חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים?

כל אירוע מרשים בו ילדים הם מבין המשתתפים, מתכבד לארח אטרקציות לילדים (ואפילו למבוגרים). ענף האטרקציות לאירועים הוא רחב והוא כולל מתקני מתנפחים, עמדות מולטימדיה, שולחנות  הוקי, פינג פונג, סנוקר, עמדות צילום נייד, תאורה, סאונד וריקודים וכל מה שנראה לכם מתאים לאירוע מקפיץ ומלהיב. כדי להקים עסק כזה חייבים קודם לסקור את נתוני השוק, לבדוק את רמת התחרות ואת רמת הפוטנציאל. המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים מנגישים כאן מידע לכל המעוניין. 

מי צריך אטרקציות לאירועים? 

באופן כללי, כל בעל אירוע ישמח להשכיר אטרקציות לאירוע שהוא עורך. כדי לפנות לקהל יעד מסוים עליכם להיות ממוקדים. מהם האטרקציות שברצונכם להשכיר? האם רק לילדים או גם למבוגרים? נסו להגדיר כמה שיותר את קהל היעד שלכם. זה יעזור לכם ברכישת המלאי, בשיווק נכון, בהגעה לקהל היעד וזה עוד לא הכל. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

אילו אטרקציות משכירים לאירועים? 

משחקי חשיבה משותפים. 

עמדות מולטימדיה. 

שולחנות משחק כמו פינג פונג, הוקי וכדומה. 

מתקני מתנפחים.

עמדות ניידות לצילום.

ועוד כיד הדמיון עליכם (נסו לפתח אטרקציה שתהיה ייחודית לכם). 

מהם השלבים בפתיחת עסק להשכרת אטרקציות לאירועים? 

  • בדיקת עלויות וגיוס מימון – הקמת עסק דורשת השקעה כספית. לפני שאתם מתחילים להוציא כסף על רכישת ציוד ומלאי לעסק, חשוב לגשת ליועץ עסקי שיתכנן יחד אתכם את הצעדים הפיננסים הנכונים עבורכם. אם אתם משקיעים כסף שאין לכם, המצב מצריך חשיבה מחודשת. כל עסק יכול להיתרם מייעוץ עסקי. אבל עסק בהקמה חייב ייעוץ עסקי מומחה במיוחד. פנו ליועץ עסקי מומחה לבניית תוכנית עסקית שתבדוק את כל פרטי המידע הטכני לגבי העסק שלכם. שלבים, עלויות לפרטי פרטים, מטרות עסקיות וכדומה. עסק שפועל בחוכמה ונעזר בליווי עסקי מתמיד, לא נופל לפשיטת רגל.
  • פתיחת עסק – על מנת לפתוח עסק בצורה חוקית ולהיות עוסק מורשה, או פטור, עליכם לפתוח תיק ולהגיש את המסמכים הנדרשים לרשויות החוק. עוסק פטור צריך לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. שלב זה מורכב מבירוקרטיות ומומלץ לעבור אותו בליווי צמוד של יועץ עסקי של חברת המפתח לליווי והקמת עסקים העובד בשיתוף רו"ח.
  • השכרת שטח אחסון – האטרקציות תופסות שטח, מסכי מחשב גדולים, שולחנות, כסאות שונים וכו'. אינכם צריכים להשכיר חנות, אבל שטח פיזי לאחסון הציוד, ודאי שכן. על מנת לחסוך עלויות, חפשו שטח במיקום לא יקר ופחות מרכזי.
  • רכישת ציוד – רכישת האטרקציות עצמם. אחרי שפילחתם את קהל היעד שלכם, ערכו את רשימת המתקנים וציוד שברצונכם להציע. שימו לב, לפני שאתם רוכשים מתקנים, נהלו משא ומתן ובדקו עלויות אצל מספר ספקים. העלויות גם ככה לא זולות ואתם יכולים לגלות פערים משמעותיים.
  • ביטוח – בטחו את הציוד על מנת למנוע מקרים של הפסדים, גנבות וכו'. כאן חשוב לרכוש גם ביטוח למקרה בו מישהו ניזוק ממתקן שלכם. אל תישארו חשופים לתביעות. בטחו את עצמכם מכל כיוון אפשרי.

יועץ עסקי מומחה לליווי עסק להשכרת אטרקציות לאירועים?

עם היועצים העסקיים המומחים שלנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים, הכל נראה אחרת. תנו לנו לסייע לכם. נבנה לכם תוכנית עסקית מדויקת, נציב יחד איתכם מטרות עסקיות בהתאם לנתונים ולרצונות וכך הדרך להצלחה תתחיל בקלות. דברו איתנו. כי מגיע לכם להנות מעסק מרוויח ומצליח.

איך בונים תוכנית עסקית להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים?

עסק להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים מספק פתרונות בילוי לאירועים שונים כגון ימי הולדת, אירועי חברה וחתונות. החברה מציעה מגוון רחב של אטרקציות כמו מתנפחים, שוורים מכניים, קירות טיפוס סלעים ושולחנות משחק כמו כדורגל, הוקי אוויר ופינג פונג. מטרת החברה היא לספק חוויה מהנה ובלתי נשכחת ללקוחות ואורחיהם על ידי מתן ציוד איכותי ושירות לקוחות יוצא דופן. החברה פועלת על ידי הקמה ותחזוקה של האטרקציות ושולחנות המשחק במקום האירוע ומתן צוות מיומן לשימוש בטוח ומהנה בציוד.

תוכנית עסקית להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים

תקציר מנהלים

  • הציגו את הרעיון העסקי וספקו סקירה קצרה של התוכנית העסקית.
  • הסבירו את שוק היעד, הצעת הערך הייחודית וכיצד העסק מתכנן לייצר הכנסות.

 

ניתוח שוק

  • חקרו את תעשיית השכרת האירועים ושוק היעד שלה כדי לזהות מגמות והזדמנויות.
  • תארו את לקוחות היעד ומדוע הם ישכירו אטרקציות ושולחנות משחק.
  • תארו את התחרות והסבירו כיצד העסק יבדל את עצמו.

 

מוצרים ושירותים

  • ספקו תיאור מפורט של המוצרים והשירותים המוצעים.
  • הסבירו כיצד העסק מתכנן לרכוש ולתחזק מלאי מגוון ואטרקטיבי של אטרקציות ושולחנות משחק.

 

שיווק ומכירות

  • פתחו אסטרטגיה שיווקית כדי להגיע לשוק היעד וליצור לידים.
  • תארו את תהליך המכירה, כולל כיצד העסק מתכנן לסגור עסקאות ולשמר לקוחות.

 

תפעול

ציינו את הפעילות היומיומית של העסק, לרבות לוגיסטיקה ואיוש עובדים.



תחזיות פיננסיות

  • ספקו תחזיות פיננסיות לשנים הראשונות לפעילות, כולל הכנסות, הוצאות ורווח.
  • הסבירו כיצד העסק מתכנן לנהל את הכספים שלו, כולל תקצוב וניהול תזרים מזומנים.

 

סיכום

  • סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית וחזרו על הצעת הערך הייחודית.
  • ספקו את פוטנציאל ההצלחה והצמיחה העתידית של העסק.

דוגמא לתוכנית עסקית להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים

תקציר מנהלים:

עסק להשכרת אטרקציות ושולחנות משחק לאירועים יספק פתרונות בילוי לאירועים שונים כגון ימי הולדת, אירועי חברה וחתונות. החברה תציע מגוון רחב של אטרקציות כגון מתנפחים, שוורים מכניים, קירות טיפוס סלעים ושולחנות משחק כגון כדורגל, הוקי אוויר ופינג פונג.

 

ניתוח שוק:

שוק השכרת האירועים הולך וגדל, עם ביקוש הולך וגובר לצורות בילוי ייחודיות ואינטראקטיביות. החברה תכוון למתכנני אירועים, ואנשים המעוניינים להוסיף אלמנט מהנה לאירועים שלהם. העסק גם יבדל את עצמו מהמתחרים על ידי הצעת מגוון רחב יותר של אטרקציות ושולחנות משחק, מה שיבטיח פתרון בידור מקיף יותר.

 

מוצרים ושירותים:

החברה תספק ציוד איכותי ושירות לקוחות יוצא דופן לרבות הקמה ותחזוקה של אטרקציות ושולחנות משחק וכן צוות מיומן להבטחת שימוש בטוח ומהנה בציוד. החברה תציע גם עסקאות חבילה ואפשרויות מותאמות אישית כדי לענות טוב יותר על הצרכים של אירועים בודדים.

 

אסטרטגית שיווק:

החברה תשתמש בערוצי שיווק שונים כגון מדיה חברתית, תעשיית האירועים ופרסום ממוקד כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. העסק גם ישתף פעולה עם מקומות אירועים ומתכנני אירועים כדי להציע חבילות מצורפות ולהגביר את הנראות.

 

תכנית פיננסית:

החברה תידרש השקעה ראשונית לרכישת ציוד ולהקמת פעילות. העסק יפיק הכנסות באמצעות דמי השכרת המתקנים וישאף להשיג רווחיות במהלך שנת הפעילות הראשונה. תוכנית פיננסית מפורטת, הכוללת דוחות רווח חזויים, תחזיות תזרים מזומנים ומאזנים, תפותח כדי לתמוך בקיימות ארוכת הטווח של העסק.

 

צוות ניהול:

את העסק יוביל צוות מנוסה עם רקע בתכנון אירועים, בידור וניהול עסקים. הצוות יהיה אחראי על התפעול השוטף, ועל הצמיחה וההצלחה הכוללת של החברה.

פניה מהירה: