חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בתקופות הכי קשות לעסקים התגלה - בעלי עסקים שהשקיעו בפרסום נשארו עם ראש מעל המים

בתקופות קשות אנשים משועממים יותר ומסתכלים יותר באמצעי התקשורת השונים. קחו למשל זמנים כמו מבצעי לחימה בעזה (פשוט כי כבר לגמרי נמאס לדבר על הקורונה…), בזמנים כאלה, באזורי הדרום ובאזורים אדומים נוספים, ילדים לא הולכים לבתי ספר, רבים לא הולכים לעבודה, ומה יש לעשות? צופים בכל מה שזז. לכן, גם אם בתקופה של ירידה במכירות כמו בעת מלחמה, ממש לא כדאי להפסיק לפרסם, זה הזמן שלכם להיות על הבמה כאשר התחרות נמוכה ולתפוס את כל תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מי כן ממשיך לפרסם?

רוב הפרסומות בזמנים כאלו הן פרסומות משמימות של בנקים וסופרים למזון. בנוסף לכך יש גם פרסומים ממשלתיים. אין זמן יותר מתאים מזמן כדי לפרוץ אל עולם המדיה ולפרסם בגדול. 

מה הקטע לפרסם אם לא מרוויחים מזה? 

פרסום בזמנים בהם אנשים לא קונים, דומה להשקעה לטווח ארוך. אתם מפרסמים עכשיו, משקיעים כסף (ולא מידי הרבה), אך את התוצאות לא רואים בשבועות הקרובים אלא בעתיד הרחוק יותר. תשאלו עוקבים שעקבו אחרי הפרסומות שלכם, מה הם אומרים על הקמפיין שהיה בתקופה כזו, ותגלו שנכנסם לנושאי השיחה של אנשים רבים. 

פרסומת לעסק

אולי זה הזמן שלכם להתחיל תהליך של הקמת אתר? 

הקמת אתר, זה כמו לכתוב ספר. זה לא פרסומת חד פעמית, אלא משהו הרבה יותר מהותי וחשוב עבור העסק. עסקים רבים עדיין לא הקימו לעצמם אתר אינטרנט וחבל לפספס את ההזדמנות בה אתם בבית ולא עובדים. 

קחו בחשבון שלא לכל עסק יהיה נכון לצאת במסע פרסום בעיתות חירום. לצורך כך חשוב להתייעץ עם יוץ עסקי מומחה ומנוסה. גילוי נאות: אתם צריכים אחד כמו היועצים העסקיים של חברת המפתח. 

יש לכם עסק? מחפשים רעיונות איך לגרום לו לגדול? 

אנו מאמינים שלכל עסק יש את הפוטנציאל לגדול. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברת המפתח שתמפה את העסק שלכם, את ההיסטוריה שלו, את ההווה ואת האפשרויות לקידום. אנו עוסקים שנים בתחום הליווי עסקים בישראל ונהנים מהצלחות גדולות של לקוחות תודה לקל. 

אל תעמדו מאחור, הצטרפו גם אתם להיות חלק מהליגה של בעלי עסקים שעברו את הקידום שהביא להם רווחים גדולים במיוחד. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. 

פניה מהירה: