חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פותחים השכרת כתרים ואביזרי שיער לכלה?

השכרת אביזרי שיער לשמחות הוא עסק קטן שיכול לגדול להכנסה נחמדה. כדי להקים עסק כזה, אין צורך בידע קודם. צריך להכיר את קווי האופנה העכשוויים ולצאת במסע לפרסום האביזרים והכתרים היוקרתיים. אבל שימו לב, הכנסות מעסק כזה הן לא גבוהות במיוחד כך שאין טעם להוציא כסף להשקעה בפרסום לא יעיל וכדומה. כדי להצליח בעסק כזה ולהגדיל את רווחיו, חייבים ליווי של יועץ עסקי מומחה לעסקים בהקמה. כאן היועצים העסקיים המומחים לליווי והקמת עסקים עונים לכם מניסיונם.

מי קהל היעד?

  1. כלות.
  2. נשים ובנות שמסרקות את השיער/הפאה לאירוע ערב.
  3. השכרת שמלות כלה ואירועים.

מהם השלבים לפתיחת עסק של השכרת כתרים ואביזרי שיער לכלה?

  1.  בדיקת עלויות וגיוס מימון – השכרת כתרי כלה היא עסק עצמאי לכל דבר. לפני שתזמינו כתרים ואביזרי שיער יוקרתיים, פנו ליועץ עסקי שיבדוק את הכדאיות הכלכלית של הקמת עסק כזה.
כתרי כלה

2. עוסק פטור – על פי חוק אתם צריכים לפתוח תיק במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.

3. עסק להשכרת אביזרי שיער וכתרים לכלה לא דורש מקום גדול אבל כן מקום יוקרתי ונעים. לעסק כזה יתכן ומספיק ארון יוקרתי בחדר נעים וקטן בבית. בדקו את האופציות האפשריות וקחו בחשבון גם את העלויות הנלוות לכל אפשרות.

4. רכישת האביזרים והכתרים – עסק להשכרת כתרים לכלות ואביזרי שיער הוא עסק שהרבה מההצלחה שלו תלוי באביזרים עצמם. אם יש לכם להציע אביזרים מפוארים, עדכניים ויוקרתיים, השמועה תעשה לה כנפיים. כדי להביא סחורה טובה השקיעו בחיפוש אחרי אביזרי וכתרים איכותיים ויפים.

5. רכישת ביטוחי חובה – הביטוח מגן על נזק או גניבה שיכול להיגרם לכתרים. אם אתם רוכשים כתרים מכסף או משולבים אבנים, יתכן ולא תוכלו לוותר על ביטוח כזה. ברגע שמדובר בעסק להשכרת אביזרי שיער לא יקרים, יתכן ולא משתלם מבחינה עסקית לבטח את הציוד לפני שההכנסה מכסה את ההשקעה. התייעצו עם יועץ עסקי לצורך כך.

6. מיתוג ופרסום – כדי שלקוחות תכרנה את בית העסק שלכם, הן צריכות להכיר אתכם. לצורך כך צריך לפרסם את העסק. הפרסום הכי טוב הוא מפה לאוזן אבל זה יקרה בהמשך אם הסחורה שלכם אכן תספק את המענה.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך בונים תוכנית עסקית להשכרת כתרים ואביזרי שיער לכלה?

השכרת כתרים ואביזרי שיער לכלות היא טרנד הולך וגובר בענף החתונות. בחתונות, כלות בוחרות באביזרי שיער שהם לא רק יפים אלא גם קלים להובלה. השכרה גם מאפשרת לכלות לקבל גישה למגוון רחב של סגנונות ועיצובים, לרוב בשבריר מהעלות של רכישת פריט חדש. חברות השכרה רבות מציעות מגוון אפשרויות, החל מסרטי ראש בהשראת וינטג' ועד כתרים מורכבים עם חרוזים, כדי להבטיח שכל כלה תוכל למצוא את האביזר המושלם שישלים את מראה הכלה שלה. תהליך ההשכרה הוא בדרך כלל פשוט, כאשר כלות יכולות לגלוש ולבחור את האביזר הרצוי באינטרנט או פיזית בחנות, ולאחר מכן יש אפשרות לאסוף אותו או לשלוח אותו למיקומן. בין אם כלה מחפשת יצירה קלאסית, נצחית או משהו ייחודי ואמירתי יותר, השכרת כתרים ואביזרי שיער מספקים פתרון נוח להוספת הפריט המושלם למראה הכלה שלה.

תוכנית עסקית להשכרת כתרים ואביזרי שיער לכלה

תקציר מנהלים: סקירה קצרה של העסק, כולל המטרות ושוק היעד.

 

ניתוח שוק: מחקר על תעשיית החתונות, כולל טרנדים ומתחרים. סעיף זה אמור להדגיש את הצורך בשירותי השכרה ואת הגודל הפוטנציאלי של השוק.

 

מוצר ושירותים: תיאור סוגי כתרים ואביזרי השיער המוצעים להשכרה וכן שירותים נוספים כגון עיצוב והתאמה אישית.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות: תוכנית כיצד העסק יגיע ללקוחות פוטנציאליים ויתקשר אליהם, כולל טקטיקות שיווק מקוונות ולא מקוונות ושתפ"ים.

 

תפעול: מתווה התפעול השוטף, לרבות תהליך הניקיון והתחזוקה של המוצרים, והלוגיסטיקה של שילוח ואספקה.

 

תחזיות פיננסיות: פירוט עלויות הקמה, תחזיות הכנסות והוצאות התפעול לשנים הראשונות של העסק.

 

ניהול ואיוש עובדים: תיאור של מבנה הבעלות ואנשי צוות, לרבות כל תוכניות לגיוס והכשרת עובדים.


מסקנה: סיכום התוכנית העסקית וחזרה על יעדי החברה ותכניות העתיד.

דוגמא לתוכנית עסקית להשכרת כתרים ואביזרי שיער לכלה

תקציר מנהלים:

העסק מתמחה בהשכרת כתרים ואביזרי שיער לכלות ברמה גבוהה. המשימה שלנו היא לספק לכלות דרך משתלמת ונוחה להוסיף את הגימור המושלם למראה הכלה שלהן. אנו מאמינים שלכל כלה מגיע להרגיש כמו מלכה ביום המיוחד שלה, והמטרה שלנו היא להפוך את החלום הזה למציאות על ידי הצעת מגוון רחב של אביזרים יפים וייחודיים לבחירה.

 

ניתוח שוק:

תעשיית החתונות היא שוק צומח, עם מיליוני זוגות מתחתנים מדי שנה. המגמה לקראת חתונות והפופולריות הגוברת של מראות כלה ייחודיים ומותאמים אישית יצרה ביקוש לשירותי השכרה המציעים מגוון רחב של אפשרויות בעלות נמוכה יותר. המחקר שלנו מראה שכלות מחפשות אביזרים איכותיים ואופנתיים שניתן לשכור אותם בשבריר מהעלות של רכישת פריט חדש.

 

מוצר ושירותים:

החברה מציעה השכרת קולקציית כתרים ואביזרים לשיער באיכות גבוהה. המוצרים שלנו נעים בין סרטי ראש בהשראת וינטג' לכתרים מורכבים עם חרוזים, וכל מה שביניהם. בנוסף לשירותי ההשכרה שלנו, אנו מציעים גם שירותי סטיילינג והתאמה אישית על מנת להבטיח שכל אביזר יהיה ההתאמה המושלמת לסגנון האישי ולמראה של הכלה.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות:

נגיע לשוק היעד שלנו באמצעות שילוב של טקטיקות שיווק מקוונות ולא מקוונות. האתר שלנו יהיה הכלי השיווקי העיקרי שלנו, עם ממשק ידידותי למשתמש המאפשר לכלות לעיין באוסף שלנו ולבצע תשלום באינטרנט. כמו כן, נשתף פעולה עם ספקי חתונות, כמו סלוני כלות ומעצבי חתונות, כדי לקדם את השירותים שלנו ולהגיע לקהל רחב יותר. בנוסף, נשתתף בתצוגות כלות ואירועים כדי להציג את המוצרים שלנו ולבנות קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.

 

פעולות:

אנו נפעל בחנות קטנה, עם תוכניות להתרחב ככל שהעסק יגדל. תהליך הניקיון והתחזוקה של המוצרים שלנו יכלול בדיקות שוטפות, תיקונים וניקוי. אנו נשתמש בשירות משלוחים מאובטחים על מנת להבטיח שכל אביזר יגיע ליעדו במצב מושלם.

 

תחזיות פיננסיות:

 

עלויות ההקמה שלנו יכללו רכישת מלאי, שכירות ושירותים, הוצאות שיווק ופרסום ופיתוח אתרים. 

 

ניהול ואיוש עובדים:

החנות תהיה בבעלותה של ____, יזמית ותיקה, היא תהיה אחראית על התפעול השוטף והניהול הפיננסי של העסק. ככל שהעסק יגדל, התכנון הוא לגייס עובדים נוספים, ביניהם מנהל מכירות ושיווק ונציג שירות לקוחות.

 

סיכום:

עם המוצרים האיכותיים שלנו ושירות הלקוחות יוצא הדופן, אנו בטוחים שנהיה ספק מוביל של שירותי השכרת כתרים ואביזרי שיער לכלות. התוכנית העסקית שלנו מספקת בסיס איתן לצמיחה והצלחה, ואנו להוטים להגשים את החזון שלנו.

פניה מהירה: