חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים עסק להנהלת חשבונות?

צברתם ניסיון כשכירים בהנהלת חשבונות, הלקוחות תמיד מרוצים מהשירות שלכם ואתם מעוניינים להתקדם? כאן תקבלו מידע על הדברים שיש לבצע כדי להקים משרד עצמאי להנהלת חשבונות.היועצים העסקיים בחברת המפתח מסבירים על שלבי הקמת העסק. 

מי קהל היעד שלכם? 

  • עוסקים מורשים – עסק מורשה המנפיק תלושי משכורת לעובדים, חייב ליווי צמוד של הנהלת חשבונות. קהל היעד הזה רחב מאוד וכמעט אין סופי.
     
  • עוסקים פטורים – שכירים רבים המעוניינים לתת שירותים באופן עצמאי במקצועות שונים, מצהירים על הקמת עסק בעל הכנסות נמוכות. גם הם נדרשים לדווח כחוק לרשויות המס.

קחו בחשבון שפחות משתלם לעבוד רק עם עוסקים פטורים כי בסך הכל התשלום תמורת השירות שאתם נותנים להם הוא לא יותר מאלפיים שקלים שנתיים. 

איך פותחים עסק להנהלת חשבונות?

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

מהם השלבים להקמת עסק להנהלת חשבונות? 

  • בניית תוכנית עסקית – ראשית, בונים תוכנית עסקית. לפני שאתם עוזבים את העבודה בה אתם עובדים כשכירים ולפני שאתם מתחילים להשקיע כסף בהקמת עסק עצמאי, חשוב להבין האם הקמת העסק שווה מבחינה כלכלית. איך עושים את זה? על ידי בניית תוכנית עסקית מפורטת. הסטטיסטיקות העולמיות מוכיחות: בעלי עסקים שהקימו עסק בעזרת ליווי מקצועי של יועץ עסקי שעזר להם לבנות תוכנית עסקית נכונה ולערוך סקר שוק מקיף, הצליחו ושגשגו בעולם העסקי.

     

  • רשיונות – בישראל יש צורך ברישיון על מנת להקים עסק. את הרישיון משיגים לאחר שמצהירים בביטוח הלאומי, ברשויות המע"מ ומס הכנסה על כך שאתם מתכוננים להקים עסק. מנהל חשבונות לא מורשה להיות עוסק פטור בשל הגדרת משרה זו כמקצוע חופשי. תצטרכו להגיש את כל המסמכים הנדרשים לקבלת תעודת עוסק מורשה.

     

  • משרד – כדי לעבוד בצורה מסודרת ולהעסיק עוד עובדים בהמשך, יהיה עליכם לשכור משרד מתאים. במשרד תוכלו גם לקבל לקוחות המעוניינים להיפגש איתכם.

     

  • רכישת ציוד – כדי להקים משרד רכשו את הציוד הנדרש: מחשב + תשתית אינטרנט + התוכנה עליה אתם עובדים, טלפון משרדי, כיסא ועמדה לעבודה ועוד. ערכו רשימה מקיפה ובדקו את עלויות רכישת הציוד.

     

  • גיוס לקוחות – כדי לעבוד בהנהלת חשבונות, אתם צריכים לקוחות. אם יש בעלי עסקים שמכירים אתכם, עליכם לספר שאתם מתכוננים להתחיל לעבוד כעצמאים ולספר עליכם.

     

טיפ – אם אתם עובדים במשרה מסודרת, אל תעזבו ביום אחד את העבודה, בתחילה תוסיפו לעצמכם שעות עבודה עצמאיות בערבים, וכך בהדרגה תנסו לקצץ בשעות העבודה. רק כאשר אתם בטוחים בהכנסה שלכם תעזבו את העבודה. לא בכל הקמת עסק זה מתאפשר, אבל בעסק של הנהלת חשבונות זה מתאפשר וחבל לא לנצל את האופציה המצוינת והרגועה הזו. 

הכירו את המומחים של המפתח ללווי והקמת עסקים שיתנו לכם יד בתהליך הקמת העסק. כי בהקמת העסק צריך אסטרטגיה כדי להצליח. אנו מלווים עסקים בתחומים שונים ומגוונים מאוד להצלחה שלהם. כל מה שאתם צריכים כדי להיעזר בנו זה לקבוע פגישה ראשונית ללא עלות. 

למה אתם מחכים? 

איך פותחים עסק להנהלת חשבונות?

 

הנהלת חשבונות היא תהליך של רישום וסיכום עסקאות פיננסיות כדי לספק מידע שימושי לקבלת החלטות עסקיות. הנהלת חשבונות היא פונקציה קריטית עבור כל עסק, שכן היא מספקת מידע על הבריאות הפיננסית של החברה ומסייעת למנהלים לקבל החלטות מושכלות לגבי אופן הקצאת משאבים. 

 

עסק בהנהלת חשבונות מספק מגוון רחב של שירותים ללקוחותיו, לרבות הנהלת חשבונות, הכנת מס והכנת דוחות כספיים. כמו כן, העסק עשוי לספק שירותי ייעוץ, כגון תכנון פיננסי ותקצוב, ויכול לסייע בניהול שכר ופעולות פיננסיות אחרות. 

 

למשרדי הנהלת חשבונות יש בדרך כלל צוות של מנהלי חשבונות מקצועי שסיימו את ההשכלה הדרושה. 

בסך הכל, עסק זה ממלא תפקיד חיוני בבריאותם הפיננסית של עסקים וארגונים על ידי מתן מידע פיננסי מדויק ואמין, ועל ידי מתן ייעוץ והכוונה מומחים בנושאים פיננסיים.

תוכנית עסקית להנהלת חשבונות

תקציר מנהלים:

  • הציגו את העסק ואת ייעודו.
  • סכמו את נקודות המפתח של התוכנית, כולל השירותים המוצעים, קהל היעד, תחזיות פיננסיות 

ואסטרטגיות להצלחה.

 

תיאור חברה:

 

  • ספקו סקירה כללית של החברה, כולל ההיסטוריה שלה, הבעלים וכל מידע רקע רלוונטי.
  • תארו את השירותים המוצעים, לרבות הנהלת חשבונות, הכנת דוחות כספיים והכנת מס.

 

ניתוח שוק:

  • זהו את קהל היעד של העסק, כולל גודל ופוטנציאל צמיחה.
  • נתחו את התחרות והסבירו כיצד העסק יבדל את עצמו.
  • תארו את מגמות השוק הנוכחיות וכיצד הן עשויות להשפיע על העסק.

 

אסטרטגיות שיווק ומכירות:

  • בדקו את האסטרטגיות לקידום העסק ומשיכת לקוחות, כולל פרסום ושותפויות.
  • תארו את תהליך המכירה ואת השיטות לסגירת עסקאות.

תפעול וניהול:

 

  • תארו את הפעילות השוטפת של העסק, לרבות המערכות והתהליכים המשמשים לניהול הלקוחות והנתונים הפיננסיים שלהם.
  • הגדירו את מבנה הניהול, התפקידים והאחריות של אנשי צוות.

 

תחזיות פיננסיות:

  • ספקו תחזיות פיננסיות לעסק, כולל דוחות רווח חזויים, מאזנים ודוחות תזרים מזומנים.
  • הסבירו את ההנחות והשיטות המשמשות ליצירת התחזיות.
  • כללו ניתוח איזון כדי להראות מתי העסק יהפוך לרווחי.

דוגמא לתוכנית עסקית להנהלת חשבונות

תקציר מנהלים:

הנהלת חשבונות הינה משרד בשירות מלא המתמחה במתן שירותי הנהלת חשבונות, מס וייעוץ עסקי לעסקים. המטרה שלנו היא לעזור ללקוחותינו להשיג את יעדיהם הפיננסיים על ידי מתן מידע פיננסי מדויק ובזמן, ועל ידי מתן ייעוץ והכוונה מומחים בנושאים פיננסיים.

 

תיאור העסק:

הנהלת חשבונות תספק מגוון רחב של שירותים לעסקים במגוון ענפים. השירותים שלנו יכללו הנהלת חשבונות, הכנת מס, הכנת דוחות כספיים וייעוץ עסקי. הצוות המקצועי שלנו הינו בעל ניסיון בתחום הנהלת החשבונות.

 

ניתוח שוק:

שוק שירותי הנהלת חשבונות הוא גדול וצומח. זאת בשל המורכבות הגוברת של הרגולציות הפיננסיות והצורך במידע פיננסי מדויק כדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות. בנוסף, יש ביקוש הולך וגובר לשירותי הנהלת חשבונות מקוונים, מכיוון שיותר חברות מחפשות אפשרויות גמישות וחסכוניות.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

האסטרטגיה השיווקית העיקרית שלנו תהיה יצירת קשרים עם עסקים במגוון תעשיות. אנו נעשה זאת על ידי פנייה ישירה לחברות. בנוסף, נשתמש בטכניקות שיווק מקוון, כגון אתר אינטרנט ושיווק במדיה חברתית, כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיית המכירה שלנו תתמקד בבניית קשרים עם לקוחות פוטנציאליים והבנת הצרכים הספציפיים שלהם. לאחר שזיהינו לקוח פוטנציאלי, נספק הצעה שתפרט את השירותים הספציפיים שלדעתנו יהיו היעילים ביותר עבורו.

 

פעולות:

החברה תופעל מתוך משרד ויהיה בו צוות מקצועי. אנו נשתמש בשילוב של תקשורת אישית ותקשורת מקוונת כדי לספק את השירותים שלנו. כמו כן, נשתמש בתוכנת הנהלת חשבונות מקוונת ובכלים אחרים לניהול נתוני לקוחות ולספק מידע פיננסי בזמן אמת.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק, ההוצאות העיקריות שלנו יהיו משכורות לצוות שלנו, שכירות, שיווק והוצאות תפעול.

פניה מהירה: