חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תוכלו לשווק מוצרים בלי להשקיע כסף?

רוצים להרוויח כסף משיווק? אין לכם כסף להשקיע ברכישת מוצרים? בדיוק בשבילכם מיועד הפוסט. אחד התחומים הכי רווחים בימינו, זה תחום המכירות. מכירת מוצרים היא דבר רווחי, אין אפס. אבל מה? צעירים רבים שרוצים לעשות כסף ממכירת מוצאים נתקלים בקשיים של אי יכולת השקעה כספית, מיתוג, פרסום, מציאות מקום פרונטלי לחנות וכו'. תכל'ס כדי למכור מוצרים ולהצליח צריך להשקיע. 

למה בעלי חנויות צריכים אתכם?

בעלי חנויות רבים שנתקעו עם סחורה משנים קודמות, לא עושים כלום כדי למכור את הסחורה שלהם. תכל'ס הם מאוד היו שמחים להתפטר מהסחורה שלהם.  אבל אין להם את הראש להשקיע בזה. בסופעונה הם עושים מכירת חיסול במבצעים מאוד משתלמים, אבל עדיין יש להם הרבה מאוד סחורה שנכנסת למחסנים. למה הם לא מנסים להמשיך למכור אותה? כי כאשר מתחילה העונה החדשה, הם עסוקים כל הזמן עם הסחורה החדשה, שבפועל מניבה להם רווחים גבוהים יותר, בגלל שהיא נמכרת במחיר מלא. בקיצור… אין להם אפשרות להשקיע זמן כדי למכור סחורה שמצטברת בעל כורחם משנה לשנה. 

שיווק מוצרים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מה אתם יכולים לעשות כדי לשווק מוצרים בלי השקעה? 

תפנו לעסקים העוסקים במכירת מוצרים ותציעו להם לצאת עבורם במכירות במקומות שונים בארץ. תחתמו איתם על חוזה עבודה בו מסוכם כי אתם לא משלמים שקל על הסחורה שהם מביאים לכם, אלא רק אחרי גמר המכירות אתם מביאים להם את הרווחים המגיעים להם ומשאירים אצלכם אחוזים מהרווחים. צעירים שעושים את זה מאוד מרוצים ובעלי החנויות עוד יותר. 

המעלות של שיווק בצורה כזו:

  • אין צורך להשקיע כסף – גם אם אין לכם את ההון הראשוני כדי להשקיע ברכישת מלאי, אתם יכולים להגיע לרווחים מאוד יפים. 
  • עבודה מגוונת ולא לפי שעות – רווחים ממכירות הם רווחים מאוד גדולים, כך שאתם לא צריכים לעבוד יום יום. מספיק שפעם, פעמיים בשבוע אתם עושים מכירות ביישובים שונים בארץ, בהם יש פחות נוכחות של חנויות פרונטליות.
  • צוברים ניסיון במכירות – כמו שכבר הסברנו, תחום המכירות הוא תחום מאוד חזק שאפשר להרוויח ממנו הרבה מאוד כסף. ברגע שאתם מתחילים לקבל אומץ בתחום הזה, אתם יכולים להתקדם להרבה מאוד נישות בתחום. להיות יבואנים, ספקים, בעלי רשת חנויות, יועצי שיווק ועוד. הכל תלוי ברמת האומץ שיש לכם והכישרון שלכם למכירות. 

חשוב לדעת

יש אנשים שיש להם כישרון מכירות מולד. אם הם מאמינים במוצר שיש להם, הם יכולים להצליח למכור אותו לכל מי שעובר לידם. אבל חשוב שתדעו כי למרות שהצלחה במכירות גם תלויה בכישרון, יש אפשרות לפתח את חוש המכירות שלכם. איך עושים את זה? קוראים חומר על הנושא, הולכים למאמן אישי וכו'. 

לפני שאתם מתחילים לעשות צעדים מרחיקי לכת, אתם מוזמנים בחום להכיר את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתמחים בליווי עסקים גדולים, קטנים ומזעריים. הקליקו כאן לקבלת פרטים נוספים. 

פניה מהירה: