכירות מתאים, נסו לחשוב אולי אחד מהעובדים שלכם הינו איש מכירות בפוטנציאל? אם יש לכם אחד כזה, אתם מוזמנים להכשיר אותו להיות איש המכירות שלכם. תבינו כי עובד שקיבל קידום יהיה מוכן לעשות הכל כדי שהבוס יהיה מרוצה מהשינוי. הוא יהיה מוכן לעשות הכל כדי להוכיח לבוס שהוא עשה את הבחירה הנכונה. 

ראו שלב זה כניסוי מצליח

מכירים את המושג של ניסוי מצליח ממשחקי החבל והגומי? עושים ניסוי, ואם הוא לא הצליח, מתחילים שוב מתחילת הניסוי בלי לרשום לעצמכם כישלון. אתם צריכים בעצם להגיע למצב בו יש לכם איש מכירות שגורם לכם להרוויח יותר מדי חודש, אבל אם אחרי חודש הוא לא הביא אתכם למצב המצופה, כדאי מאוד שתנסו לחשוב על הכיוון של שינוי ואיתור איש מכירות מוצלח יותר. איש מכירות מוצלח אינו דווקא אותו אחד שגמר כמה שיותר תארים וקצר הצלחות מרשימות בלימודים שלו, אלא, דווקא עולם המציאות הוא זה שיגיד טוב מכל עד כמה הוא מצדיק את התשלומים כלפיו. כי אין כמו איש מכירות מצליח כדי להעניק לעסק שלכם את התנופה שהוא זקוק. 

אל תמהרו

אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים איש מכירות לצורך קידום העסק שלכם, יהיה קשה מאוד לעצור אתכם. אבל חשוב לציין שכמו שאיש מכירות עשוי להועיל לכם מאוד, הוא גם עשוי להכביד. לכן, את תמהרו בבחירת האיש המתאים. כי עדיף שבוע עיכוב אבל הצלחה מנגד מאשר להפך. 

קחו ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי זהו אחד הכלים הנגישים היום שאתם יכולים לעזור לעסק שלכם איתו בלי קושי רב. עלויותיו הן לא בשמיים וגם לא צריך לנסוע בשביל זה לחו"ל, כל מה שתצטרכו לעשות זה להקליק כאן ולתזמן לעצמכם פגישת היכרות ללא עלות עם חברת המפתח לליווי והקמת עסקים. הכירו את המומחים בתחום. 

פניה מהירה: