חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח לאומי- הקרן לפיתוח שירותים לנכים

הקרן לפיתוח שירותים לאנשים עם מוגבלויות הוקמה כדי לסייע לחברות וארגונים המבקשים לפתח שירותים לשילוב אנשים עם מוגבלות בחיים החברתיים והמקצועיים, על פי עקרון של השוויון בין אנשים.

הקרן מעניקה סיוע בתחומי ציוד כללי וטיפול הנחוצים להפעלת הפרויקט שלהם רק לטובת אנשים עם מוגבלויות ומי שזקוק לשיפוץ ובנייה בדירה שלהם לטובת  שיפור והתאמה של המקום לאנשים עם מוגבלויות.

הקרן לפיתוח שירותים לאנשים עם מוגבלויות הוקמה כדי לסייע לחברות וארגונים המבקשים לפתח שירותים לשילוב אנשים עם מוגבלות בחיים החברתיים והמקצועיים, על פי עקרון של השוויון בין אנשים.

 

אודות סיוע לחברות וארגונים המבקשים לפתח שירותים המובילים לשילובם של אנשים עם מוגבלות בקהילה ומעניקים להם דרך לשוויון הזדמנויות אמיתי.
מי יכול להגיש  גופים ציבוריים וגופים פרטיים בתחומים מסוימים, עמותות וגופים וולונטריים, מלכ"רים, רשויות מקומיות או משרד ממשלתי
סיוע מסייעת, הכשרות ייעודיות להנגשה, פיתוח אתרי אינטרנט, ספורט ובילוי בשעות הפנאי. הקרן תומכת ומסייעת בפיתוח שירותים בתחומי חינוך, שיקום, דיור, תעסוקה, פיתוח טכנולוגיה/סיוע הקרן ניתן אך ורק לפרויקטים שאינם מתחייבים מטעם חוק או תקנה.
מסמכים נדרש
הגשה קול קורא/ באופן מקוון
השתתפות עצמית 10-30 אחוזי השתתפות עצמית.
העדפות בסיוע לפיתוח תשתיות תינתן עדיפות לשירותים:
1.שנועדו לקהל החרדי, הערבי הדרוזי והצ'רקסי.
2.לפועלים בקו העימות
3.המאפשרים שילוב מלא לאנשים עם מוגבלויות
4.הקמת מסגרות חדשות
5 שירות המיועד עבור אנשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית ונפשית קשה ו/או אוכלוסייה אשר רשת השירותים שלה אינה מפותחת, כגון: אנשים עם אוטיזם.
6. בעלי היתכנות להגיע לביצוע במהלך שנת העבודה.
סכום תלוי באשכול המגורים, השתתפות הקרן במימון עלויות פרויקט עומד על:
1. 90% בפרויקטים המתקיימים מאשכולות חברתיים-כלכליים 1-4 ועד לסכום של 2,800,000 ש"ח
2. 80% בפרויקטים המתקיימים מאשכולות חברתיים-כלכליים 5-7 ועד לסכום של 2,450,000 (כולל יישובי עימות )
3. 70% בפרויקטים המתקיימים מאשכולות חברתיים-כלכליים 8- 10 ועד לסכום של 2,200,000 ₪הסיוע לחברות בע"מ לא יעלה על 10% מהתקציב השנתי של הקרן.
פניה מהירה: