חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק להנחיית הורים?

אין הורה שלא רוצה את הטוב ביותר עבור ילדיו. אם יש לכם חוכמת חיים מיוחדת ועברתם את ההכשרה הייעודית כדי להנחות הורים, תוכלו להקים עסק של הנחיית הורים ולהנות מעבודה המביאה סיפוק רב וביטוי אישי נרחב. 

מי קהל היעד? 

הנחיית הורים מיועדת לכל הורה. בין אם מדובר בהורים לילדים ובין אם מדובר להורים לנוער בסיכון. כל הורה נתרם מהנחייה מקצועית. בדקו לאיזה הורים אתם מעוניינים להגיע. אולי אתם מעוניינים להתמקד דווקא בהנחיית הורים לנוער בסיכון? ואולי הבחירה שלכם היא להתמקצע בהנחייה להורים לילדים דחויים חברתית? 

מיקוד קהל היעד הוא חשוב בתהליך בניית עסק.

הקמת עסק של הנחיית הורים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך תתחילו לעבוד כמנחי הורים? 

  • שפה – דוברים שתי שפות ברמה של שפת אם? מנחי הורים בעברית, ישנם רבים. תוכלו לפרסם קבוצות להנחיית הורים בשפה השניה אותה אתם דוברים, כך תקטינו את מעגל התחרות ויהיה לכם קל יותר להתחיל לעבוד ולצרף קבוצות בשטח.
  • פרסמו – פרסום זה דבר שעובד נקודה. גם אם אתם לא חושבים שיש משהו שילך להנחיית הורים בגלל שראה פרסומת, דעו שאתם טועים בגדול. הדבר שמשפיע ביותר על הציבור הישראלי בשנים האחרונות, זה פרסום (על פי מחקרים).
  • מארגן הקבוצה משלם חצי מחיר – תוכלו לפנות להורה נלהב המעוניין להצטרף לקבוצת הנחיית ההורים שלכם, ולהציע לו עסקה משתלמת במיוחד – אם הוא מארגן לכם קבוצה של 10 אנשים, הוא משלם חצי מהמחיר הנדרש. פרסמו דילים שונים ליצירת עניין.

מהם השלבים להקמת עסק להנחיית הורים? 

  • פתיחת עסק – אין דרך להרוויח כסף במדינת ישראל בלי לקבל תלוש, או להגיש שומת מס. אם בחרתם להיות עצמאיים, עליכם להירשם כבעל עסק בביטוח לאומי, רשויות המס והמע"מ.
  • השכרת חדר – כדי להנחות הורים, עליכם להיות בעלי מקום פרונטלי המיועד לכך. החדר צריך להיות מעורר השראה ומספק מבחינת אווירה, נוחות ודיסקרטיות.
  • הקמת אתר אינטרנט – היום כל שאלה שיש לאנשים, הם מחפשים מענה בדיגיטל. אם תתנו מענה לשאלות בעלות מילות מפתח נפוצות, תוכלו להצליח לצבור לעצמכם לקוחות גם בדרכים מקוונות. חוץ מהנחיית הורים בקבוצות או דרך סדנאות, תוכלו להציע שירות ייעוץ טלפוני בתשלום/זום/ליווי קבוצות הורים בקבוצות וואטסאפ ועוד.
  • בניית תוכנית עסקית – תוכנית עסקית היא חובה בהקמת עסק. בניית תוכנית עסקית כוללת מיפוי מצבכם הכלכלי, החזון שלכם, המטרות שלכם, היתכנות כלכלית בשטח וכל שאר הנתונים. בתוכנית העסקית הכל מובא בחשבון. תוצאות התוכנית העסקית הן אלה שיקבעו אם שווה לפתוח עסק כמו זה שאתם מעוניינים לפתוח, או לא. אל תוותרו על ייעוץ עסקי.

     

המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים כבר בנו עשרות תוכניות עסקיות מוצלחות לבעלי עסקים קטנים ומתחילים, עסקים ותיקים, חברות גדולות ועוד. כדי להפוך לעצמאים מצליחים, צרו איתנו קשר. דברו איתנו. 

איך בונים תוכנית עסקית להנחיית הורים?

עסקים להנחיית הורים מספקים תמיכה ומשאבים להורים כדי לעזור להם לנווט את האתגרים של גידול ילדים. עסקים אלה יכולים ללבוש צורות רבות, כגון ייעוץ אחד על אחד, סדנאות קבוצתיות או משאבים מקוונים. עסקים מסוימים עשויים להתמקד בנושאים ספציפיים, כגון הורות לבני נוער או התמודדות עם ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

כדי להקים עסק להנחיית הורים, תצטרכו להיות בעלי הבנה טובה על התפתחות הילד ואסטרטגיות הורות. זה עשוי לכלול פסיכולוגיית ילדים, חינוך או תחום קשור, גם ניסיון בעבודה עם ילדים ומשפחות. בנוסף, תצטרכו לתקשר ביעילות עם ההורים, ליצור ולהעביר משאבים ותוכניות מרתקים ואינפורמטיביים.

דוגמא לתוכנית עסקית להנחיית הורים

תקציר מנהלים:

העסק שלנו הוא שירות הדרכה ותמיכה להורים המספק משאבים כדי לעזור להם לנווט את האתגרים של גידול ילדים. השירותים שלנו כוללים ייעוץ אחד על אחד, סדנאות קבוצתיות ומשאבים מקוונים, תוך התמקדות בסיוע להורים בכל הגילאים והרקע. אנו שואפים לעזור להורים לבנות קשרים חזקים יותר עם ילדיהם, לשפר טכניקות תקשורת ומשמעת ולפתח את הכישורים והביטחון הדרושים להם כדי להיות הורים יעילים ומצליחים.

 

תיאור העסק:

העסק מציע שירותי הנחיית ותמיכה להורים בכל הגילאים והרקע. השירותים שלנו כוללים ייעוץ אחד על אחד, סדנאות קבוצתיות ומשאבים מקוונים כדי לעזור להורים לנווט את האתגרים של גידול ילדים. 

 

ניתוח שוק:

שוק שירותי הדרכת הורים הולך וגדל, כאשר יותר הורים מחפשים תמיכה ומשאבים שיעזרו להם לנווט את האתגרים של גידול ילדים. הביקוש לשירותים שלנו מונע על ידי מספר גורמים, כולל מספר הולך וגדל של הורים עובדים ומודעות גוברת לחשיבות התפתחות הגיל הרך.

 

שוק היעד:

קהל היעד שלנו הם הורים מכל הגילאים והרקע המחפשים תמיכה ומשאבים שיעזרו להם לנווט את האתגרים של גידול ילדים. זה כולל הורים שנאבקים בבעיות כמו משמעת, תקשורת ובניית קשרים חזקים יותר עם ילדיהם. שוק היעד שלנו כולל גם הורים המבקשים לשפר את כישורי ההורות שלהם ולבנות את הביטחון העצמי שלהם כהורים.

 

שירותים:

השירותים שלנו יכללו ייעוץ אחד על אחד, סדנאות קבוצתיות ומשאבים מקוונים. שירותי הייעוץ האחד על אחד שלנו יינתנו על ידי יועצים מיומנים ומנוסים שיעבדו עם ההורים כדי לזהות ולטפל בנושאים ספציפיים איתם הם מתמודדים. הסדנאות הקבוצתיות שלנו יכסו מגוון נושאים, כולל משמעת, תקשורת ובניית קשרים חזקים יותר עם ילדים. המשאבים המקוונים שלנו יכללו סרטונים, מאמרים וסמינרים מקוונים שהורים יכולים לגשת אליהם בכל עת כדי ללמוד עוד על הורות ולמצוא תמיכה.

 

שיווק ומכירות:

אסטרטגיית השיווק והמכירות שלנו תתמקד בבניית נוכחות מקוונת חזקה, באמצעות אתר אינטרנט ומדיה חברתית. בנוסף, ניצור קשר עם אנשי מקצוע אחרים בתחום, כגון רופאי ילדים, מורים ומטפלים בילדים כדי להפיץ את העסק שלנו לאנשים הרלוונטים. כמו כן, נציע מגוון שירותים, כגון ייעוץ וסדנאות אחד על אחד, כדי למשוך מגוון לקוחות.

 

ניהול וצוות עובדים:

העסק שלנו יהיה בבעלותו ומופעל על ידי [שם], בעל ניסיון של [מספר] שנים בעבודה בתחום התפתחות הילד והורות. הצוות שלנו יכלול יועצים מיומנים ומנוסים שיעניקו שירותי ייעוץ אחד על אחד, וכן מנחים שיובילו סדנאות קבוצתיות.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק

פניה מהירה: