חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק לניהול ועד בית?

חברות גבייה שונות קמות מידי יום. ואכן, הקמת חברת גביה היא דבר רווחי. ההבדל בין חברה גביה וחברת חיצונית לניהול ועד בית הוא גדול. חברה לניהול ועד בית גם מתנהלת עם גביית התשלום מהדיירים אבל גם עוסקת בטיפוח הבניין. גם אתם יכולים לפתוח עסק לניהול ועד בית. כאן תקבלו מידע שיסייע לכם בהקמת עסק לניהול ועד בית. המומחים שלנו בחברת המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם.

מי קהל היעד של עסק לניהול ועד בית?

הרבה פעמים רואים בניינים מוזנחים רק בגלל שאף שכן לא התנדב להיות היזם וליטול את עול הניהול על עצמו. במקרים כאלו פנייה לחברה כמו שאתם רוצים להקים, תעשה סדר. זה קורה בעיקר בבנייני מגורים רבי דיירים או בבנייני מגורים הנמצאים בשכונות מצוקה וכדומה.

מהם השלבים לפתיחת עסק לניהול ועד בית?

ועד בית

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

  1. בדיקת עלויות וגיוס מימון – אם אתם רוצים שהעסק שלכם יקום ויצליח, אתם צריכים לפנות לייעוץ עסקי. לא יהיה חכם להקים עסק שלא מתאים לנתונים שלכם. בדקו את עלויות הקמת העסק ואת היתכנותו הכלכלית. לכן פונים ליועץ עסקי שיבנה עבורכם תוכנית עסקית מפורטת עם כל פרטי הקמת העסק החדש בהתייחסות למקורות המימון המשתלמים.
  2. רישוי כחוק והנפקת תעודת עוסק. לצורך כך תדרשו לפנות למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
     
  3. מיתוג ופרסום – כדי שהעסק שלכם יצליח ולקוחות יפנו אליכם, אתם צריכים להיות מיוחדים בתחום. אם קיימות חברות ניהול ועד בית רבות, איזו סיבה תמשוך את הלקוחות דווקא אליכם? בפרט אם אין לכם ניסיון והמלצות. לכן, חשוב מאוד שתפנו ליועץ שיווקי מקצועי שישווק את העסק שלכם בצורה איכותית שתייחד אתכם יותר מכולם. שווה לכם לשלם טוב לאיש שיווק כדי שיכיר את העסק לכם לכמה שיותר אנשים.

מחפשים יועץ עסקי מומלץ לעסק בהקמה?

רוצים לפתוח עסק מצליח בלי לקחת סיכונים? מעוניינים להקים עסק של ניהול ועד בית? אתם מוזמנים לפנות אלינו. חברת המפתח לליווי והקמת עסקים כאן בשבילכם. אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שהעסק שלכם יצליח וישגשג. מגיע לכם ליהנות מרווחים גבוהים.

פניה מהירה: