חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלי עסק? רוצים לצ'פר את העובדים שלכם? ככה מצ'פרים עובדים בארצות הברית!

ארצות הברית וישראל שונות בחוקים שלהן מכל בחינה שהיא. דוגמא אחת היא העובדה שבארצות הברית כל מעסיק רוכש לעובדים שלו פוליסת ביטוח חיים. זהו סוג של בונוס מאוד רציני שבוס יכול לתת לעובדים שלו. חברת "ספטנר ושו"ת" מעוניינת להדביק את מדינת ישראל ולהציע ללקוחות מישראל גם כן להצטרף לליגה הזו. 

לצורך מה עושים ביטוח חיים לעובדים? 

כמו שבארץ חברה מוצלחת נותנת לעובדים שלה קרן השתלמות. כך בארצות הברית, בעלי עסקים מוצלחים נותנים לעובדים שלהם ביטוח חיים. בארצות הברית יש שפה שאומרת, אני רוצה לתת לעובדים שלי דחיפה רצינית כדי להיכנס לעשייה ומרץ בעבודה שלהם. איך עושים את זה? רוכשים לעובדים פוליסה של ביטוח חיים על חשבון המעסיק כמובן. 

חברת הביטוח שאת שמה הזכרנו לעיל, מעוניינת לצרף גם בעלי עסקים מישראל לליגה הזו. 

מה ההבדל בין ביטוח חיים ישראלי לבין ביטוח חיים אמריקאי? 

לצ'פר_עובדים

במדינת ישראל זה עובד בצורה מסוימת. ככל שחולפות השנים והעמית מתבגר, כך ביטוח בחיים שלו עולה יקר יותר. הרי ככל שעוברות השנים כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא ילך לעולמו. המצב הבריאותי התקין לא משנה בכלום לחברות הביטוח הישראליות. כל אחד מגיל מסוים משלם סכום מסוים. בארצות הברית זה ממש ונהפוך הוא. כאשר העמיתים חוגגים את יום הולדתם ה-40, פוליסת ביטוח החיים שלהם הופכת למשתלמת מאוד. ההפרש בפרמיות בין ארצות הברית לישראל בגילאים המבוגרים, הוא גדול מאוד. ואפילו של מאות אלפי שקלים. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אילו ביטוחי חיים אפשר לרכוש באמריקה? 

ישנם שתי פוליסת שניתן לרכוש. 

  • ביטוח "ריסק"-  פוליסה זו מבטחת מקרים של מוות. התשלום שתשלמו עבור פוליסה זו היא קובעה על פי מספר השנים שאתם בוחרים. אתם יכולים לבחור מסלול של 10 שנים, וכן של 15, 20 ו-30 שנים. אחרי שנגמרת תקופה זו, יש לעמיתים אפשרות לבחור הם מעוניינים להמשיך את הפוליסה. אם יש להם ביטוח חיים אמריקאי, הם אפילו לא ידרשו להביא הצהרת בריאות למרות שעברו כמה עשורים מאז ההצהרת בריאות הקודמת. במדינת ישראל לעומת זאת, כאשר מחליפים פוליסה או אפילו רק מחדשים, חייבים לעבור הצהרת בריאות. ואם התגלה חלילה כי יש שינוי לרעה, באופן הכי אוטומטי שיש, אתם גם חייבים לשלם הרבה יותר כסף לביטוח בריאות. 
  • ביטוח חיים קבוע- בביטוח זה העמיתים צוברים ותק, נשמע מוזר. פוליסה זו ניתנת לרכישה גם על ידי אזרחים שאינם תושבי אמריקה כלל. ואף לא נדרש מהם לבוא לחתום על פוליסה המאשרת זאת. זו הפוליסה שמציעה חברת "ספטנר ושו"ת" לבעלי העסקים בארץ. בפוליסה זו בעלי הפוליסה הוא זה שיקבל את הכסף במקרה של מוות. כלומר, אם אבא ביטח את בנו, האבא יקבל את הכסף. ומה בקשר לותק שהזכרנו קודם? לקוח מבוגר ששילם שנים רבות, וצבר וותק, יכול להפסיק לשלם בגיל מסוים, אך עדיין להישאר מבוטח. 

רוצים לתת את זה לעובדים שלכם? 

פנו לחברת המפתח ללווי והקמת עסקים, אנחנו נבדוק את היכולת שלכם לקבל פרמיה טובה יותר, ונתווך ביניכם לבין חברת הביטוח האמריקאית, במטרה אחת ויחידה, לחסוך לכם כסף.

הקליקו. 

פניה מהירה: