חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים חנות למוצרי חשמל? 

אם הגעתם לכאן, מסתבר שאתם מעוניינים להקים חנות למוצרי חשמל. הבחירה שלכם היא בחירה מושלמת. הבלאי בחנות למוצרי חשמל הוא קטן במיוחד לעומת הביקוש הגדול. איך מקימים חנות למוצרי חשמל? מהם השלבים אותם אתם צריכים לעבור? כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

הקמת חנות מוצרי חשמל

מהם השלבים להקמת חנות למוצרי חשמל? 

  • בחירת החנות הפרונטלית – המיקום הגיאוגרפי משמעותי במיוחד לעסק חדש. על אילו דגשים חשוב להקפיד? ריחוק מחנויות מתחרות, מקום בולט לעין, שטח גדול (שמתאים לתקציב שלכם) על מנת שיהיה לכם היכן להניח את כמויות הסחורה וחניה בשפע. המלצה חמה שלנו – שכונות חדשות כמו רמות בית שמש, הם מקום אידיאלי ביותר להקמת חנות למוצרי חשמל, שם הביקוש הוא אדיר, והמיקום הגיאוגרפי הוא שיקול מרכזי לרוכשי דירות חדשות שהעול והריצות כבר השביעו אותם לשנתיים הקרובות.
  • שיפוץ החנות – אתם לא צריכים לעצב חנות שתעורר תיאבון, אבל חשוב שהחנות תהיה מותאמת במבנה שלה, בתאורה ובכל מה שצריך, לחנות למוצרי חשמל. לצורך כך תצטרכו לשפץ את החנות.
  • רכישת ציוד – כחלק משיפוץ החנות, עליכם להעמיד סטנדים ומעמדים מיוחדים למוצרי חשמל. חשוב מאוד לפנות למעצב אדריכלי המתמחה בתחום העסקים שיעזור לכם להשוות לחנות מראה יפה, למרות שלא אמור להיות כל יופי בשורה של מכונות כביסה, תנורים וכל כיוצא בזה.
  • בחירת ספק – למרות שאתם חדשים בתחום, אל תוותרו על הזכות שלכם לרכוש בזול מהספק. נסו להתמקח עם ספקים ולהשוות בין הצעות מחיר, על מנת להוזיל את מחיר המוצרים ולהגדיל לכם את הרווחים.
  • מלאי – למרות שאתם יכולים לבצע משלוחים לבית הלקוחות, חשוב שתדעו כי מלאי פרונטלי, הוא הסוד להצלחה בחנות למוצרי חשמל. למרות שאנשים מתעניינים בעיקר בטיב המקרר, אחרי שהם יראו אותו, הם ידעו להחליט טוב יותר. גם אם אין לכם מקום להחזיק כמות אדירה של מוצרי חשמל, לכל הפחות תעמידו מסכי תצוגה נוחים שיאפשרו ללקוחות לראות את המוצרים בגודל קרוב לגודל המציאות.
  • מיתוג – בימינו, גם חנות למוצרי חשמל, חייבת להיות ממותגת. אם לא תמתגו את עצמכם, לקהל היעד שלכם לא תהיה סיבה מיוחדת לבחור דווקא בכם. כחלק מסעיף זה, נמליץ לכם להקים חנות וירטואלית שתעזור לכם למכור מוצרים גם דרך אתר אינטרנט מצליח.
  • ביטוחים – עליכם לרכוש את כל פוליסות הביטוח הרלוונטיות שיגנו עליכם במקרה של פריצה, שריפה וכו'. 

הקמת עסק מלחיצה אתכם? 

בדיוק בשביל זה אתם צריכים להכיר את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים שתיתן לכם יד בכל התהליך של הקמת חנות למוצרי חשמל. אנו מתמחים בעסקים בשלב הקמתם, התאמה לתקציבים, ניהול תזרים מזומנים, הלוואות ועוד. המומחים שלנו יעשו עבורכם את כל העבודה, מה שנותר לכם זה לתת לנו לעבוד בשבילכם.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך מקימים עסק? 

אחד השינוים הכי מהותיים שיכולים לקרוא בחיי מבוגר בעל משפחה, זה השינוי בין שכיר לעצמאי. להיות שכיר זה לקבל את המשכורת בכל עשירי לחודש, בלי לחץ של מה יהיה בחודש הבא, ועם רוגע נפשי אמיתי. שכיר שיוצא מהעבודה, משאיר שם את כל המטלות והולך הביתה, כאשר הראש שלו נקי ופנוי. 

לעומת זאת, להיות עצמאי זה פרויקט לא פשוט בכלל. עוד לפני שאנחנו מדברים על ניהול העסק בפן השוטף, בואו הדבר על שלב הקמת העסק. להתחיל לעבוד מול מס הכנסה, מנהל חשבונות, רואה חשבון וכל מני אנשי מקצוע שעד היום לא היו רלוונטים עבורכם… אבל, הרווחים הפוטנציאלים גבוהים בהרבה. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יסללו עבורכם את הדרך, עד שתהפכו לעצמאיים מרוויחים. 

איך בונים תוכנית עסקית לחנות מוצרי חשמל?

חנות למוצרי חשמל היא חנות קמעונאית שמוכרת מגוון רחב של מכשירים ואביזרים אלקטרוניים, לרבות מחשבים, סמארטפונים, טלוויזיות, מצלמות, ציוד שמע ומכשירי חשמל לבית.

חנויות אלו מוכרות בדרך כלל מוצרים ממגוון יצרנים ומותגים, ועשויות להציע גם שירותים כגון תיקונים, התקנות ותמיכה טכנית. עם הפופולריות הגוברת של קניות מקוונות, לחנויות אלקטרוניקה רבות יש כעת גם פלטפורמות מקוונות עבור לקוחות לגלישה ולרכישת מוצרים. חנויות מוצרי חשמל מסוימות עשויות להתמחות בקטגוריות מסוימות של מוצרי אלקטרוניקה, כגון רכיבי מחשב או מערכות בידור ביתיות.

תוכנית עסקית לחנות מוצרי חשמל

תקציר מנהלים:

לתאר בקצרה את ייעוד החנות, שוק היעד והיתרון התחרותי של החנות.

 

ניתוח שוק:

  • ערכו מחקר שוק לזיהוי שוק היעד והתחרות של החנות.
  • ניתוח מגמות והעדפות צרכנים בתעשיית האלקטרוניקה.
  • קביעת אסטרטגיית התמחור של החנות על סמך התחרות ושוק היעד.

 

מוצר ושירותים:

  • לרשום את המוצרים והשירותים שהחנות תציע.
  • את המותגים והספקים העיקריים שהחנות תשתף איתם פעולה.
  • פירוט כל תכונות או הצעות ייחודיות שיבדלו את החנות מהמתחרים.

 

שיווק ומכירות:

  • לפתח אסטרטגיה שיווקית המכוונת לקהל הלקוחות האידיאלי של החנות.
  • טקטיקת מכירה שבה תשתמש החנות כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים לקונים.
  • מדיניות ונהלים של שירות לקוחות כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.

 

פעולות:

  • פירוט הפעילות השוטפת של החנות, לרבות שעות פעילות, דרישות כוח אדם וניהול מלאי.
  • לתאר את כל המתקנים והציוד הנדרשים לניהול החנות.

 

תכנית פיננסית:

  • צרו תחזיות פיננסיות לשנים הראשונות של הפעילות של החנות.
  • זיהוי עלויות הקמה והוצאות שוטפות.
  • קבעו תמחור ושולי רווח עבור מוצרים ושירותים.
  • קבעו כיצד החנות תממן את פעילותה, כגון באמצעות הלוואות בנקאיות, משקיעים או השקעות אישיות.

 

סיכום:

סכמו את נקודות המפתח של התוכנית העסקית ואת השלבים הבאים להשקת החנות.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות מוצרי חשמל

תקציר מנהלים:

החנות שלנו שמה לה למטרה לספק מוצרים ושירותים אלקטרוניים באיכות גבוהה לצרכנים בקהילה המקומית. אנו מתמחים במגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה, לרבות מחשבים, סמארטפונים, טלוויזיות, מצלמות, ציוד שמע ומכשירי חשמל לבית. המשימה שלנו היא להציע ללקוחות חנות אחת לכל צרכי האלקטרוניקה שלהם, תוך התמקדות בתמחור תחרותי, שירות לקוחות יוצא דופן ותמיכה טכנית מומחית.

 

ניתוח שוק:

החנות תכוון לצרכנים באזור המקומי המחפשים מוצרי חשמל איכותיים במחירים תחרותיים. נתחרה הן בחנויות אלקטרוניקה אחרות בעיר והן בחנויות מקוונות. אסטרטגיית התמחור שלנו תתמקד בהצעת מחירים תחרותיים עבור המוצרים שאנו מוכרים, בעוד שהתכונות הייחודיות שלנו יכללו את שירותי התמיכה הטכנית בחנות שלנו, אחריות למוצרים ועוד.

 

מוצר ושירותים:

החנות תציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים אלקטרוניים, כולל:

  • מחשבים: מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים ואביזרים
  • סמארטפונים: מכשירים מיצרנים גדולים, כמו גם אביזרים(מטענים, אוזניות וכו') ושירותי תיקונים
  • טלוויזיות: גדלים ודגמים שונים של המותגים הגדולים
  • מצלמות: ואביזרים נוספים 
  • ציוד אודיו: רמקולים, אוזניות ופס קול
  • מכשירי חשמל לבית: מקררים, מכונות כביסה, מייבשים וכו'

בנוסף למוצרים שלנו, נציע מגוון שירותים, לרבות תמיכה טכנית, תיקונים, התקנות ואחריות למוצרים.

 

שיווק ומכירות:

החברה תשווק את מוצריה ושירותיה במגוון ערוצים, לרבות פרסום מקומי בעיתונים ובאינטרנט, מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל. נתעדף שירות לקוחות כדי להבטיח שללקוחות תהיה חוויה חיובית בחנות שלנו. 

 

פעולות:

העסק יהיה פתוח חמישה ימים בשבוע, בין השעות 9:00-20:00. החנות תאויש על ידי צוות של אנשי מכירות וטכנאים מנוסים, שיספקו תמיכה טכנית, תיקונים והתקנות. ננהל את המלאי שלנו באמצעות מערכת שתאפשר לנו לעקוב ביעילות אחר המלאי ולהזמין מחדש מוצרים לפי הצורך.

 

תכנית פיננסית:

עלויות הקמה שלנו יכללו רכישת מלאי, השכרה של חלון ראווה וציוד. אנו מעריכים כי ההכנסות שלנו יופקו בעיקר באמצעות מכירת מוצרים אלקטרוניים, צפי רווח ועלויות משתנות מעסק לעסק.

 

סיכום:

החברה שואפת להיות חנות האלקטרוניקה המומלצת עבור צרכנים באזור המקומי. אנו נבדיל את עצמנו מהמתחרים על ידי הצעת מחיר תחרותי, שירות לקוחות יוצא דופן ותמיכה טכנית. עם מגוון המוצרים והשירותים הרחב שלנו, אנו שואפים לספק ללקוחות חנות אחת לכל צרכי האלקטרוניקה שלהם.

פניה מהירה: