חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך נותנים ללקוחות שירות טוב באמת?

קורה שלקוח חוזר מאוכזב ממשרדו של עורך דין, כותב או כל בעל עסק אחר מלווה בהרגשה מאוד מתסכלת. למה כאשר פנו אליו בהתחלה, הוא כיבד אותם, שידר שירות אדיב והמון סבלנות ונכונות, וכעת, אחרי שכבר שילם את הכסף על השירות, העורך דין פשוט הפך לאדם רשמי ועסוק מאוד. הוא כבר לא כל כך מתרגש ממנו. לא נותן לו את השירות הטוב כמו בהתחלה. למה זה קורה? בשורות הבאות ניתן לכם, בעלי עסקים את ההכוונה והמידע למה זה קורה ואיך תספקו שירות טוב ללקוחותיכם למרות האילוצים הרבים.

למה חשוב להשקיע בשירות אדיב ללקוחות העסק?

באופן טבעי כאשר לקוח פונה לחנות לקנות בה מוצר כלשהו, בעל החנות מנסה "לקנות" אותו כדי לתת לו תחושת שייכות, שיתחבר למקום וירצה לקנות ממנו. אבל ברגע שהלקוח משתכנע ואכן משלם, באופן אוטומטי בעל החנות מרגיש שהוא כבר לא צריך לתת כאן יחס אישי. הוא פונה ללקוח הבא. לא תמיד זה נובע מאנוכיות ואינטרסים מכוערים, זה בא בטבעיות. אבל מה? זה כן בא על חשבון הלקוחות. והאמת היא, גם על חשבון בעלי העסק. הרי כאשר לקוח מרגיש שבעל החנות רוצה את הכסף שלו ודי, הוא לא יחפש לבוא שוב. ובסופו של דבר, המטרה של בעל העסק היא שהלקוח יהנה ויבקר שוב ושוב. 

מה המטרה של בעל עסק בהקמתו?

כאשר בעל עסק פונה להקים עסק חדש, הוא בדרך כלל משתמש באחת מכשרונותיו הברוכים כדי להביא פרנסה לביתו. אבל אם בעל עסק חושב רק על עצמו ונותן שירות ויחס רק כאשר זה לטובתו, הוא בעצם מועל במטרה שלו. אמנם המטרה שלו היא להרוויח, אבל לא על חשבון אנשים, אלא לטובתם. 

למה חשוב שבעל העסק יאהב את מה שהוא עוסק בו?

שירות טוב

פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

כאשר בעל עסק מחובר לתחום בו הוא עוסק, הוא מחפש להיטיב עם לקוחותיו. לא רק להוציא מהם כמה שיותר כסף ודי. לכן חשוב מאוד לחפש עובדים שאוהבים את התחום ויש להם הנאה וסיפוק מעצם העשיה בתחום. הם גם יקבלו את הכסף תמורת העבודה והקלינטים שלהם יאהבו לבוא.

מנהלים עסק? אתם כבר יודעים. ניהול עסק הוא דבר מורכב ממה שהוא נראה. בדיוק לכן משתלם לפנות ליועץ עסקי מומחה לבניית תוכנית עסקית ממנפת. כדי שבעלי העסק יתחילו לראות את הגדלת המחזוריות הרווחית של העסק. אנחנו כאן בקבוצת המפתח לליווי והקמת עסקים עסקים כאן בשבילכם. אנו נלווה את הקמת העסק שלכם עד להצלחתו המושלמת. דברו איתנו לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית חינם עם יועץ עסקי מנוסה.

בחן את עצמך - האם אתה יודע לתת שירות נכון ללקוח?

עלה לכם רעיון עסקי בראש, אתם חושבים ליישם את הרעיון העסקי ולהשקיע המון כסף? לפני שאתם עושים זאת, מומלץ לבדוק האם באמת הרעיון העסקי שלכם טוב בעזרת כמה קריטריונים.

ריכזנו עבורכם שלון עם 20 שאלות שבכל שאלה יש 3 תשובות אפשריות שרק אחת מהן נכונה, תבחנו את עצמכם האם באמת יש לכם את כל הידע שצריך לרעיון עסקי והאם בכלל הרעיון העסקי שלכם טוב.

להלן השאלות:

 

פניה מהירה: