חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך נותנים שירות איכותי ללקוחות?

 

כל בעל עסק יש לו חלום שהלקוחות יאהבו להיכנס לחנות שלו. איך עושים את זה? כולם יודעים להגיד, גם בעלי העסקים וגם הלקוחות בעצמם, נותנים שירות טוב ומזמין. שירות זו הדרך הישירה להצלחת העסק שלכם. בלי שירות טוב, אין לכם עסק. אז בואו נשקיע מעט זמן, איך ניתן לתת לקוחות שלכם שירות הכי טוב שיש, כדי שהם יצאו מרוצים כמה שיותר. המשיכו איתנו. 

 

המותגים הגדולים ביותר, משקיעים המון אנרגיות וכסף כדי שהלקוחות שלהם יצאו מרוצים. אי אפשר לפתוח עסק ולהגיד, אצלי לא יהיו פשלות במוצרים, כך שאין לי מה להתכונן עם שירות לקוחות. גם בעסק הכי מוצלח יש מוצרים שצריך להחזיר, יש לקוחות שבסוף לא מרוצים. ככה זה בעולם שלנו, אין דבר מושלם. 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

הבשורה שלנו: לא צריך להיות עשירי קורח כדי לתת שירות טוב

נכון שזה נשמע לכם גדול עליכם? אבל לא. בכתבה הבאה נוריד ביחד את כל הדברים הגדולים לפסים מעשיים, כך שכבר מחר על הבוקר תוכלו להתחיל ליישם. כי תאוריה בלי קרקע יציבה מתחתיה, לא שווה כלום. 

איך לתת שירות טוב ללקוחות? כל הטיפים!

  • הנישה של שירות לקוחות, היא הראשונה בתור- אם יש לכם התלבטות בין שתי מטרות גדולות ונעלות, שירות לקוחות טוב, או רווח כספי, תמיד תבחרו בשירות לקוחות טוב. אומנם לפעמים נראה כי מפסידים בגלל מתן השירות, אבל בעזרת ד' זה יחזור לכם ובגדול. כי כאשר לקוח רואה שאתם עושים בשבילו מעל ומעבר, הוא יחזור אליכם שוב ושוב בריבית והצמדה. הוא יביא לכם עוד לקוחות חדשים. בסופו של דבר הלקוחות שלכם הם הסיבה להקמת העסק. אם תרצו להרוויח בלי לשים את שירות הלקוחות במקום ראשון, לא תצליחו להרוויח. ולמה? כי בצורה כזו הלקוחות הופכים ללקוחות חד פעמיים.
שירות_טוב
  • לא נותנים לעסק לזרום מעצמו, עושים הכל על פי תכנון אסטרטגי- גם אם אתם אנשים ספונטנים והרבה אנשים אוהבים אתכם דווקא בגלל תכונה זו שלכם, כאן זה לא המקום לזרום עם החיים. כדי שעסק יפעל בצורה נכונה, הוא חייב להיות מתוכנן מראש. כל צעד שאתם עושים במהלך חודשי הקמת העסק, הכל צריך להיעשות על פי תכנון מוקפד ומתוכנן מראש. 
  • תנו לעובדים שלכם בונוסים- כדי שהעובדים יחושו חלק בלתי נפרד מההצלחה של העסק שלכם, אתם צריכים לתת להם בונוסים. על פי מספר מכירות, או לפי כל פרמטר שמתאים לעסק שלכם. בעלי עסקים רבים סיפרו על שינוי מהותי בניהול החנות לאחר שהחלו לתת לעובדים שלהם על העבודה שלהם בפועל, ולא רק על פי מספר שעות. 
  • תנו כותרת, יעד וחזון שיוביל את העסק שלכם- כאשר יש לכם יעד וחזון עליו אתם מרבים לדבר עם העובדים בכל ישיבת צוות וגם סתם כך בנשלף שלכם, זה נותן תחושה של מתח באוויר, יש כאן יעד שחייבים להגיע אליו, יש לנו חזון. זה נותן המון דחף להצליח אפילו לעובדים שאין להם אינטרס אישי שתצליחו. 

חולמים להכפיל את הרווחים שלכם? 

פנו למומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים. אנו מתעסקים רבות עם בעלי עסקים קיימים, ועם בעלי עסקים בפוטנציאל. כל אחד יכול להגשים חלומות עם המומחים שלנו. בואו רק להכיר אותם, והשמיים הם הגבול. 

אני רוצה להכיר את המומחים של חברת המפתח ללווי והקמת עסקים.

פניה מהירה: