חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות לממכר משקאות חריפים?

חולמים לפתוח חנות אריסטוקרטית ויוקרתית שתציע מגוון רחב של שתיה חריפה? חלומות לחוד ומעשים לחוד. לנוחיותכם הנגשנו מדריך מלא לפתיחת עסקים שיעזור לכם להבין איך אתם צריכים להיערך לקראת פתיחת העסק. וגם ייתן לכם תמונת מצב על הנדרש ממכם כחלק מפתיחת החנות כך שלא תתחילו בשלבים מעשיים לפתוח את החנות ואחרי מעשה תקלטו שבעצם לא מתאים לכם העלויות או כל שלב אחר בפתיחת החנות. בקיצור, יש לכם מדריך לפניכם.  

מה מאפיין את השוק הישראלי של המשקאות החריפים? 

על ארץ ישראל נאמר, ארץ זבת חלב ודבש. אנחנו כישראלים פחות מתאפיינים בשימוש בשתיה חריפה. כלומר, בכל מקום שמכבד את עצמו מגישים כמובן יין וכן בחגי ישראל ובכל שבת צורכים ליטרים רבים בארץ של שתייה חריפה. אבל למי שמכיר בשטחיות את התרבות בארצות אחרות מבין למה אנחנו כל כך מסתייגים מהתרבות לשתיה בארץ. סעו ללונדון לדוגמא, השעה שש בבוקר אתם עוד לא מסוגלים לשתות כוס מים וברחוב אתם יכולים לראות נשים צעירות הממלאות את גרונן בבקבוק יין. לא פחות ולא יותר. אבל כידוע, ככל שעוברות השנים גם התרבויות כבר לא מוגדרות בתוך גבולות. וחנויות יין רבות פועלות בארץ ובהצלחה רבה. 

חנות_לממכר_משקאות_חריפים

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כמה עולה לפתוח חנות למכירת משקאות חריפים? 

עסק מעין זה זה לא עוד דבר. זה דורש ממכם למצוא את המקום המתאים ואחר כך גם להתאימו למכירת יין ומשקאות חריפים אחרים. אתם לא יכולים למכור לאנשים מוצר יוקרתי בחנות מוזנחת או בחנות שהמראה הכללי שלה אינו תואם חנות למכירת משקאות חריפים. 

ההוצאות שמחכות לכם:

  • שכירות- אתם צריכים למצוא את המקום האסטרטגי ביותר כך שתתפסו לרשת שלכם כמה שיותר לקוחות. כמובן שאחרי זמן כבר אנשים ידעו לחפש אתכם אבל בהתחלה אנשים יכנסו אליכם רק אם תתפסו להם את המבט.
  • עיצוב ושיפוץ החנות- על מנת למלא את הדפים אתם חייבים מראה יוקרתי של חנות יין לעסק שלכם איך עושים את זה? לוקחים אדריכל שיעצב לכם את החנות על פי הדרישות שלכם וכן על פי תוכנית המתאימה לחנות יין. אחר כך גם כמובן משפצים את המקום. מדובר בעלויות של עשרות אלפי שקלים.
  •  
  • שכרו עורך דין- בעסק כמו מכירת משקאות חריפים צריך ליווי של עורך דין. המדינה מסתכלת על חנות של משקאות חריפים כמעט כמו על חנות לממכר כלי נשק. ראיתם לוקיישן טוב למיקום החנות שלכם? לא בטוח שיאשרו לכם לפתוח שם חנות כזו. יכול להיות שבאזור הרצוי עליכם יש כבר מספר חנויות והמדינה לא נותנת לפתוח חנויות משקאות חריפים בלי גבול. בנוסף לכך, מכירת משקאות חריפים אסורה בימים מסוימים ובשעות מאוחרות.
    אנו ממליצים לכם להצטייד בליווי של עורך דין כדי שלא תעבדו לחינם.
  • אתם צריכים להירשם בלשכת המס והאלכוהול- כדי למכור אלכוהול אתם צריכים אישור מיוחד ולא רק זאת, צריכים לשלם על כל ליטר מס. לא סתם שתיה חריפה יקרה כל כך.
  • הכשירו עובד- אמנם בהתחלה תעבדו בחנות בכל שעות הפתיחה שלה. אבל מה תעשו אם יום אחד לא תרגישו טוב? כדאי לכם להביא צעיר שיסכים לעבוד מספר מועט של שעות יחד אתכם כדי להכיר את אופי החנות ואת מחירי המוצרים שלכם.
  • הקימו אתר אינטרנט עם אופציה להזמנות- היום כל אחד יודע שבשביל למכור צריך גם להקים אתר. אבל חשוב שתכינו לכך את עצמכם, עלויות של הקמת אתר הן די גדולות. אם האתר שלכם יתפוס טוב, לא יעבור הרבה זמן והרווחים יכסו את ההוצאות עבור האתר. 

במחלקת הדיגיטל המתקדמת של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים מקימים אתרים עבור חברות המגיעות להתייעץ עם המומחים ומקדמים להם את המכירות בצורה מופלאה. מוזמנים גם אתם להגדיל רווחים ולהנות מכל מה שבעל עסק יכול להנות. הקליקו כאן

רוצים לדעת עוד? 

אנו בחברת המפתח ללווי והקמת עסקים שמחים שקראתם את הנקודות שציינו לפניכם. אנו מתמחים בליווי עסקי ובהקמת עסקים. לא משנה איפה אתם אוחזים, אתם חייבים להיות לעשות כל מה שאתם יכולים להגדיל את הרווחים שלכם מהמצב הנתון. הכירו את המומחים שלנו שיעזרו לכם להתקדם מהמקום שלכם

איך בונים תוכנית עסקית לממכר משקאות חריפים?

ענף מכירת משקאות חריפים הוא ענף גדול וצומח האחראי על מכירה והפצה של משקאות אלכוהוליים כמו בירה, יין סוגי וודקה ועוד. תעשייה זו כוללת מגוון סוגים שונים של עסקים, מחנויות אלכוהול קטנות בבעלות עצמאית ועד לתאגידים גדולים המייצרים ומפיצים את מוצרי המותג שלהם.

 

תעשיית מכירת המשקאות ממשיכה לצמוח, מונעת על ידי הגדלת הביקוש למשקאות חריפים ויינות מובחרים ועליית אפשרויות הזמנה באינטרנט ובנייד. עם זאת, הענף מתמודד גם עם אתגרים כמו הגברת התחרות, שינוי העדפות הצרכנים ואתגרים רגולטוריים.

 

בסך הכל, תעשיית מכירת המשקאות יכולה להיות ענף מאתגר אך מתגמל עבור יזמים ובעלי עסקים המסוגלים לנווט את האתגרים הייחודיים שלו ולנצל את ההזדמנויות הרבות שלו.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

תוכנית עסקית לממכר משקאות חריפים

תקציר מנהלים:

חלק זה אמור לספק סקירה קצרה של העסק, כולל שמו, מיקומו, היצע המוצרים ונקודות מכירה ייחודיות שלו.

 

תיאור חברה:

סעיף זה אמור לספק סקירה מפורטת יותר של העסק, כולל המבנה המשפטי שלו, צוות ההנהלה ואנשי צוות. בנוסף יש להוסיף מידע על שוק היעד, התחרות וההזדמנות בשוק.

 

מוצרים ושירותים:

סעיף זה צריך לתאר את מוצרי האלכוהול שהעסק יציע, לרבות בירה, יין ומשקאות חריפים נוספים. כמו כן, הוא צריך לספק מידע על סוגי מוצרים וכל שירותים בעלי ערך מוסף שהעסק עשוי להציע, כגון טעימות ועוד.

 

שיווק ומכירות:

סעיף זה צריך לתאר את אסטרטגיות השיווק והמכירות שבהן העסק ישתמש כדי לקדם את מוצריו ולהגיע לשוק היעד שלו. הוא צריך לכלול מידע על פרסום, מבצעים, מדיה חברתית וערוצי שיווק אחרים, כמו גם תהליך המכירה ואסטרטגיית שירות הלקוחות.

 

פעולות:

סעיף זה אמור לספק פרטים על הפעילות השוטפת של העסק, לרבות ניהול מלאי, קשרי ספקים ועמידה ברגולציה. זה צריך לכלול גם מידע על דרישות כוח אדם, צרכי ציוד ושיקולים לוגיסטיים אחרים.

 

תכנית פיננסית:

סעיף זה אמור לתאר את התחזיות הפיננסיות עבור העסק, כולל תחזיות מכירות, עלות סחורה שנמכרה והוצאות תפעול. זה צריך לכלול גם ניתוח איזון ותחזיות תזרים מזומנים. לבסוף, עליו לתאר את צרכי המימון של העסק שיידרשו כדי להפעיל את העסק.

 

סיכום:

סעיף זה צריך לסכם את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ולהדגיש את החוזקות של העסק.

דוגמא לתוכנית עסקית לממכר משקאות חריפים

תקציר מנהלים:

העסק שלנו יהיה חנות משקאות יוקרתית המתמחה במשקאות חריפים ומובחרים. העסק ימוקם במרכז קניות הומה בעיר(שם העיר), אנו שואפים להיות היעד המומלץ עבור צרכנים בעלי אבחנה המחפשים מוצרי אלכוהול איכותיים. ערך המוסף שלנו כולל את הבחירת משקאות שלנו שנבחרה בקפידה, צוות בעל ידע ושירות לקוחות מותאם אישית.

 

תיאור חברה:

העסק יהיה בבעלות של _____ ו- ____, שני יזמים מנוסים עם אהבה למשקאות חריפים מובחרים. נפעל עם צוות ניהול מצומצם המורכב מהבעלים וצוות קטן של אנשי מכירות מיומנים ובעלי ידע. שוק היעד שלנו כולל צרכנים האוהבים משקאות אלכוהול איכותיים. אנו נתחרה בחנויות משקאות אחרות על ידי הצעת מבחר מעולה ושירות לקוחות יוצא דופן.

 

מוצרים ושירותים:

החנות תציע מבחר שנבחר בקפידה של משקאות חריפים ומובחרים, כולל מוצרים ייחודיים שקשה למצוא. בנוסף נציע טעימות.

 

שיווק ומכירות:

האסטרטגיה השיווקית שלנו תתמקד בבניית מותג והפיכת העסק ליעד המומלץ למוצרי משקאות מובחרים באזורנו. אנו נשתמש בשילוב של מדיה חברתית ופרסום ממוקד לקדם את העסק שלנו ולמשוך לקוחות. בנוסף, נתמקד בבניית קשרים עם לקוחותינו באמצעות שירות לקוחות יוצא דופן והמלצות מותאמות אישית.

 

פעולות:

אנו נשמור על מלאי דל בתור התחלה כדי למזער עלויות ולהפחית בזבוז , תוך כדי הצעת מגוון רחב של מוצרים. אנו נקנה את המוצרים שלנו ממגוון מפיצים וספקים, ונעבוד איתם בשיתוף פעולה הדוק על מנת להבטיח שאנו מציעים את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים.

 

תכנית פיננסית:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.

 

סיכום:

אנו מאמינים כי לעסק יש פוטנציאל להיות עסק מצליח ורווחי ביותר, אשר יציע שירות ייחודי ובעל ערך לצרכנים באזורנו. עם בחירת המשקאות הטובים ביותר שנבחרו בקפידה, עם הצוות הבקיא ושירות הלקוחות יוצא הדופן שלנו, אנו בטוחים שנוכל לבסס את עצמנו כיעד המומלץ עבור משקאות חריפים ומובחרים. 

פניה מהירה: